Powered by Jasper Roberts - Blog

Shopping on Romwe – Top 5 summer outfits!




~Pratite me na novoj FB stranici – Celebren Beauty ;)~


Nisam nikad mislila da ću se baciti u modne vode, ali to me sve više zabavlja. Privatno nosim casual stvari te tu i tamo neke upadljive komade, no već je vrijeme da iskočim iz svoje komfor zone i nabacim puno boja!

Romwe online trgovina slična je SheIn o kojoj sam vam pisala u ovom postu gdje sam vam predložila dosta odličnih ljetnih komada.

No ovaj put sam se malo više poigrala i to slaganjem 5 kolaža outfita koji su mi ispali prilično dobri za prvi put :D

Naglasak je na bojama jer je ljeto i sve je vedro, živopisno, veselo, sunčano pa je logično da će takvi biti i odjevni predmeti. Mislim, zašto ne?

Za više detalja pogledajte linkove ispod kolaža!


Outfit no. 1





Outfit no. 2




Outfit no. 3





Outfit no. 4





Outfit no. 5





Koja vam se kombinacija najviše sviđa? Mene je definitivno osvojila ova prva suknja! Kupujete li na Romwe.com?

Share this:

CONVERSATION

10 komentari:

  1. predivne su kombinacije,baš prave ljetne :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacije su odlične! E, sada, meni baš sve kombinacije ne bi lijepo stajale, pa ću izdvojiti što bih ja od ovih stvari voljela imati:
    !. slika-suknja je predivnih boja, materijal mi se sviđa, ne znam bi li mi kroj pristajao
    2. slika-haljina baš kakve ja nosim, torba super
    3. slika-bluza i tenisice su savršeni
    4. slika-torba i ogrlica
    5. slika-tenisice, torba i narukvica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, baš mi je drago da ti se sviđaju kombinacije i što si pronašla nešto za sebe u njima :D To znači da ipak znam sastavit haha :D

      Izbriši
  3. Ovo je kao Polyvore :D Jedno vrijeme (daaavno) sam previše vremena provodila na tom siteu i igrala se s "krpicama" :D Prva i druga kombinacija mi se najsviđaju. I siva haljina kao zaseban komad, iako bih uklonila resice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na Polyvore-u nisam još bila, ali baš bih mogla jer mi se jako svidjelo slaganje :D

      Izbriši
  4. Mislim da bi ti jako dobra bila u modnoj industriji :) Sve s ukusom i vrlo zanimljivo iako puno toga ne nosim al mi je super vidjeti na drugima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tko zna gdje će me život odvest, možda u modu, tko zna :D Hvala ti!

      Izbriši
  5. oduševljena sam suknjom s prve fotke !
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2015/07/jungle.html

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!