Powered by Jasper Roberts - Blog

Shopping time on SheIn.com – everyday, work, beach time (wish list)


Mogu reći da sam skupila već dosta iskustva s kupovanjem na internetu, kako šminke, tako i odjeće te modnih dodataka. Mnogi još uvijek zaziru od te vrste kupovine, odjeće pogotovo, jer kako možemo znati da će nam nešto odgovarati 100 %?
Na netu osobno ne kupujem stvari poput traperica, hlača i donjeg rublja – znači onoga što se mora uživo isprobati jer se lako možete zeznuti. Što se tiče drugih stvari, uvijek imam krojački metar pored sebe kako bi se odmah mogla izmjeriti i vidjeti koja mi veličina najbolje odgovara. Da sad ne duljim, razmišljala sam čak i o posebnom postu o ovoj temi pa ako ste za samo mi napomenite u komentarima :)


Over the years I gathered lot of experience in online shopping for makeup, clothes or accessories. However, some people are still skeptical about that type of buying stuff, clothes in particular, because how can we know for sure if something would fit us 100%?
When I'm shopping online, I rarely buy jeans, pants, underwear or things I can't be sure of if they will fit me. As for other things, I always keep my tape measure close so I can easily check if something fits me or not. If you want me to, I can write a special post on this topic. Tell me what you think in comment section below :)

Nedavno sam otkrila zanimljivu stranicu za online shopping pod imenom SheIn. Možda ste za nju već i čuli jer se prije zvala SheInside. Nude zaista velik izbor odjeće – haljine, majice, hlače, badiće, pletivo, jakne, obuću te zanimljiv nakit i modne dodatke poput torbi, remenja, šalova itd., a cijene su jako povoljne.
Kad sam surfala po njihovoj stranici, samo sam s otvorenim ustima, ovako :O, dodavala stvari na wishlistu. Naišla sam na predobre stvari, većinom za ljetni period, koje sam podijelila po kategorijama pa evo nekih mojih prijedloga:

Recently I found an interesting online shop called SheIn, formerly known as SheInside. It offers a large selection of clothing – dresses, shirts, trousers, swimsuits, knitwear, jackets, shoes and interesting accessories such as jewelry, bags, belts, etc. And the prices are very reasonable, see the links. I've come across cool things, mostly for the summer period, so here are some of my suggestions:

Svakodnevne varijante/Večernji izlasci  
Everyday/Evening outfits

Svaki komad s ovog popisa lako bi isfurali i za večernji izlazak, negdje uz plažu ili u gradskoj žiži :) Postala sam opsjednuta kombinezonima jer su stvarno praktični, lagani i lijepi.
Each piece from this list can easily be worn on the night out. I became obsessed with playsuits, 'cause they're practical, comfortable, yet beautiful.






















Posao 
Work

Tko kaže da poslovna odjeća mora biti dosadna i ozbiljna? :P
Who says that business outfits are boring and serious? :P

















Suknje i majice
Skirts and tops










Plaža
Beachwear

Može se naći predivnih kaftana i bluza laganih materijala koje samo nabacite na badić i trk na plažu!
You can find beautiful kaftans and cover-ups made of lightweight materials for going to the beach.











Obuća i modni dodaci
Footwear and Accessories






Ova torba je zbilja šećer na kraju :D
This last handbag is really icing on the cake :D

Kupujete li na SheIn-u i općenito na internetu?
Do you buy online? Have you visited SheIn yet?

Share this:

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Htjedoh reći kako nisam čula za stranicu, a ono to sheinside. Odlične stvarčice si stavila na wish listu, pola toga bih i sama odabrala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno imaju veliki izbor i da se naći puno toga. Nisam mogla pretrpati post, ali vjeruj mi, wishlista mi je podugačka :D

      Izbriši
  2. Svaka čast! :D Meni je domet kupnje preko neta nakit i maska za mob :D A prema kupnji odjeće online sam užasno skeptična, ali baš, i dosad se još nikako nisam usudila, a dobitna kombinacija je i to što mrzim šopingiranje iz dna duše i idem u šoping jedino kad baš moram, ali s druge strane, volim imati lijepe i nove stvari haha.

    Ovi odjevni predmeti koje si izabrala su stvarno prekrasni i moram priznati da me jako mamiš da se konačno odvažim i probam kupiti nešto online. A što se tiče zasebnog posta o toj temi koji si spomenula, ja sam svakako za, i mislim da nisam jedina kojoj bi baš dobro došlo pročitati iskustva nekoga tko je takvu vrstu kupovine već savladao, tako da, samo daj! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, i sama sam bila takva na početku dok se nisam okuražila i kupila prvi odjevni predmet :D Doći će i tebi :P Koja kontradiktornost haha. Drago mi je da ti se sviđa moj izbor i baš bi mi bilo drago da se upustiš u online šoping avanturu jer propuštš mnogo toga :)

      Izbriši
  3. Sad sam malo prije čitala o ovm shopu na drugom blogu, imaju krasne stvari a ja obično ne kupujem odjeću s interneta dok ne probam mada ovdje ima komada s kojima bih teško pogriješila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba se samo dobro izmjeriti i par puta odvagnuti koja bi stvar bila "najbezbolnija" :P

      Izbriši
  4. Jako bih voljela da napišeš poseban post o tvom iskustvu kupovanja preko interneta! Ja sam jednom probala sa odjećom i haljine su mi bile male.
    Odlične si stvari izabrala, posebno mi se sviđa zadnja torba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti si za taj post, super, drago mi je :) Kako rekoh, treba se dobro izmjeriti i izbjegavati odjeću s kojom se lako fula. Torba je mrak :D

      Izbriši
  5. Odlični su mi kombinezoni :) Ja već 2 godine gledam tu stranicu, ali nisam nikada naručila s nje jer ja odjeću moram probati prije kupovine... Naručila sam 2 haljine s ebay-ja i ni jedna mi nije bila dobra i nisu bile veličine koje su napisali... :( Šteta, jer bi inače imala pun ormar odjeće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, toliko ih želim :D Odlični i za dan i za noć. Znam da si skeptična, ja sam još uvijek, ali to je dobro. Da nisu skeptični, kupovali bi svakakva sranja. S haljinama se zna fulati, to se i meni znalo desit. Ali ne treba odustat zbog par failova :)

      Izbriši
  6. Imaju stvarno predivnih stvari...a tek taj kimono i onaj što ga ima Stela Sequin beauty blog <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam kimono kod Stele, odličan je i super joj stoji :)

      Izbriši
  7. Fora stvari, meni se zadnja torba najviše mi sviđa. Preko ebaya kupujem samo nakit, odjeću više volim isprobati prije kupnje. Ali možda naručim jednog dana neku tobicu poput ove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je torba isto highlight :D Pasala bi uz svaku boju hehe. Odvaži se svakako, zašto ne :)

      Izbriši
  8. Kombinezoni su mi odlični! A još stvari lajkam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih stvarno veelik izbor, prevelik haha :D

      Izbriši
  9. Stranica je mrak, a mene ovako neuku zanima jel znaš, jel se može plaćati nekako bez PayPal-a?
    Tj. znam da se može jer sam čitala, ali ne razumijem baš haha
    Pa bi bilo lijepo ako netko zna... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može se, prihvaćaju Visu, Mastercard i Western Union :) Evo i linka: http://www.shein.com/How-to-Pay-a-278.html

      Izbriši
  10. Stvari su odlične,nasla sam par stvari i stavila u korpu ali problem je sto ne mogu da nadjem da se salje za Bosnu I Hercegovinu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravila si account i upisala adresu i sve? Ma sigurno šalju u BiH, barem bi trebali ako šalju u susjedne zemlje...

      Izbriši
  11. Stvari su odlične,nasla sam par stvari i stavila u korpu ali problem je sto ne mogu da nadjem da se salje za Bosnu I Hercegovinu

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanima me plaća li se carina za BiH? Ako plaća, postoji li iznos nakon kojeg se plaća carina?
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče carine za BiH, to ne znam, moraš provjeriti u svom gradu jer to ne ovisi o SheIn-u već o samom ustorju pošte zemlje. U Hrvatskoj se plaća iznad 160 kn, maakr znaju nekada 'oprostiti' i na 200 ako u paketu nije nešto značajno.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!