Powered by Jasper Roberts - Blog

Favoriti mjeseca - svibanj 2015.


Dragi moji,

pozdravlja vas nova rubrika na blogu – Favoriti mjeseca! Volim s vremena na vrijeme osvježavati blog novitetima pa mi se nova rubrika učinila kao odlična ideja. Vjerojatno ću uskoro uvesti još noviteta i maknuti neke stare rubrike s kojima ne znam što bih pa da napravim mjesta novima :)

Sam naslov govori sam za sebe pa mislim da ga ne trebam naknadno objašnjavati. Ili moram? :P Uglavnom, na mjesečnoj bazi predstavit ću vam omiljene proizvode proteklog mjeseca i zašto sam baš njih odabrala.



Yves Rocher Monoi De Tahiti Precious Dry Oil (recenzija)

Svako malo pričam o ovom ulju i koliko mi je super, pogotovo jer volim sve što je sjajno, šljokičasto i zlatno! Ovo ulje je odlična alternativa NUXE ulju, ponajviše zbog cijene jer je troduplo jeftinije. Miris je božanstven i traje satima, a šljokice nisu napadne već suptilne, ali su opet tu :)

Afrodita Lovely Roses mlijeko za tijelo

U mojoj kupaonici uvijek ćete ugledati barem dva Afrodita proizvoda jer se njima kao brendu uvijek vraćam. Tuširalice i losioni su im prva liga pa sam s guštom trošila ovaj losion. Inače sam prilično lijena mazati se poslije ama baš svakog tuširanja, ali ovaj losion se brzo upija i ostavlja cijelo tijelo glatkim prilično dugo. Miris ruža zna biti napadan i jak, ali ovaj je posve ugodan i  nježan, tako da neće pobijati parfem ako ga stavite.


Makeup Revolution Highlighter (recenzija)

Zašto da uopće nabavljam još highlightera kad je ovaj sve što tražim? Haha, dobro, znamo da svaka šminkoholičarka voli imati barem tri vrste svakog proizvoda pa ovo pada u vodu. No! Svako moje šminkanje uključuje ovaj highlighter jer mi je toliko dobar i toliko mi fino podigne lice da mi ne bi bio bed da samo njega imam. Stavljam ga na jagodične kosti, dužinom nosa, malo na bradu, ispod obrva, a super je i za lagani sjaj na kapcima. Svatko tko voli zlatno trk na recenziju!

Real Techniques Setting Brush

Izvrstan kist kojeg sam prošlog mjeseca često koristila baš sa MUR highlighterom. Dovoljno je malen da vrškom možete nanijeti highlighter dužinom nosa te dovoljno velik da njime lijepo nanosite highlighter na jagodične kosti. Također odlično nanosi puder za fiksiranje korektora ispod očiju. Neki kažu da je dobar i za konturiranje, ali tako ga još nisam probala. Vrlo lako se pere, mekan je i flafast te mu nijedna dlaka nije otpala!


Essence Single Eyeshadow – Peach Beach

Sjenila ne stavljam često koliko bih htjela, a sve zbog nedostatka vremena ili zaboravnosti. Kad sam ipak bila u „eyeshadow moodu“ posezala sam samo za jednim jedinim sjenilom – upravo ovim Essence. Divno je roskasto-breskvasto, ali mi pomalo vuče na hladniju stranu zbog tih srebrnkastih čestica. Piše da ostavlja holografski efekt, ali nisam primijetila ništa slično. Super je za brzinske lookove, a s dobrom bazom traje i preko 6 sati.

Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying Mascara*

Obećala sam vam usporedbu ove izvrsne maskare s još jednom i to obećanje kanim ispuniti :D Ne bih vam htjela spoilati, ali morat ću malo. Ipak je u favoritima :D Nikad ne bih rekla da će mi odgovarati maskara s gumenom četkicom jer su moje trepavice ravne i nedovoljno dugačke pa sam pobornik klasičnih četkica. Kako sam se samo iznenadila!! Totalno sam zapostavila voljenu Bipinu Lash Unlimited maskaru zbog ovog čuda. Iako je malo mokrija, daje odličan efekt na moje ravne-ko-daska trepke. You shall see :D

Catrice Blush Love&Peach*

Mogli ste primijetiti da se palim se na sve što ima „peach“ u nazivu. Puno žena voli Catrice rumenila i smatra ih jednima od najboljih drogerijskih u što sam se uspjela uvjeriti i sama. Predivno je pigmentirano pa sam se bojala da ne izgledam kao klaun, no toliko mi fino osvježi ten da je milina. Otkrila sam da mi najviše pašu takve nijanse jer jedine dolaze do izražaja. Sve druge suptilnije moja žuto-maslinasta koža jednostavno proguta. Ma divno je!



Koji su vaši favoriti? Sviđa vam se rubrika?

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Sve mi se sviđa :D . Monoi De Tahiti Precious Dry Oil želim oduvijek i napokon sam skopčala da nemam potrebe za naručivanjem jer se otvorila trgovina u mom gradu. Highlitere isto volim i imam tri za sada i stopiram na tome jer ih jako sporo trošim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, vidjela sam da si ga nabavila nedavno, baš mi je drago :D Sad uživaj! Čak tri? Ja imam skroman jedan :P Ali kanim nabavit još itekako!

      Izbriši
  2. Šprickam se Monoi De Tahiti uljem, samo onim bez šljokica, a možda si nabavim i ovo :D Meni se ovo suho ulje više sviđa od Nuxe zbog toga što mi Nuxe ulje ima malo preintenzivan i zagušljiv miris, no to je stvar osobnog ukusa. Afrodita losion s mirisom ruža nisam ni vidjela, ali planiram ga potražiti jer volim ruže :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nedavno sam dobila i to obično, bez šljokica i isto je odlično :D Nuxe nisam još probala. Svakako bih, ali nije nešto što moram imati pod svaku cijenu. Ee, ovaj losion je nešto predivno, tako da samo naprijed :)

      Izbriši
  3. Podsetila si me da želim ovo Tahiti ulje :D Zahvaljujem.
    Odlični favoriti, sve mi se dopada, a delimo ih poprilično ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se za Catrice rumenila, odlična su. A ovo Tahiti ulje moram nabaviti, baš me privlači :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam zašto ih nisam prije doživljavala, propuštala sam puno! :) Ulje je pre!

      Izbriši
  5. Nijansa rumenila je savrsena letnja. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi primamljivo izgleda Afroditino mlijeko iako nisam ljubitelj ruža. Drago mi je što kažeš da nema jak miris. Možda doleti i k meni u košaricu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti smeta miris ruža, za ovo mlijeko se ne moraš bojati. Baš je fino, blago :)

      Izbriši
  7. Higlighter i rumenilo su mi predivni, a to govori neko ko rijetko kad koristi te proizvode na licu :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasne su ti sliku! Najviše mi se sviđa četkica i Catrice rumenilo za koje govorim već 2 mjeseca da ću ga kupiti i već sam si sama dosadna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, trudim se :) Požuri jer je stvarno dobro, a jeftino. Nisam mogla vjerovati koliko dok ga nisam dobila u ruke :D

      Izbriši
  9. Volim da čitam o tuđim favoritima :))
    Ova essence senkica mi je jako slatka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim također :D Taman je za nabaciti na kapke kad se nema puno vremena :)

      Izbriši
  10. Lijepi favoriti i još ljepše fotke!
    Rumenilo ♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Na tebi je Love&Peach rozo, a na meni narančasto :D

    I meni je super ta maskara :)
    I moje su trepavice ravne al ipak više volim gumenjače :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, tu možda na ruci jest rozo, ali na licu nije :) Na licu je baš onako savršeno koraljno/breskvasto :D Maskara je ekstraaa, toliko je dobra da nijednu drugu nisam koristila pored nje!

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!