Makeup Revolution Baked Highlighter – Golden Lights

Konačno je na red došao i jedan ljepotan kojeg obožavam čim sam ga ugledala! Znam da svi lude za Mary Lou Manizerom, ali highlighter o kojem ću vam danas pričati definitivno je dostojna zamjena.

Mary Lou Manizer nisam probala i to zbog ničeg drugog doli prevelikih para za jedan highlighter pa sam se okrenula Makeup Revolutionu.



S njihove službene stranice stigao mi je Baked Highlighter u nijansi Golden Lights. Naime, radi se o pečenom highlighteru predivnog „školjkastog“ reljefa koji izgleda netaknuto čak i nakon par mjeseci svakodnevne upotrebe!

AMBALAŽA i CIJENA

Dolazi u plastičnom pakiranju od 7,5 grama koje jest čvrsto, ali nije opet nešto posebno jer mi je pao prije nekoliko dana pa sada ispada poklopac :( Možete ga naručiti na MUR stranici po cijeni od 3 funte ili na Pink Pandi za oko 40 kn.

BOJA, MIRIS, TEKSTURA

Na prvi pogled boja je bijela što je mene na početku zbunilo, ali swatchevi govore drugačije. Možete ga naći u ukupno tri nijanse, a ja sam odabrala zlatnu jer mi zlatni highlighteri daleko bolje stoje od roskastih zbog mog toplog žućkastog podtona. Mirisa skoro da ni nema, osjeti se samo onaj poznati scent praškastih proizvoda ako baš gurnete nos u njega.
Tekstura je kao što vidite pre-div-na <3 Mene definitivno podsjeća na neku školjku koja krije biser!


UPOTREBA I POSTOJANOST

Ne može proći ni dan da ne stavim ovaj highlighter jer licu daje svježinu i sjaj koji najviše dolazi do izražaja pod suncem okupanim nebom. Lako se grabi i nanosi, ali možete lako pretjerati jer je izuzetno pigmentiran. Više je manje ;)


Nanosim ga nekim fluffy kistom ili RT setting brushom na vrh jagodica, dužinom nosa, malo na bradu, ispod luka obrva, a odličan je i za kutove očiju i kapke kako bi osvježio pogled. Malo se trusi što možete vidjeti po tragovima unutar ambalaže, no to je zbilja nevažno za tako divan proizvod.



Postojanost mu je zaista dobra. Znala sam ga staviti oko 5,6 sati popodne i do ponoći bi izdržao bez problema. Ako se i vi često grlite s dečkom, prijateljicama ili ne možete odoljeti da ne kopate po licu, postoji mogućnost da ćete onaj prvi sloj lagano skinuti, no na licu će ipak ostati dovoljna količina highlightera.

Mislim da se nema više što reći osim da navalite ako želite povoljan i odličan highlighter!

Koristite li highlightere? Ako da, koje? Volite li više kremaste ili praškaste?

Oznake: , , , ,

<