Powered by Jasper Roberts - Blog

Avon True Colour Quad palete + Perfect Eyebrow Kit + look

Bok ljepotice :)

Kao što znate, Avon često izbacuje puno novih proizvoda pa sam neke opet imala priliku isprobati. Fokus današnjeg posta su dvije True Colour Quad palete i kit za obrve.





Vjerojatno ste upoznati s ovim paletama pa neću puno žlabrati o tehničkim stvarima, već ću samo reći da mi se jako sviđa ta crna elegancija kod pakiranja, ali kako je skliska i glatka, tako jako dobro skuplja prašinu na sebe xD




TRUE COLOUR QUAD PALETE

Palete koje mi je Avon ljubazno ustupio su Vintage Amnesia i Moody Blues.

Svaka paleta nudi 4 nijanse sjenila koje su označene brojevima kako bi se lakše snašli gdje koja ide. No kod šminke često zaobilazimo pravila pa možemo i ovdje.

Moram priznati da rijetko posežem za ovakvim nijansama, pogotovo ljubičastim jer ih jednostavno ne volim na očima..ne znam zašto. No zato ih moja mama obožava pa će ih ona više trošiti ;)







Pigmentiranost je osrednja, odnosno nije jaka koliko bih voljela. Prve dvije nijanse kod obje palete izvrsno služe kao highlight ispod obrva ili u kutu oka, za nešto drugo not so much. Treća nijansa kod Vintage Amnesia te četvrta nijansa kod Moody Blues su vrlo zanimljive zbog laganog duochrome efekta koji ostavljaju suptilne plave čestice.

Definitivno najljepša nijansa je treća iz Moody Blues palete. Predivna ljubičasta koja me očarala, no ne i njezina pigmentiranost.




Jako mi je žao što u paletama nema nijedne mat nijanse koja bi se mogla iskoristiti za pregib kapka. Jako sam se namučila s blendanjem kako bih složila neki pristojan look jer se sjenila prilično truse, tako da se nemojte iznenaditi ako izgleda nedovršeno. O trajnosti sjenila ne mogu govoriti jer mi i uz bazu moji masni kapci sve pojedu nakon par sati.

Sve u svemu, sama ne bih kupila ove palete, osim ako nisu neke neutralnije smećkaste nijanse.


PERFECT EYEBROW KIT

U paleti za obrve nalazi se vosak i sjenilo u nijansi Soft Brown. Preporučuje se da se vosak koristi nakon sjenila, no vosak uopće ne koristim pa sam preskočila taj korak.

Nijansa sjenila je divna srednje smeđa s crvenkastim tonom koji mi se jako dobro slaže uz kosu i to volim. Međutim, pigmentiranost mu je jako slaba što mi kod popunjavanja obrva baš i ne paše jer ga previše puta moram grabiti i nanositi. No ovo sjenilo je multifunkcionalno pa je odlično i kao obično sjenilo, pogotovo za lagani prijelazni efekt.






Inače, kod popunjava obrva sjenilom volim koristiti dvije nijanse – jednu svjetliju kao ovu za generalno popunjavanje te tamniju za definiciju luka obrve. No, u looku sam to preskočila jer sam htjela demonstrirati samo ovu nijansu.

Trajnost mu je zadovoljavajuća, a niti se ne trusi toliko da poludim :P Mali obostrani kistić za popunjavanje je dovoljno tanak i čvrst da posluži svrsi na putovanjima ili ako nemate kist za obrve.

I za kraj look s paletama i sjenilom za obrve…





Palete može naći u aktualnom katalogu za 59 kn, dok će kit za obrve ponovo biti dostupan u nekom od sljedećih kataloga.

Jeste li isprobali ove palete? Kako vam se čine?

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

10 komentari:

  1. JOj, tako su ljubičasteeeeee!!!!! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaaa :D Oduvijek sam željela ljubičastu boju kose i to upravo ovakvu kakva je ova treća nijansa kod Moody Blues :)

      Izbriši
  2. Ova ljubičasta mi se dopada, čuda li :P Imam Avon paleticu Mocha Dream mislim da se zove i stvarno je ok, no kad pogledam da su ove palete po 59 kn na sniženju, nekako bih radije dodala još 20 kn za Sleek paleticu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepe su boje, samo mi je baš žao da se teško blendaju. Netko bi se možda i snašao s njima, ali nisam profesionalac pa mi teže ide :P Eee Mocha Dream mi je predivna, nju bih htjela isprobati :) Ali da, Sleek se više isplati ovako kad računaš.

      Izbriši
  3. Prekrasne fotke! Super ti stoji ljubičasta, nikad ne bih pomislila da ide uz crvenu kosu. Inače, imam jednu ovu paletu ali nisam zadovoljna pigmentiranošću.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Da, i ja sam se iznenadila. Ljubičasta i crvena može biti lijepi spoj ako se dobro spoji :) Pigmentiranost bi stvarno trebala biti boja jer su boje kao boje stvarno upečatljive.

      Izbriši
  4. I ja sam htjela napisati upravo ovo što je i Martina, baš sam se iznenadila kako ti dobro stoji uz kosu! Same palete mi izgledaju jako elegantno, baš ću škicnuti malo bolje ovu za obrve kad stigne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nekako sam očito pogodila kombinaciju koja se slaže :P S crnom sjajnom ambalažom se ne može pogriješiti :)

      Izbriši
  5. Nemam niti jednu Avon paletu,ne privlače me baš. Ali nijanse su ok,čak mi se i sviđa što nisu jako pigmentirane,tako mogu proći za svakodnevni look. Super ti stoje ljubičaste nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Makar se i ne snalazim s takvim nijansama. Meni je baš žao što nisu više pigmentirane jer boje ne dolaze do izražaja, a vidiš koliko su jake u ambalaži.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!