Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays look - Soft Mocha

Već je vrijeme da se malo vratim look-ovima, zar ne? Iako nisam potpuno zadovoljna kako je look ispao, ipak sam odlučila staviti na blog. 

U zadnje vrijeme najviše se okrećem smeđim nijansama sjenila jer se s njima osjećam najugodnije, ali kako se moje raspoloženje i ukus mijenja kako vjetar puše, bit će tu svega :) Podočnjake zanemarite jer ih ne mogu prekriti ničime… nekad ipak uspijem zbog položaja svjetla, ali postojani su :P

Ruž je na usnama ispao više peachy, iako je u obitelji neutralnijih nijansi. No ova kombinacija smeđih sjenila i „breskvastog“ ruža mi se sviđa, kad bolje razmislim. A vama?




Korišteni proizvodi:

LICE:

Vichy Teint Ideal za suhu kožu

Artdeco Camouflage Cream #6

Maybelline Fit Me Concealer + Bourjois Healthy Mix

Elf Blush Peachy Keen

OBRVE:

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

OČI:

Elf Eyelid Primer in Sheer

Sleek Ultra Mattes V2 Darks

Sleek Sunset

NYX Taupe

Maybelline Lash Sensational


USNE:

Avon Ultracolour Indulgence Honey Flower







Sviđa li vam se više verzija s raspuštenom kosom ili s punđicom?

Share this:

CONVERSATION

22 komentari:

  1. Tvom licu ovaj makeup pristaje savršeno, mom licu - nikako. Fotke su ti odlične, užasno me zanima kako si dobila takvo odlično osvjetljenje i tu bijelu pozadinu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće zato jer smo drukčijeg tona :) Što se tiče fotkanja, to još uvijek učim, ali znam par trikova. Uglavnom, slikano je vani, bijela pozadina je fasada, a istaknula sam ju white balance-om. Taj white balance je nešto perfektno što uvelike poboljša fotke i ujednači boje. Probaj ;)

      Izbriši
  2. Probaj Oriflame Everlasting korektor, meni je u zadnje vrijeme preodličan na podočnjacima ;) A ja imam još i veće nego ti :D Super mi je look, sa punđicom mi izgledaš kao dama ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala bih, ali nemam od koga naručit :/ Mojim podočnjacima može pomoć samo kombinacija breskvastog korektora i onda prava nijansa "običnog". Ali svi breskvasti koje imam imaju neku falingu... Želim si Bobbi Brown so bad :D Hehe hvala ti puno :*

      Izbriši
  3. Ovo je apsolutno po mom ukusu i savršeno ti stoji. Jedino moram skužiti koje je koje sjenilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Baš mi je nekako dobra ta kombinacija. Ma ni sama više ne znam koja sam točno sjenila iz paleta koristila. Moram počet zapisivat odmah nakon kaj se našminkam :P

      Izbriši
  4. Predivan, nježan look, s pundžom mi je baš baš odlično, a za obrve nemam riječi! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Punđica je i meni najdraža jer mi se otkrije lice pa više dolazi do izražaja :P A obrve - postojane :D

      Izbriši
  5. Jako mi se sviđa look, odlično ti stoje smeđe nijanse, ruž si krasno ukomponirala, a obrve su mrak! A meni se više sviđa raspuštena kosa, iako si lijepa u obje verzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saša :D Smeđe nijanse prije nisam doživljavala, ali sad za njima najčešće posežem :)

      Izbriši
  6. Sviđa mi se look baš, pogotov sa punđicom, slatko je skroz :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Znam kako ti je s podočnjacima, moji su genetski i ništa ne pomaže :) lijepi neutralni look, a obrve su ti wow! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš nas je genetika zeznula :( Hvala na pohvali :*

      Izbriši
  8. Jako lijepo :) .. Tako mi je i samoj, uvijek mi je draže staviti nešto u neutralnim tonovima nego sada da stavljam neke žarke boje, ali eto, srećom dolazi ljeto pa tko zna, možda dođe i neki vedriji i s više boja look :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Volim žarke boje, ali s njima treba znat kako raditi, a da se ne napravi totalni kaos xD Def ću imati više veselih lookova ubuduće :)

      Izbriši
  9. Ja sam se odlučila ne nervirati glede podočnjaka. Radije ih samo pređem tekućim puderom nego filujem svačim kad mi ionako i sam puder popuca na području borica :(. Za sad mi se ne da riskirati i kupovati proizvode u nadi da ću naći the proizvod. Ionako me svi znaju kao podočnjakovićku :D.
    Sviđa mi se look. Baš super ide uz tvoj ton kože. Čak mi se više sviđa s pundžicom :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast što te ne brinu i što si se pomirila s tim...no meni jako smetaju, a znam da ne mogu ništa napraviti jer su genetski, odnosno koža mi je takva tamnija ispod očiju. Smetaju mi jer pokvare svaki look... Hvala ti!

      Izbriši
  10. Predivno... osobito sjenilo me odusevilo, volim takve boje na ocima :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!