Powered by Jasper Roberts - Blog

NOTD: Lollipop


Lollipop, lollipop oh lolli lolli lolli… Zbilja dugo nisam ukrašavala noktiće iz razloga što nikako da mi narastu svi na istu dužinu. Eh kad bi mi nokti rasli kao kosa!

Neki dan sam slučajno ugledala lizalicu koja mi stoji pored ekrana već neko vrijeme i sinula mi ideja :D Tako su nastali noktići koji podsjećaju na lizalice i one vrtuljke u lunaparku. Odmah poželim šećernu vatu!

Kao bazu koristila sam Eveline Diamond Hard lak (nije na slici), potom predivnog Essence žutaka u nijansi Wanna be Your Sunshine. Na većini noktiju je kao završni sloj omiljeni INGLOT nadlak s presijavajućim česticama 202, a lollipop nailart upotpunila sam s najdražim Models Own lakom u nijansi Bubblegum (o njemu sam pisala OVDJE). Prugastim noktićima produžila sam vijek trajanja Manhattan mat nadlakom.

Na usnama je Look by Bipa olovka za usne u nijansi Bonbon, a preko nje Avon ruž u nijansi Hibiscus.









Share this:

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Otvorila si lizuuu! Ja svoju čuvam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam i nije mi žao :D Poslije sam ju pola pojela, a pola nisam mogla jer su me zubi boljeli xD

      Izbriši
  2. slatka manikura, genijalne fotke <3

    OdgovoriIzbriši
  3. slatka manikura :D
    ah ta lizala su zlo za zube :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Joj da, probala sam lizalicu cijelu pojest, ali nisam mogla kolko su me zubi boljeli xD

      Izbriši
  4. Preslatko, pogotovo ovi matirani noktići! Čim sam vidjela naslov počela sam u sebi pjevati pjesmu Lollipop :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HEhe da, mat lak daje neki poseban efekt :D

      Izbriši
  5. Manikura baš za pojest, a slike su ti odlíčne :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepooo, fotke su super! :D Inače, obožavam rozu i žutu u kombinaciji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me too, tako dobro pašu te dvije boje skupa :D Hvala :*

      Izbriši
  7. Inspiracija, pesmica, manikir. Sve se savršeno uklopilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Manikura ti je super, super. Baš mi se sviđa. A tek ruuuž. *.* Savršena ljetna kombinacija. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mislila sam da će ti se ruž dopast :D Za slatke ljetne koktele :P

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!