Powered by Jasper Roberts - Blog

Top 5 summer nail polishes


Kuc kuc, ljeto je tuuu :D Konačno! Sad mi se belje svi ljetomrsci, ali kaj ću vam ja, pretrpite. Uglavnom, ovo nije epopeja ljetu, ovo je epopeja lakovima divnih boja koji najviše dolaze do izražaja upravo ljeti. Danas vam pričam o takvoj šarenoj družini.
Colours, colours, colorus, colorus, colorus is all I need!

Tako se osjećam kad nastupi ljeto, doslovno. Ali nikako da izađem iz komfor zone s odjećom pa onda barem mogu s lakovima.

1. Prvi na redu je moj apsolutni favorit što se tiče kričavih lakova. Doslovno vrišti i zato ga najviše i volim! Radi se o Models Own neon laku pod najkul imenom Bubblegum. Sjećate se onih žvakaća u ludim bojama? E to je Bubblegum u cijelom svom neon rozom veličanstvu :D Suši se u predivan polu-mat finiš i to se suši prilično brzo. Iako ima najobičniju četkicu na svijetu, formula mu je PREDOBRA – niti pregusta niti rijetka, taman! Lakovi s takvom formulom jednostavno klize po noktima i ako imate male nokte poput mene i više laka vam završi na kožici i jagodicama nego na noktu, s ovim ćete biti itekako preporođeni! Dovoljan vam je samo jedan sloj for all the glory. Morate probati da biste vjerovali ;)

Trajnost? Odlična, sigurno 5 dana, s nekim nadlakom još i više. Nemam riječi, vidite da je i flašica mat elegantna.


2. Sljedeći je Orly–Gilded Coral. Jako dugo sam tražila ovakvu prigušenu nježnu rozu sa zlatnim odsjajem. Kad se počne presijavati na suncu, nema sretnije od mene :D Ovisi iz kojeg kuta gledate, nekad je više rozi nekad zlatni. Formula mu je prilično vodenasta i rijetka što ne volim, ali to mu opraštam zbog predivne boje. Finiš je ni gladak ni hrapav, nešto između. Lak dolazi u 18 ml!! To je najveća mililitraža laka koju imam i ikad sam imala. Doslovno je nepotrošiv, a često ga nanosim. Jedan sloj laka je onako suptilan, dok će vam svu svoju ljepotu otkriti nakon 2 sloja.

Trajnost? Prilično kratka bez kakvog nadlaka. Jednom operem suđe i već se ljušti na vrhovima. Ali hej, ne mogu svi biti Bubblegum jel :P

3. Kakav bi to top 5 bio bez Catrice laka, jel' tako? Čim sam ga vidjela morala sam ga uzeti jer mi je ovakva mliječna limeta baš falila u zbirci. Upoznajte Catrice Blurred Limes.* Kad ga gledam, zaželim se nekog mousse-a od limete :D Ima jednu od najboljih četkica ikad, ali ne nanosi se baš tako lako. Više je voden nego gust i to stvara probleme kod debele i široke četkice kakvu on ima. Naime, takve četkice i takva formula laka nisu dobar spoj jer kod jednog nanosa ostaju crte od potezanja četkice! Tak da su dva sloja neminovna za pristojnu manikuru.

Trajnost? Onak, solidna, ali ga još nisam probala uz novi Catrice gel bazni lak i nadlak pa vam javim kakav je u toj kombinaciji ;)



4. Još jedan Models Own ljepotan u nijansi Tropical Sun. Kaj ću, padam na pink sa zlatnim i sve što u nazivu ima „tropical“. Prava tropska boja, podsjeća me na neko ludo havajsko voće. Za razliku od njegovog Bubblegum druga, ovaj ljepotan je prilično prozirnjikav u jednom sloju, dok je u dva sloja ovakav kakav je u flašici. Četkica mu je isto najobičnija, ali bez obzira što je rjeđi kao npr. Orly, odlično se maže i ne curi po zanokticama.

Trajnost? Solidna, malo bolja od Orly-a.

5. I na kraju jedan kultni Essie lak – Cute As A Button kojeg svi valjda znaju :D Za Essie lakove svi imaju hvalospjeve i s pravom! Jedan je od lakova s najboljom formulom, ali Bubblegum ga ipak šiša za nijansu :) Divna koraljno-roza boja sjajnog finiša, kao stvoren za lude ljetne kombinacije. Ovo je moj prvi Essie lak i jako ga volim! Četkica mu je fantastična, slična Catrice četkici, koja se savršeno ponaša sa odličnom formulom Essie laka.

Trajnost? Zavidna, bez problema izdrži 5 dana, s nadlakom još i više.

Koji su vaši najdraži ljetni lakovi? J

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Sviđa mi se tvojih top 5, pogotovo Models Own lakići :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Catrice i Essie-preprekrasni! Uf, imam više najdražih ljetnih lakova, uglavnom svijetle i kričave boje od Essence, Gabrini, Catrice, Golden Rose... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova limeta boja je baš posebna, jelda? :D Ma ne treba se bojat kričavih boja, osvježe svaki tmuran dan :)

      Izbriši
  3. Nisam koristila niti jednu marku od navedenih...pitam se kako se ponasaju kod pranja suda, jer essence mi se odmah drugi dan pocne skidati s nokta...a prelakiravati preko laka ne volim raditi jer mi to djeluje 'seljacki'. Tako da se u zadnjih pa skoro vise od pol godine nisam lakorala nokte, zbog pranja suda. -.-'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najizdržljiviji je definitivno kričavi Models Own. Uz svo pranje suđa izdržao mi je preko tjedan dana :D Nisam mogla vjerovati! Essence lakovi se brzo skidaju, da. Možda da naneseš kakav nadlak gore? To ti produžuje trajnost :)

      Izbriši
    2. Stavljam prozirni kao nadlak, bas da bude postojani lak...alo ne pomaze previse.

      Izbriši
    3. Ako ribaš žicom onda ništa ne pomaže :/ Probaj s rukavicama prat suđe :D

      Izbriši
  4. Sviđa mi se tvoj izbor a najljepši mi je Essie :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posebno mi je drag jer je ljepotan, a ujedno i moj prvi Essie lak :)

      Izbriši
  5. Models own lakići su mi naj :D A ovaj Catrice imam i jedva čekam neki slobodan dan da ga pronosam na noktima :D I da Catrice gel i nad lak su genijalni, moraš probati kombinaciju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. UU moraš ga pokazati, obavezno! :D Probat ću što prije, baš me zanima!

      Izbriši
  6. Models Own rozi je predivan, ja inace samo takve boje lakova prve uocim haha

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi lakovi izgledaju super.Ja obožavam rozo-crvene boje tako do mi se najviše sviđaju essie i models own lakovi.Odličan post i slike su jako lijepe <3

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvalama :D A kad se sjetim da rozu nisam mogla smislit prije par godina. Oh well, ukusi se mijenjaju :)

      Izbriši
  8. lijep post i super tekst :D volim ovakve sezonske postove o lakovima :D
    najljepši su mi Cute as a button i Catriceov - boja mu je tako neobično lijepa, nisam vidjela nešto slično :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago da ti se sve sviđa :D Da, odlična je ta limeta, morala sam ga uzeti. Totalno je odskakao na polici i govorio "Ida, uzmi me." :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!