Powered by Jasper Roberts - Blog

Rođendansko darivanje ZATVORENO


Već je svibanj? Kako vrijeme leti… To si pomislim svake godine i uopće nemam osjećaj da je već toliko prošlo dok mi ne dođe vrijeme rođendana. Ali kao da je svake godine sve brže tu :D

Uglavnom, sutra slavim rođendan pa je prigoda odlična da vas malo počastim, jel tak? Ovo darivanje imam na pameti već dugo pa sam baš uzbuđena jer sam vam ovoga puta spremila čak 2 paketa svakojakih predivnoća :)




Što možete osvojiti u 1. paketu:

- Avon Planet Spa Amazonian Treasures maska za lice
- Ziaja losion za tijelo s arganovim uljem
- Catrice sjajilo u nijansi Rose, Would you..?
- Catrice bazni i završni lak s gel efektom
- Avon olovka za oči u nijansi Cobalt Blue




Što možete osvojiti u 2. paketu?

- Ziaja krema za ruke s kozjim mlijekom
- Ziaja gel za tuširanje s arganovim uljem
- Avon Nailware pro lak u nijansi Divine Lime
- Catrice Ultrafine Ink eyeliner
- Avon Ultra Colour Indulgence ruž u nijansi Red Dhalia (recenzija)




Znam da je random.org jednostavniji, ali ovaj put željela bih da se malo poigrate i pokažete mi svoju kreativnost.

Pravila:

1. Dakle, smislite neki jednostavni proljetni look – to može biti makeup, manikura, odjevna kombinacija u vašoj odjeći ili odjevna kombinacija koju ste složile od komada na vašoj wishlisti ili nešto slično. Napomena: makeup, manikura i odjevna kombinacija mora biti vaša i specijalno osmišljena za ovo darivanje!

2. Svoje fotke mi šaljite do 8.6.2015. na mail: celebrenbeauty@gmail.com

3. U mailu mi također obavezno napišite koji biste paket voljele osvojiti.

4. Za dodatne poene pratite me na Facebooku, Twitteru i Bloglovinu te podijelite ovu sliku sa svojim prijateljima (objava mora biti javna da bih vidjela da ste ju podijelili).

Darivanje je otvoreno samo za čitatelje iz Hrvatske jer sama snosim troškove poštarine.

Nadam se da zadatak nije pretežak :) Sretno svima!

Share this:

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Sretan rođendan :D
    obavezno ću sudjelovati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, s veseljem očekujem tvoju prijavu :D Hvala!

      Izbriši
  2. Sretan rođendan! :D
    Potrudit ću se uloviti vremena i sudjelovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Svakako sudjeluj, čekam prijavu :*

      Izbriši
  3. Samo najdivnije osobe imaju rođendan u svibnju hihi. Sretan ti rođendan! 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svibanj je poseban mjesec :D Hvala ti!! :*

      Izbriši
  4. Sudjelujem, nisi nigdje napisala pa se nadam da ne trebam papirić s obzirom da sam jučer napravila proljetni makeup, a nisam znala za natječaj :D

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!