Powered by Jasper Roberts - Blog

NOTD: Catrice – Meet Me At Coral Island


Konačno su mi nokti narasli na dužinu koju volim, a to odmah znači nove Nails of the day :)

Iako se po vremenu u Zagrebu ne bi reklo da je ljeto jer se temperatura drastično spustila, ne prestajem sa živim bojama na noktima. Vesele me, podsjećaju na more koje ću sva sreća vidjeti i ove godine. Ne mogu vam opisati koliko sam uzbuđena!

Catrice ima brdo predivnih boja u svojim kolekcijama, kao što je ova prava rozo-koraljna Meet Me At Coral Island. Nedavno je uveo i lakove za gelirani efekt Ultra Stay & Gel Shine uz koje vam ne treba UV lampa.




Prvo se nanosi bazni lak, zatim lak po izboru (makar se preporučuje Catrice Ultimate Nail Laquer) te na kraju top coat, odnosno nadlak.

Nikad nisam probala nešto slično i moram priznati da me oduševilo koliko se sve brzo posušilo. Bazni lak omogućuje bolje mazanje „običnog“ laka, dok nadlak pruža onaj sjajni gelirani efekt. Pitanje je koliko ovakva kombinacija traje pa ću nakon nekoliko dana napraviti update sa slikom ;)





Probali ovakvu kombinaciju? Nosite li bazu i nadlak?

Share this:

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Prekrasna nijansa <3
    Ja sam se tolko naviknula na bazni lak da se skroz čudno osjećam ako ga, ne daj bože, zaboravim staviti :D A i top coat nosim u 99,9% slučajeva :D Baš me zanima kakvi su ovi Catrice...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tako je i meni sad. Prije ga nisam stavljala uopće. Top coat ne nosim često jer mi se ne da čekati da se i taj sloj posuši.

      Izbriši
  2. Divna nijansa. Ja sam si nabavila gallon of melon, preporučujem da je škicneš :) Još nisam kupila tu bazu i nadlak, odgađam jer sam lijena sve to skupa stavljati., no baš moram isprobati da vidim koliko će produžiti manikuru, jer mi je dosadilo svakih par dn mijenjati lak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Googlala sam ga i stvarno je divan :D Haha, znam kak ti je. tko bi čekao da se to sve posuši, makar se brzo suši, ali opet. Time is money :D

      Izbriši
  3. Eh, Catrice,valjda će jednom doći i do nas :) Ova nijansa je stvorena za leto :) I bazu i nadlak stavljam pri svakom lakiranju, tu sam vrlo disciplinovana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ne znam što čekaju? :O Svaka čast što si daš truda oko toga, en bih mogla reći isto za sebe :P

      Izbriši
  4. predivan je lak :D sutra idem po svoj primjerak :D <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Izvrsna mi je ova boja, stvarno su full pogodili s njom :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan je! Uvijek nanosim bazni lak, a nadlak nekada :D nokti su ti prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVala :D Ali više nisu. Stalno pucaju i nejednake su dužine. Morat ću nešto napravit po tom pitanju... Hvala!

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Tko ih ne bi volio kad tolko razvezdravaju :)

      Izbriši
  8. ovo je bio moj prvi Catriceov lak <3 i uz Robert’s Red Ford mi je najdraži njihov <3
    fora su mi fotke jako :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!