Powered by Jasper Roberts - Blog

Afrodita Pearl Prestige – bezvremenska ljepota bisera od sada i na koži


Biseri su mi oduvijek djelovali profinjeno, damski, uvijek u modi. Svaki put kada želim dozu glamura, stavim biserne naušnice ili ogrlicu. U znaku bisera bilo je i jučerašnje predstavljanje nove linije za njegu kože Kozmetike Afrodita – Pearl Prestige te ujedno i proslava 45. godišnjice postojanja te prestižne kozmetičke kuće.

Već na početku očarao me elegantni starinski štih hotela Esplanade u Zagrebu gdje se održavao event. Ovo je prvi put da sam bila u Esplanadi i s pravom se govori da je ovo najprestižniji hotel u gradu. Sve odiše glamurom i predivnim detaljima, stoga je on bio pun pogodak za ovo druženje.


Predivan strop u hotelu Esplanade

Esplanada nas je pogostila raznim slasticama i zalogajčićima, od predivnih kolačića koje je šteta pojest koliko su lijepi do kamenica i kanapea koje sam ipak preskočila. Nisam htjela eksperimentirati s isprobavanjem kamenica da se ne desi da ih moram ispljunuti jer ih nikad nisam jela. Event baš i nije za takve eksperimente, jel :D




Nova linija Pearl Prestige obogaćena je ekstraktom bijelih bisera koji poboljšavaju strukturu kože te je tako čine mlađom i elastičnijom. Liniju čine tri proizvoda:
1. Ekskluzivna hidratantna krema za aktivnu anti-age zaštitu
2.Raskošna hranjiva krema s intenzivnim učinkom pomlađivanja
3. Eliksir ljepote s učinkom preporođene kože

Kako su ovo anti-age proizvodi, namijenjeni su koži nakon 25. godine jer ona tada počinje stariti. No, ako ste koju godine mlađe, nema veze jer promjene na koži ne uzrokuju samo godine već i utjecaj okoline, hrana koju jedemo itd. Ono što mi se posebno sviđa je ambalaža i to što linija ne sadrži parabene i parafin. Jeeej! :)


Cijena krema je 299,99 kn, a Eliksira 224,99 kn. Proizvodi se mogu nabaviti u većini drogerija.

Fotka preuzeta od kolegice Perse Beauty&Sweets



Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Jako lijep događaj i jedva čekam recenzije noviteta. Moram priznati da su me pomalo iznenadile cijene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene su iznenadile kad sam vidjela, nisam očekivala da budu tako visoke. Inače je Afrodita povoljna...

      Izbriši
  2. Kako je ovo morao biti lijep event, prekrasan ambijent i sve jestivo što sam iščitala iz teksta bih sad smazala :D A vi ste pre :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Esplanada je preeedivna, kako je to samo uređeno, baš onako elegantno starinski :D Ovi moussevi su bili prefini! Hvaal ti :*

      Izbriši
  3. Odličan event i drago mi je da ste uživale! Šteta što nisi probala kamenice jer su prepredobre!
    Ovu liniju proizvoda svakako ću jednom isprobati, ali zar cijena nije malo previsoka za drogerijski brend?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je stvarno lijepo :) Nisam htjela probati jer sam se bojala da mi ne budu dobre pa bih morala pljunuti xD Da, cijene su previsoke, ne znam zašto je tome tako.

      Izbriši
  4. baš lijep event :D elegantan i damski :D
    što zbog hrane, što zbog divne ambalaže novih afroditinih proizvoda <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš smo se osjećale kao dame :D Ma mi i jesmo dame :D Slažem se, ambalaža je posebna, svjetlucava. Baš po mom ukusu :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!