Powered by Jasper Roberts - Blog

Trenutna njega lica - travanj 2015.

Hey društvo!

Nadam se da ste mi dobro i da ste se fino napapali za Uskrs J Jako dugo nisam pisala o svojoj preparativnoj postavi u njezi lica pa sam vam dužna jedan update.

Preparativa mi se često mijenja jer isprobavam različite proizvode, no nekima sam ipak već duže vrijeme vjerna. Podsjećam da imam mješovitu kožu sklonu dehidraciji koja je u zadnje vrijeme poludjela – iskočilo je toliko gadnih prištića koliko ih nikad nisam imala. Ne znam je li uzrok tome stres, prehrana ili nešto treće.

Započet ćemo sa čistilicama.

Micelarne su mi postale nezaobilazne i to iz razloga jer dobro uklone maskaru i neku tvrdokorniju šminku prije završnog čišćenja gelovima/pjenama. Ona koju već duže vrijeme kupujem je Garnier micelarna. Neki ju vole, neki ne; neke peče za oči, neke ne. Te sam sreće da je meni izvrsna, a pod izvrsna mislim na to da me ne peče, nije ljepljiva i najviše se isplati od drogerijskih micelarnih zbog omjera količine i cijene.

Nakon micelarne koristim gelove/pjene, u ovom slučaju Biobaza gel za osjetljivu kožu s cinkom i kamilicom ili Dessert Essence uljnu čistilicu s uljem čajevca (recenzija) koja je pri kraju. Rotiram ih kako me volja, a oba su odlična za uklanjanje ostataka šminke, pogotovo oko očiju. Inače, čajevac i cink mogu isušivati kožu pa je daljnja hidratacija obavezna.

Par puta tjedno kao pomoć pri čišćenju koristim i ovu Body&Soul četku koja solidno zamjenjuje spravice poput Clarisonica i slično. Nije gruba, a učinkovita je.


TONIZIRANJE

U stalnoj postavi nalazi se Avene termalna voda. Obožavam ju koristiti nakon tretmana maskama s kiselinama jer osvježi i umiri lice te ga pripremi za daljnju njegu. Korisna stvarčica J

Na testiranju je Alpstories hidrolat od matičnjaka za kožu sklonu prištićima o kojem ću uskoro pisati. Zasada mogu reći da isto divno osvježi kožu i stegne pore, no intenzivnog je prirodnog mirisa koji se neće svima svidjeti.


NJEGA

Vichy Aqualia Thermal serum isprobala sam jako dobro, tako da sam puna dojmova koji čekaju svoj red, ali nisam sigurna hoću li o njemu pisati zaseban post ili ću pričekati isprobavanje Vichy termalne i pudera koje sam dobila uz serum.
Što se tiče moje kože, serum mi je super ispod neke hranjive kreme, no samostalno mi je preslab.

Kao što sam prije spomenula, stanje moje kože se naglo pogoršalo pa sam u rutinu morala uvrstiti i neku „medicinsku“ kremu. Odlučila sam se  za La Roche Posay Effaclar Duo+ u nadi da će me riješiti svih gadosti na licu. Djelovanje te kreme je meni osobno začuđujuće jer nikad prije nisam koristila išta slično.
Svi prištići koje nisam mogla istisnuti odjednom su lagano izašli na površinu, odnosno lice mi je buknulo, da bi se situacija postupno počela smirivati. Koristim ju svake večeri prije spavanja i stvarno primjećujem promjene. No, čini mi se da stanje moje kože uvelike ovisi i o hormonalnim promjenama na koje ne mogu imati toliki utjecaj, jedino ako se opet počnem kljukat tabletama što ne želim nikad više.

Još jedan Alpstories proizvod koji sam dobila na testiranje je krema od ruže za intenzivnu hidrataciju. Divna kremica o kojoj ću također pisati dok ju dobro isprobam. I ona je intenzivnog mirisa po ruži koji neće svima odgovarati, ali meni nimalo ne smeta. Uglavnom, koristim ju ujutro ili prije pudera, ispod kojeg fantastično sjeda.


Okoloočna njega

Za okoloočnu njegu još uvijek nisam našla odgovarajuću kremu pa trošim ovu koju imam – Terra Naturi kremu s divljom ružom protiv prvih bora o kojoj neću posebno pisati jer nije ništa posebno. Kao noćna njega je nezadovoljavajuća, a kao dnevna je ok. Lijepo sjeda ispod korektora, a najviše će odgovarati onima koji nemaju zahtjevno okoloočno područje.

Za intenzivni noćni tretman koristim Merz masku za oči koja je vjerojatno svima već poznata. Divno hidratizira i nahrani kožu ispod očiju preko noći, a tako malo košta – svega 9 kn u Mulleru. Probajte ako već niste ;)

MASKE I PILINZI

U nezaobilaznu njegu također ulaze maske i pilinzi koje rotiram kako koji put. Pilinge koristim max. dvaput tjedno, a maske kada za to osjetim potrebu.

O Andalou Naturals maski s glikolnom kiselinom sam već pričala pa se neću ponavljati à recenzija.

Prva maska s kiselinama koju sam probala bila je Dermalogica Gentle Cream Exfoliant poslije koje je koža vidljivo osvježena, meka i svjetlija. O njoj sam također pisala ovdje.

Od Dermalogice također koristim i masku za intenzivnu hidrataciju o kojoj još nemam konkretno mišljenje. Koliko sam do sada vidjela, koža jest meka i nahranjena, ali efekt mi ne traje dovoljno dugo.


Piling koji obožavam koristiti je Olival s uljem smilja i košticama masline i marelice. Koža je nakon njega divna, a puder sjeda kao fotošopiran. Spada pod nešto grublje pilinge, ali opet nije tako grub da biste njime oštetili kožu. Ulje smilja njeguje i umiruje,a  u ovoj verziji ima divan miris. Inače smilje smrdi i to jako!

Preparat koji isto tako volim je Cattier piling od bijele gline. E ovaj piling je nešto grublji pa ga često znam koristiti i za neke dijelove tijela. Primijetila sam da me isušuje pa ga ne koristim često već povremeno kada mi treba jače „ribanje“.

DODATNA NJEGA ULJIMA

Ne smijem zaboraviti i ulja bez kojih ništa ne i bilo isto. O Oleo Theraphy uljima pisala sam davno ovdje. Prije sam ih na lice stavljala svake večeri, usput radeći masažu lica, no kako sam sada na tretmanu LRP kremom, stavljam ih recimo jednom tjedno. Nezamjenjiva su njezi cijelog tijela – na licu, vratu, dekolteu, kao okoloočna njega, za grudi, noge, stopala, SVE!

Ako do sada niste probali ulja, ne znam što čekate :D Nema veze imate li masnu kožu jer ulja ju neće dodatno zamastiti već čak mogu i regulirati sebum.



To je zasada to što se tiče moje preparativne rutine, slobodno pitajte ako vas što zanima ;)

Share this:

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Bomeee, fina njega lica :D Mene si sad baš zainteresirala za ovu Merz masku...jel se to ostavi preko noći ? Ili je to kao maska-krema?
    Avene termalna mi je zaaakon, umiruje i alergijske reakcije (provjereno, nažalost) xD
    Kaj se tiče ovog AlpStories tonika i to me zanima jer mi je Lushic pri kraju, a dost za malo ima za 50 kn, pa gledam ima li koja budget friendly opcija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome je :D Najbolja je za ostavljanje preko noći, da, jer je prebogata za ispod šminke. Avene mene odlično osvježi. Znam ju koristiti i poslije depilacije bikini zone, isto super umiri kožu :) O Alpstoriesu ću uskoro pisati ;)

      Izbriši
  2. Super rutina. Imam Merz masku, ali je još nisam isprobala, ne znam što čekam :D Budući da se borim s prištićima, koristim i LRP duo, ali ujutro. Navečer koristim Bioderma AKN i serum, stanje se vidljivo popravilo u mjesec dana koliko ih koristim, ali ne znam koji je točno proizvod zaslužan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Hehe, kako se i ne bi popravilo kad si ga napala s 3 najbolja proizvoda u blogerskim krugovima :P Možda sam i ja trebala probati tu kombinaciju, nikad ne znaš!

      Izbriši
  3. Super ekipa! Puno toga sam imala ili imam a drago mi je da si me sjetila na Merz masku, njoj se jako često vraćam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Merz je zakon maskica, brzo popravi stvar :)

      Izbriši
  4. Lijepo društvance se tu našlo :D Olival piling obožavam, kao i Vichy Aqualia Thermal serum i Merz masku za oči :D Također sam u potrazi za idealnom okoloočnom, ali mi ne ide potraga :)
    Biobaza gel za umivanje me baš zanima, nadam se da će biti recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će bit će, planiram ju već dosta :) Onda si u istim problemima kao i ja, nikako da nađem odličnu okoloočnu. Dvoumim se između Afroditine i jedne s iHerba, najradije bi obje :P

      Izbriši
  5. Odlična ekipica! I opet me tjeraš u trošak! Sve što si kupila na iHerbu sam si zabiljeliža!
    LRP Effaclar Duo+ je meni isto spas kada mi lice poludi. Moram kupiti ovaj piling od smilja. Inače, imamo isti tip kože, a i hormonalne poremećaje, pa znam kako je to kada koža lica poludi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tako mi blogerice djelujemo jedna na drugu, praznimo si novčanike :D I ja si samo zabilježavam dok čitam postove, a wishlista samo raste. Hormonalni poremećaji su zeznuti jer na van izbija sve što izbit može. Jedino da probamo nekakve prirodne lijekove, no to sve više odgađam jer nemam vremena, a ni volej baviti se time.

      Izbriši
  6. Vrlo zanimljiva rutina. Jako volim AlpStories proizvode i zasada sam zadovoljan. Effaclar Duo + sam koristio i ona je stvarno kontrolirala moje stanje nad prištićima, ali na kraju mi je koža bila jako isušena. Da li je od te kreme ili je pak od pjenušavog gela iz iste linije - ne bih znao reći. Na žalost, prištići su se brzo vratili nakon prestanka korištenja kreme. Ovo ostalo nisam ništa isprobao. U rutini svoje kože, držim se trenutnih proizvoda dok ih ne potrošim jer inače nagradim svoje lice raznim promjenama i gadostima u slučaju mijenjanja proizvoda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno ti je kombinacija kreme i gela isušila kožu :/ A to ti je dvosjekli mač, kao i kod mnogih preparata. Učinkoviti jesu, ali samo ako ih se stalno koristi, čim se prestane, sve se vrati = marketinški trik, između ostalog.

      Izbriši
  7. Imamo podosta zajedničkih proizvoda za njegu lica. Valjda zato jer imamo isti tip kože. Meni je isto sad situacija s kožom malo izvan kontrole pa sam si i ja uzela LRP duo + i primijetila sam da mi od te kreme brže blijede flekice od prošlih bubuljica, a da mi smiri upale to i nisam primijetila. Garnierova mi je micelarna odlična, a biobazine proizvode namjeravam probati, možda si uzmem ovu tvoju umivalicu ili sapun od ugljena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, uopće nisam vodila računa o flekicama, sad si me na to podsjetila. Odnosno, nisam gledala blijede li ili ne, baš sam smoto xD Biobaza stvarno ima odlične proizvode! I one kreme njihove su dobre, probaj i njih :)

      Izbriši
  8. Od svih ovih stvari ja sam probala i koristim samo Garnier micelarnu, koja je odlična. Volim Biobaza proizvode, baš me zanima kakav je ovaj gel za umivanje, uskoro sam pri kraju s svojim, mogla bih dati priliku Biobazinom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Garnier micelarna je nenadmašna :D Traje prilično dugo i najviše se isplati. O gelu ću pisati pa stay tuned ;)

      Izbriši
  9. Joj ulje smilja, tjerala sam ujnu da mi napuni malu bočicu time, kao mazat ću se jer je tako dobro za kožu... Nakon jednog korištenja...e pa samo ću reći da nanošenje sad planiram na vikende kad ne izlazim iz kuće.
    Biobaza gel mi nije loš bio, al moram priznati da su mi ti gelovi jedan ko i drugi, ne vidim neku razliku. Sad koristim Balein koji je jeftiniji, pa bar na tome uštedim. Što se tiće prištića, Paula's Choice salicilna kiselina me spasila, iako je i njoj trebalo vremena kao i Effaclairu, pa probaj ako budeš u prilici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, da da, poznato mi je to. Mama mi je nažalost nedavno imala psorijazu pa se mazala smiljem...cijela je kupaona danima smrdjela po njemu xD A gelovi ko gelovi, u biti je najbitnije da dobro skidaju šminku jer ih se ionako ispire s lica. Paula's Choice svi hvale i željela bih probat te proizvode, ali su mi zasad preskupi. No, kad budžet bude nešto veći, kupujem :)

      Izbriši
  10. Ja sam ovu micelarnu uzela kada je bila neka akcija pa je bila 30, umjesto 40kn. Stvarno ju se isplati kupiti jer je velika i traje dosta. Kad se sjetim da je ono malo ulje za čišćenje (iste marke) 30kn, cijena za micelarnu je odlična. :) Nisam čula da još nekog peče, meni je isto super, lako skine sve osim jednog tuša koji se ničim ne da skinuti! :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa, zašto uvijek propustim te akcije, sad se grizem xD Ma ne isplati se kupovati ijednu drugu kad ova radi odličan posao. Imamo sreće da nas ne peče :P A jesi ga probala skinuti uljima?

      Izbriši
  11. Vidim da koristiš ulje avokada, ali preporučila bih ti da ga ne koristiš baš na licu, ako ti je sklono prištićima jer je ono potencijalno komedogeno :/ Naučila sam i ja, on hard way :D I od tada ga mućkam za njegu kose, a dušu daje za njegu tijela, nekako kao da pomaže sa strijama da se manje ističu :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Hm, ne sjećam se da to pročitala...ne koristim ga tako često na licu, ali nisam primjetila da mi od njega izbija išta. Baš suprotno, odlično mi je za kožu :D Za kosu je isto mrak, obavezno ga stavljam. Samo što trošim zadnje kapi pa ću uskoro morati obnoviti zalihe u Kemigu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Napišem cijelu bibliju u komentar, kliknem objavi, prebaci me da se logiram i kad se logiram sve mi izbriše, AAAAAAA!!!!
    Ajmo ispočetka -.- Skratit ću :D

    Na tvoj blog sam naletila prije jedno tjedan dana i od tada te pratim :D Svaku recenziju pročitam i svašta naučim. U svojih 24 godine, ni jednom nisam kupila olovku za usne, rumenilo, tuš, uvijač za trepavice (nemam neke koristi od njega, al imam ga xD ), ... Kupila sam i essence-ov top coat lak za nokte xD
    Postala si neprijatelj mom novčaniku hihi :P
    Konačno sam počela i malo više paziti na higijenu lica i dekoltea... Do sada sam jako slabo koristila preparate za čišćenje lica (pod jako malo mislim skoro nikad :/ ), ali eto vremena se mijenjaju, zahvaljujući jako dobroj blogerici koja me nadahnula! Hvala ti puno i samo tako nastavi! :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marylou, zbilja si mi uljepšala dan! Jako mi je drago da ti je moj blog koristan i što sam u tebi potakla ljubav za kozmetikom :D Makar to šteti tvom novčaniku, ali što sad :P Divno je znati da je moj rad nadahnuće drugima i zato i volim ovaj hobi! Hvala ti na predivnom komentaru i čitamo se ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!