Powered by Jasper Roberts - Blog

The Versatile blogger award




Pozdrav društvo!

Neko vrijeme sam vagala bi li napisala ovaj TAG ili ne, čisto zato što sam sličnu stvar već odradila u rubrici ABOUT ME-AND THAT'S WHO I AM. Hvala Make up in Serbia, Leptirich i Sweet About Me na nominaciji :*

The Versatile blogger award daje se blogerima s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja pa hvala curama što je i moj blog završio na ovom popisu :) Nominirani trebaju napisati 7 činjenica o sebi i nominirati 15 blogova.


U nastavku slijede činjenice o meni koje nigdje na blogu nisam spomenula ;)

1. Vjerujem u duhove, druge dimenzije, vile, karakteristike po horoskopu, you name it. Možda je budalasto, možda djetinjasto, ali nekim ljudima je dano da osjete nešto što drugi ne mogu, odnosno da vjeruju u ono što se drugima čini nemoguće. Isto tako, mislim da snovi nisu puko prekopavanje po podsvijesti, već stvarni događaji, ali na duhovnoj razini.




2. Kao tinejđerka ostala sam bez jedne od najvažnijih osoba u mom životu, oca. Otišao je naglo, tragično i iako je prošlo već cijelo desetljeće, svega se sjećam kao da je bilo jučer. Jako mi fali i falit će mi čitavog života. Da,da, život teče dalje, ali ovako nešto se nikada ne preboli. Samo se naučimo nositi s tim.

3. U meni definitivno ima više ličnosti koje pričaju same sa sobom… Hahaahah, šalim se :D Ne, nisam podvojeni Gollum :P Ono što želim reći je da sam neki mišung dame i buntovnice, mirne osobe i divljakuše :P Ponekad ni sama nisam sigurna koja će strana izaći na vidjelo u datom trenutku :P




4. Još uvijek nisam savladala stavljanje tuša u jednom potezu, a moji spušteni kapci u tome mi još više odmažu. Vježbom do savršenstva, znam, ali ne ide pa ne ide. Neka me netko nauči, plzzzzz!

5. Od svih boja, najmanje volim plavu. Izbjegavam je u šminki, odjeći, detaljima i to zato jer mi nikako ne paše uz karakter niti ga ne opisuje. Jedina nijansa plave koju moju nositi je kraljevsko plava jer ima tu neku jačinu i wow efekt. Postoje, međutim, neke nijanse tirkizne koje isto dolaze u obzir. U mojoj kolekciji lakova naći ćete samo jedan kraljevsko plavi i to je to :)



6. Mogu s bilo kim pričati o bilo čemu, ali stvarno BILO ČEMU, ako takvu vibru osjetim i kod sugovornika. Kod mene nema tabu tema i neću nekoga blijedo gledati i kolutati očima ako počne pričati o gadnom proljevu koji ga je zadesio rano ujutro. Smatram da nije potrebno raditi dramu oko najprirodnijih stvari na svijetu, kao što je seks, pišanje, sranje ili nešto četvrto. Ovaj svijet ionako je pun licemjera, maski, glumaca kojima je sve „fuj“, a poslije natežu kozu iza planjke.

7. S četiri godine strgala sam desnu ruku, točnije podlakticu koja mi je pukla na dva dijela. Naime, s bakom sam bila u parkiću i vješala se po onoj štangi za klofanje tepiha dok se nisam poskliznula i pala na ruku. Zanimljivo je to što uopće nisam plakala. Samo sam došla do bake i rekla joj: „Baka, mislim da sam strgala ruku.“ Sva sreća, bolnica je bila blizu :P Da ne ostane sve na tome, s tom rukom u gipsu sam rasjekla usnicu na stepenicama. Kaj ćete, mali vrag :D

Jeste li vi išta strgali tokom života? Imamo li što zajedničko?

Preskočit ću nominaciju blogova jer je većina cura ispunila tag, a one koje nisu pozivam da slobodno napišu činjenice o sebi pa ćemo uspoređivati :)

Share this:

CONVERSATION

14 komentari:

  1. I ja sam nedavno izgubila oca. To je zaista bol koja ne prolazi.
    I da, broj 6 - potpisujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je, drži se... Drago mi je da smo tu iste :D

      Izbriši
  2. žao mi je zbog tvog tate, ne mogu zamisliti koja je to bol za tebe :/

    ni sama ne volim plavu boju pretjerano, osim baš te kraljevske i pojedinih nijansi tirkizne,, i to jedino kod lakova, u odjeći nikako,,,
    i slažemo se nekako kod snova, uvijek nekako vizualno odražavaju stanje našeg duha i misli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost je još prisutna i često me pogodi. Ooo još jedna neljubiteljica plave, welcome :D Od odjeće imam jednu plavu vestu (kraljevsko plava ofc) i plave traperice, that's it! :)

      Izbriši
  3. Odličan post, sviđaju mi se sve što si napisala a šestica pogotovo - izbacuje iz cipela, potpuno potpisujem! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Šestica je i trebala bit udarna hahah :D Drago mi je da ti se sviđa ;)

      Izbriši
  4. ... i onda zapravo shvatiš koliko smo svi slični. Ako izbacimo gips i eyeliner (pustite me da živim u ubeđenju da ga umem naneti)- vrlo, vrlo identične :D
    Baš mi je drago da si napisala post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago da jesam jer vidim koliko zapravo ima sličnosti, kako i sama kažeš :D

      Izbriši
  5. Znala sam da si posebna a sada vidim i zašto. Hvala što si podijelila s nama neke činjenice, žao mi je zbog oca a u dosta toga sam pronašla sličnosti između nas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi smo posebni, ali na drugačije načine ;) Lijepo je znati koliko sličnosti ima među nama blogericama.

      Izbriši
  6. I ja mogu pričati sa ljudima o bilo čemu, mada sam boli u ulozi slušaoca, nego nekoga ko se ispovijeda drugima. I nekako mi pođe za rukom da izvučem spontano iz ljudi njihove najveće tajne. Na sreću, dobar sam u njihovom čuvanju, što iz poštovanja prema toj osobi, što zbog činjenice da mi je užasno mrsko prepričavati nešto što mi je neko pričao ili sam doživio. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, to nisam spomenula, isto više slušam nego sama pričam. To mi je super, ali skužila sam da mi krade dosta energije... Onda smo tu isti što se tiče tajni :) Djelujemo tako na ljude valjda, da se mogu opustiti i biti svoji.

      Izbriši
  7. Vidim da smo u svemu iste, pogotovo u trganju udova xD Ja sam slomila i ruku (lijevu) i nogu (desnu) tek toliko da bude u ravnoteži :P Naravno da se šalim, ali eto, provela sam dosta vremena u bolnici gdje sam uspjela i zamrziti njemački jezik zbog toga što su ''cimerice'' stalno gledale satelitsku na njemačkom :D Ok, ovo je bio totalni random fact, prestajem pisati sad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah eto i u tome smo slične, ni ja ne volim njemački niti ga ne znam, a učila sam ga prkeo devet godina xD Jao, noga je još gora za slomit, to nereš nigdje osim na štakama. Koma živa.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!