Powered by Jasper Roberts - Blog

Maybelline New York Summer Party


Maybelline nam je u prošli četvrtak priredio nezaboravan party ususret ljetu. Kako najbolje proslaviti dolazak ljeta nego uz koktele, super mjuzu i odlično društvo? :D
Vrijeme je bilo onako taman pa su cure iz organizacije pogodile da se party održi na otvorenom, točnije na terasi Matis Absolute Lounge bara. Čim smo stigle, dočekale su nas super simpatične cure iz Maybelline-a, barmen je neumorno pravio raznobojne koktele, a dj nas zabavljao zvucima mikseva poznatih hitova.

Last week Maybelline New York Croatia organized an unforgettable summer party for beauty bloggers. We enjoyed cocktails, great music and great company. Also, we laughed our heads off at jokes of stand up comedian Vlatko Štampar. My jaw was hurting all evening :D Maybelline made sure we don't leave empty-handed so we got some really cool gifts like a big beach bag, t-shirt, nail polishes etc. A big thank you to the whole Maybelline team for this awesome event!




Bilo je tu puno smijeha, naslikavanja, zezancije i vesele priče, a upoznala sam i par blogerica koje do sada nisam imala prilike sresti.

Zabave nije nedostajalo, za što je zaslužan i Vlatko Štampar, stand up komičar zbog čijih fora me boljela čeljust od smijeha čitavu večer :D Moram posjetit Studio Smijeha, ako zbog nikog drugog onda zbog njega! Igrale smo i tombolu na kojoj je Martina Dear Skin osvojila slatki polaroid koji odmah izbacuje fotke, a njime su nas hostese slikale za uspomenu tokom cijelog partyja.

Kike (Šminkoholičarke) i moi 
Silvija (Ith's Corner) i moi
Martina (Couture Nails) i moi
Vlatko Štampar
Martina (Dear Skin) osvaja slatki Polaroid

Nakon još malo smijeha i naslikavanja, curke su nas iznenadile predivnim poklonima, odnosno pravim Summer Kit-om: prostranom torbom za plažu, majicom, setom za njegu noktiju, maskarom te Baby Lips balzamima koje još nisam probala, ali jedva čekam! Ljubičastog je mama već konfiscirala pa ga zato nema na slici :D Osim toga, s Maybelline police mogle smo izabrati sve što nam srce želi i naravno, ostadoše prazna :P



Ostalo vrijeme smo se družile, opet naslikavale i umakale voće u čokoladnu fontanu :D Za predivne fotke zaslužan je Mario Poje, neke moje blogofrendice, a neke fotkice su i moje, doduše slikane mobom. Odlučila sam ne nositi fotić, što sam itekako požalila, buuuu. Simpatičan je bio Wall Of Kisses na koji smo stavili fotkice slikane Polaroidom i porukice Maybelline-u.




Zbilja event za pamćenje! Hvala cijelom Maybelline timu i curkama što su nas tako lijepo ugostile i pobrinule da nam bude nezaboravno :*




Share this:

CONVERSATION

15 komentari:

  1. A baš vam je bilo lijepooo :) Maybelline se stvarno potrudio organizirati zanimljiv i zabavan event, svaka čast! :D Mogu misliti kak je sve bilo fino, sve bila za jedan koktel sada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično je bilo, stvarno iznad očekivanja :D Curke iz Maybelline-a su super simpa i opuštene :D Kokteli su bili bomba, pogotovo ovaj plavi koji je bio najljepši! A tek čokoladna fontana, zaboravila sam stavit sliku xD

      Izbriši
  2. Moja slika se nije na kraju razvila kako treba, očito je trebala na svijetlu još biti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj a šteta... I moja je malo bljedunjava, ali se vidi :)

      Izbriši
  3. Kako vas je lijepo vidjeti tako sretne i nasmijane na okupu ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista poseban event, Mayballine me oduševio s organizacijom a naravno kao sretna dobitnica Instaxa posebno sam sretna :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu misliti koliko si bila sretna kad si ga ugledala :D Prefora je fotić!

      Izbriši
  5. Tako mi je žao što sam radila taj dan i nisam mogla doći, šmrrrrrc, baš vam je bilo lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo vam je bilo :D A kosa ti je diiiivna! <3 (što me opet podjeća da mi hitno treba obnova boje :-Đ)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako lijepo, sve nas je oduševilo! Hvala, volim tu crvenu boju :D

      Izbriši
  7. Baš lijep event, sve ste lijepe :) al' hrana i koktelčići još ljepši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvalaaa :D I fotograf je napravio dobar posao :P Ooo da si vidjela, kako smo bile navalile na čokoladnu fontanu, sve smo bile oko nje :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!