Powered by Jasper Roberts - Blog

Mini recenzije #2 - Afrodita, Biobaza, Avon, Elixir, San prirodna kozmetika...


Stiglo vrijeme za nove Mini recenzije :) Sjećam se da ste ovu rubriku jako dobro prihvatili pa sam opet nakupila nekoliko proizvoda o kojima ću ukratko nešto reći.

Mini recenzije su zamišljene kao kratke recenzije proizvoda o kojima vrijedi podijeliti dojmove u par crta te im ne treba cijela zasebna recenzija, pogotovo ako se radi o nečemu o čemu se već naveliko pisalo ili nešto što mi je dobro, ali ne i odlično.




Afrodita Coconut Milk kremasti gel za tuširanje

Ajme, divan divan gel s još divnijim mirisom. Na sve što je kokosasto odmah divljam i baš mi je drago da nisam propustila isprobati i ovaj gel. Sve što je bitno reći je da ne isušuje, ima bogat, a nenametljiv miris po kokosu te ne sadrži silikone, parabene ni parafin. Koža je iznenađujuće meka nakon tuširanja što mi se baš i ne dešava nakon tuširanja drugim preparatima.

Avon Advance Techniques tretman za kosu s marokanskim arganovim uljem

Puno se pisalo o ovom ulju pa sam ga odlučila nabaviti. Moja kosa je u zadnjih godinu dana postala dosta zahtjevna i sklona suhim vrhovima pa sam polagala nade u uljne tretmane. Ovo ulje zaista divno miriše, ne masti i ne lijepi kosu, ali nije mi osobito pomoglo u saniranju suhih vrhova. Daje odličan završni touch svakoj frizuri, a miris se na kosi osjeti satima. Koristila sam ga apsolutno svaki put tijekom sušenja kose, ali nije napravilo nikakvu hvale vrijednu razliku u mekoći vlasi, tako da ga neću ponovno kupiti. U usporedbi s voljenim Loreal Mythic Oil-om, oni su kao nebo i zemlja.

Biobaza Silky Comfort dezić

Nikako da se nađem s dezićima…ne ide pa ne ide. Počela sam izbjegavati one s aluminijevim solima i okrenula se prirodnima, da bi se gadno razočarala u ovaj Biobazin. Sastav mu je super, fino miriše, ali ne drži dovoljno dugo. Testirala sam ga na najgorim vrućinama i sve što mogu reći je da se super ponaša prvih dva sata, a kasnije smrdim kao da se uopće nisam oprala niti namazala. Upotrebljavam ga samo po doma i to kad znam da neću ići nikud, ekstremno se znojiti itd. I ono što me isto smeta je što užasno peče ako se nanese na friško depilirane pazuhe, vjerojatno zbog citrusa u sastavu. Baš promašaj!




NYX rumenila – Taupe i Peach

NYX me kao brand jako privlači i jedva sam dočekala da nabavim njihova rumenila. Taupe svi poznate kao odlično rumenilo za konturiranje jer ističe prirodne sjene na licu, a ne ostavlja „zmazan“ izgled. Odlično je i za lagani smokey eyes, kao i za prijelaznu nijansu koja ide u pregib. Nije osobito pigmentirano pa se ne morate bojati da ćete nanijeti previše. Fino multifunkcionalno rumenilo.
Peach je sve samo ne peach. Nabavila sam ga na Mojim krpicama i požalila jer se teško blenda i boja je neka nedorečena, više roza neko breskvasta. Uglavnom, bacanje novaca, no ne dam se tako lako pa ga tu i tamo stavim na lice. Samo da imam osjećaj da ga ipak trošim xD




Elixir univerzalni balzam*

Elixir balzam sam dobila na recenziju uz ono fantastično ulje (recenzija) no nije me toliko oduševio. Sadrži divote poput bademovog ulja, shea maslaca, avokada, kokosovog ulja, a može ga se koristiti svugdje gdje za to imate potrebu – na suhim usnama, ožiljcima, opeklinama itd. Prvenstveno sam ga koristila na usnama i to kao noćni tretman. Balzam je maziv, topi se u dodiru s kožom i usne su meke isti čas, ali efekt ne traje dugo. Očekivala sam da ću se probuditi s mekim, oporavljenim usnama, ali od toga ništa. I kožicu oko noktiju sam probala spasiti, ali nije išlo. Sve u svemu, balzam je ok za instant omekšavanja, ali ne očekujte da će vam oporaviti kožu. Mora se potrošiti u roku 6 mjeseci od otvaranja pa ću ga trošiti dokle ide.

Nuxe balzam za usne s maslacom marelice*

Baš sam se veselila ovom balzamu jer nisam nikad ništa probala od Nuxe-a. Uglavnom, radi se o prirodnom balzamu s maslacem marelice koji bi trebao oporaviti suhe, dehidrirane usne. Prva negativna strana balzama je što je pregust pa ga ne možete razmazati u jednom dva poteza. Drugi downside je da ne radi apsolutno ništa. Samo sjedi na usnama i čeka… Ni n od njege, a ni o od omekšavanja. Čini mi se da su mi usne sve više suhe svaki put kad ga nanesem, odnosno kad ga nestane s usana. Baš šteta jer toliko fino miriše, baš je onako za pojesti.




SAN prirodna kozmetika – Dnevna, noćna i dječja krema*

Volim prirodnu kozmetiku i sve joj se više okrećem, ali odmah moram reći da su me ove kremice razočarale. Kao prvo, premasne su i prebogate čak i za noć jer samo sjede na licu i ne upijaju se. Dnevnu sam probala iskoristiti kao noćnu, ali isto se nije upila i osjećala sam težinu na licu. Puder na nju nisam ni pomišljala staviti jer bi to bio kaos. Jedina koja je donekle iskoristiva je dječja. Od sve tri kreme, nekako se najlakše razmazuje i ok mi je za umirivanje bikini zone nakon depilacije. Jedan veliki nedostatak, ili bolje reći nepotreban dodatak, je petrolej u ovim kremama. Koliko se kužim u sastav prirodne kozmetike, petrolej nikako ne bi trebao biti sastojak bilo kakvog proizvoda koji se deklarira kao prirodni. Ili sam u krivu??





Jeste li išta isprobali od ovoga?

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

29 komentari:

  1. I ja imam ovo Avon ulje, ali isto ne vidim nikakve pomake u njezi kose... Fino miriši i zagladi vrhove, ali to je to :D Radije si ja stavljam Kemigova ulja prije pranja kose kao masku i to je najbolje što sam do sada probala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto nisam jedina :D Kemiga ulja su nezamjenjiva, uvijek mi oporave kosu da je to čudo jedno :D Moram nadopunit kolekciju uskoro.

      Izbriši
  2. NIsam ništa probala od ovih proizvoda, a neke koje sam mislila probati, sada vjerojatno ni neću, kao npr. Biobazin dezić ili ove SAN kreme za lice. NYX me svakako zanima, i super da znam da ne uzimam ovu nijansu, naravno, kada se konačno odlučim naručiti. Gdje si ti naručila rumenila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biobazin dezić je čak nekima i dobar, sve u biti ovisi o tome tko kakvu kožu ima, tako da ćeš najbolje znati ako probaš :) Od SAN kremica sam očekivala puno, ali su prebogate čak i za suhu kožu, šteta. Što se tiče rumenila, Taupe sam uzela s Ebaya od odlične sellerice od koje sam već dosta puta naručivala, a Peach preko "Mojih krpica" ;)

      Izbriši
  3. Od dezića bez aluminija ti preporučam Old Spice muške deziće. Imam alergiju na aluminij pa sam muku mučila s pronalaskom nekih koji ga ne sadrže. Koristim one u sticku jer su mi najugodniji. Konkretno Wolfhorn i Hawkridge dva jer im miris najmanje podsjeća na muški. Drže po 8 sati i ne smetaju mi na friško počupanim pazusima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeee vidiš, njih sam baš gledala u DM-u i svidjeli su mi se. Nisam primijetila da su bez aluminija, hvala ti na info :D Definitivno ih kupujem jer očito da mi samo muški dezići odgovaraju.

      Izbriši
  4. Ni ja s ovim Biobazinim dezićem nikako na zelenu granu pa ga kao i ti koristim samo kod kuće. Za San kreme se slažem, pogotovo oko sastava, ali danas pod prirodno ide puno toga što ne bi trebalo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dala sam mu puno šansi, ali svaki put me razočarao :/ Ne znam jel imam specifičan znoj ili kožu pa mi nijedan ženski dezić ne paše ili kaj... Da, "prirodno" se populariziralo, ali je došlo do toga da je najbolje googlat svaki sastojak prije nego nešto stavimo na sebe.

      Izbriši
  5. Od nabrojanog sam probala nuxe mazalicu, tagodjer promasaj teski i biobazin dezic koji mi je dobar u normalnim uvjetima, dok kod ekstremnih situacija kada me nema doma i po 12 sati ipak trebam nesto jako i konkretno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta za NUXE balzam jer je baš sočnog mirisa... Biobaza dezić mi nekad fejla i u normalnim uvjetima haha :D Ne znam kakvi su im drugi dezići, ali ne bih baš trošila novce pa da mi ni oni ne odgovaraju.

      Izbriši
  6. dobro da sam procitala ovo za biobazin dezic da pece, jer ja najcesce brijem pazuhe u zurbi i stavim dezic, jos mi samo treba da pocne pec :D kako mi peach rumenilo kod tebe izgleda jako rozo, skoro pa crveno :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Peče me svaki put nažalost, a to je vjerojatno zbog citrusa ili nekog drugog sastojka. Hehe, to i ja radim, makar bi se trebalo bar malo pričekati pa tek onda staviti dezić, ali tko za to još ima vremena :P Daaa, rumenilo mi je totalno razočaranje jer volim breskvaste stvari :/

      Izbriši
  7. Imala sam ovaj isti Biobaza dezić i o njemu pisala u rubrici Flop proizvodi-to ti sve govori!
    Avon ulje za kosu imam, hvala Bogu da i tebi ne odgovara jer sam već ponislila sa sa mnom nešto nije u redu
    San kremice-potpisujem sve što si rekla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pročitala sam kod tebe da ti je izazvao alergijsku reakciju, baš gadno :/ E a vidiš, na par blogova sam pročitala kako je Avon ulje super super, zato sam ga i naručila, ali eto. Sad znaš da je s tobom sve u redu :D

      Izbriši
  8. Niti meni se nije baš svidio obojeni Nuxe balzam :/. Kunem se u verziju u teglici ali ovaj nikako.
    NYX Taupe imam i obožavam! Još malo pa će biti potrošen nakon jaaaaaako dugo vremena. :D
    Od dezića ti toplo preporučujem Neutro roberts roll on s rozim čepom i noviji Garnier Mineral Protection. Imaš fotku na instagramu pa škicni o kojoj se verziji točno radi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, na koji obojeni balzam misliš? Ovaj je proziran xD E taj u teglici bih jako htjela probati jer mislim da nisam naišla na curu koja ga ne hvali. Zar je Taupe uopće moguće potrošiti?? :P Garnier mineralni dezići mi nikako ne odgovaraju, s njima se isto usmrdim. Sad, ne znam kakva je nova verzija, ali ne bih riskirala.

      Izbriši
  9. obožavaam NYX Taupe :D potpisujem sve što si napisala za njega :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Oštri osvrti! :D Meni su Avonov serum i Biobazin dezić jedni od najboljih proizvoda jer mi ni kosa nije zahtjevna a ni ne znojim se nego samo od njega lijepo mirišem cijeli dan, hihi. :) Afroditin gel za tuširanje bih voljela probati, mislim, tko ne voli kokos?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema drukčije nego oštro :D O sretnice! Da bar mogu to reći za svoje pazuhe i kosu. Kosa mi inače prije nije bila zahtjevna, ali od farbanja se postpuno počela uništavati. Ne bih se farbala da mi moja prirodna boja nije nedorečena i dosadna; baš je onako mišje smeđa.

      Izbriši
  11. Ovaj Afrodita kremasti gel za tuširanje mi je odličan, koristila sam par puta. Mada, svi Afrodita proizvodi su mi odlični. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma milina je, nešto naj što su proizveli pored uljne tuširalice od shea buttera :) Afroditu jako volim!

      Izbriši
  12. Apsolutno imamo isti dojam dezića a San kozmetika me niti malo ne privlači.Petrolej nema što tražiti u prirodnoj kozmetici i čudim se kako to još nisu promijenili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jadna Biobaza, svi ju popljuvali :P Nadam se da su čitali naše recenzije pa da su ga do sad izbacili.

      Izbriši
  13. Imamo isto mišljenje o Biobazinom deziću, šteta jer ovak super miriši... I slažem se s Mell, probaj rozni Neutro Roberts :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično miriši, meni najbolje od svih njihovih dezića, ali kad ne drži. Baš smo zahtjevni :D Mislim da sam taj dezić imala daaavno prije, ako je postojao tad, sigurno jesam. Probat ću prvo Old Spice pa ako mi ni on ne bude odgovarao onda grabim Neutro Roberts.

      Izbriši
  14. Pozdrav :)

    Afroditino mlijeko jedno mi je od najboljih. Također sam u potrazi za dobrim prirodnim dezodoransom... Biobaza je jos okej, kakvih sve ima :) Od biobaze opcenito, jedino sto mi pase je mlijeko za skidanje sminke (40 kn Kozmo).
    Avonovo arganovo ulje me nije odusevilo, puno bolje mi je njihovo ulje za vrhove (ambalaza sa zelenim cepom). A Elixir inace svi hvale, meni nikako ne pase. Vjerojatno zbog stvarno specificno mjesovite koze sklone povremenim pristicima...:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ppzdrav Franka :)

      Isprobala sam dosta dezodoransa i nisam naišla na neki koji bi mi u potpunosti odgovarao. U zadnje vrijeme svi poprime taj neki specifičan miris na mojoj koži koji nije niti smrad niti ugodan miris, ne znam što se događa. Već mi je par ljudi preporučilo Old Spice bez aluminija pa ću probat njega, u ženske deziće više ne vjerujem. Biobaza ima neke stvarno vrijedne proizvode, ako nisi probala njihove kreme za lice, probaj ;) A vidiš, razmišljala sam da li da nabavim to zeleno od Avona ili ovo koje imam... Elixirovo ulje me stvarno spasilo, pogotovo prošlog ljeta. Šteta što ti ne paše :/

      Izbriši
  15. Znam kako ti je, meni od onih s kemijom samo Dove moze koliko toliko sprijeciti mirise i zadrzati suhocu koze. vjerojatno jer ostavlja bijeli trag, onako puderast je. Bas cu i ja isprobati muski Old Spice, nema druge! :)

    Nisam probala ni biobazine kreme za lice, ako probam, javit cu ti bas :)))

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!