Powered by Jasper Roberts - Blog

Escada Absolutely Me - eau de parfum that captured my heart

Jeste li ikada u moru različitih mirisa nabasale na neki koji vas je očarao na prvi šnjof i od tad niste poželjele nijedan drugi? Najvjerojatnije jeste, onda znate o čemu pričam :)

Za vas sam pripremila jednu priču…

Dugo sam tražila i željela neki parfem koji će savršeno, ili barem najbliže moguće tom pojmu, pristajati mom karakteru, ćudi, duhu. Neki koji ću moći nositi u svakoj prigodi, u svako doba dana i noći, u svim godišnjim dobima.
I eto, našla sam ga prije par godina i od tad pomislim na njega svaki put kad mi netko spomene parfeme.

No ne ide sve tako lako… Odlazila sam u Müller, šnjofala ga, često samo zato da bih se našpricala njime i osjećala se odlično jer znam da je to MOJ parfem :)
Njegova cijena mi je uvijek bila previsoka, pogotovo odnos mililitraže i cijene, ali sam znala da ću ga jednom nabaviti.

Kopala sam kopala i na netu našla stranicu FragranceX koja nudi širok izbor svakakvih parfema (originali naravno) po povoljnim cijenama. I to zbilja povoljnim! Ako u Mülleru 30 ml ovog parfema dođe preko 300 kn, a na FragranceX 75 ml dođe oko 200 i nešto, što se više isplati?
I da sve bude još bolje, pogodila sam tajming kad je poštarina bila besplatna.

Escada je uvijek imala zanimljive, sočne mirise u posebnim bočicama koje osvajaju na prvu pa u tome nije podbacila ni sa Absolutely Me.


Kao što samo ime kaže, taj parfem je jednostavno „ja“. Čak se i dragi slaže da mi potpuno odgovara, a njemu moram vjerovati na riječ :P
Ako volite voćne, voćno-slatke odnosno voćno-vanilaste mirise, Absolutely Me mogao bi lako postati i „vaš“ parfem.

Prvi prvom šnjofanju, može i iz čepa, osjetit ćete tu slatkoću koja podsjeća na sve one iste slatkaste mirise koji preplavljuju parfumerije. Ali pozor! Ovaj parfem definitivno nije takav i njegove note su sasvim drukčije.



Malina i vanilija preplavljuju ovaj parfem, što meni osobno odgovara jer volim voćno-slatkastu kombinaciju. Kako u parfemima, tako i kod slatkiša. U srcu je prisutna jedna neobična nota – Rose Macaron, tj. ružičasti makaron. Ako ste probali makarone, konkretno rozi, možda si možete predočiti J

Voćno-slatka kombinacija na mene djeluje osvježavajuće i u njoj se najbolje pronalazim jer spaja s jedne strane zaigranu, energičnu, svježu malinu te klasičnu, elegantnu, toplu vaniliju. Baš kakva sam i sama – vrckasta, mladog duha, s dozom neozbiljnosti, a opet zavodljiva i elegantna u jednom.




Tako Absolutely Me možete nositi na elegantne večernje ili poslove kombinacije, ali i na one casual, neobavezujuće, za popodnevnu kavu s prijateljicama J Trajnost mu je umjerena, traje nekoliko sati, nakon čega postupno blijedi.

Dizajn bočice s logotipom Escade i nježno ljubičasta boja tekućine odlično zaokružuju cijelu priču.



P.S. Naručivanje s FragranceX-a stvarno se najviše isplati jer ćete uštedjeti čak više nego duplo, a dobit ćete i duplo više parfema. No, ako prvi put naručujete s ovakvih stranica, imajte na umu neke dodatne troškove. Naime, dostavljač je kurirska služba DHL, a oni naplaćuju dostavu i slanje podataka o pošiljci carini. Carina se na parfeme ne plaća, ali plaća se porez. Konkretno kod mene nije bio veliki jer parfem nije bio skup, ali su usluge DHL-a došle nešto više.

Slobodno pitajte ako vas još nešto zanima o naručivanju ;)


Volite Escadu? Jeste li probali ovaj parfem?

Share this:

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Obožavam Escadu! ovaj parfem sam samo probala i jako mi se sviđa. Moj najdraži je Magnetisam...na žalost, više ga kod nas nema za kupiti, pa ga naručujem preko interneta
    kONAČNO netko tko voli Escadu kao i ja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Magnetism nisam probala, ali ne sumnjam da je super jer Escada je majstor parfema haha :D

      Izbriši
  2. Bok, sry na smetnji ali imam pitanje. Na fragrancex piše da shipping iznad 69usd se ne naplaćuje (naravno uz kod), no zanima me da što je u tom slučaju sa porezom tj carinom. Kakva je procedura u tom slučaju? Primjera naručim za 70usd parfema, koliko dodatno moram platiti porez ili carinu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hey! Nažalost nemam pojma plaća li se carina na toliki iznos jer nikad nisam naručivala robu u tom iznosu. Najbolje je da prosurfaš po stranicama Carine ili ih nazoveš ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!