Tinktura – Balzam od zelenog čaja i Losion za tijelo od smilja


Sjećam se da mi je prije nekog vremena jedna poznanica spomenula biljne pripravke od Tinkture. Tada se još toliko nisam zanimala za prirodnu kozmetiku pa tako nisam ni obratila pažnju na taj brend, ali unazad godinu dana moje je zanimanje raslo i tako mi je na fejsu odjednom iskočio Tinkturin oglas.

Odlučila sam malo vidjeti što nude i iznenadila se ponudom i pozitivnim komentarima koji im ljudi svakodnevno ostavljaju. Sigurno ste vidjeli koliko hvale npr. Balzam od mrkve od samo tri sastojka od kojeg dobijete boju za samo dva dana kao da ste mjesec dana bili na moru.

Isprobala sam nekoliko njihovih proizvoda, neke sam sama kupila, a neki su mi ustupljeni na recenziju. Svoje dojmove, odnosno recenzije, odlučila sam podijeliti u tri posta pa vas danas čeka:

1. Balzam od zelenog čaja
2. Losion za tijelo od smilja*




O TINKTURI

Tinktura je relativno mladi brend prirodne kozmetike koji nudi 100 % prirodne tinkture, odnosno tekuće dodatke prehrani od raznih biljaka, balzame od ljekovitog bilja, šampone, losione, čajeve, kreme i još štošta. Imala sam čast popričati s osnivačem i vlasnikom Tinkture kojemu je ideja za bavljenje prirodnom kozmetikom došla sasvim iznenada. On nije tipičan vlasnik koji samo sjedi i dirigira, već i sam svakodnevno miješa kreme, radi tinkture, balzame i ostalo, što me dodatno zainteresiralo jer se tu vidi veliki trud i ljubav.

Svi Tinkturini proizvodi sadrže prirodne, biljne sastojke bez umjetnih konzervansa, bojila ili mirisa, a to može potvrditi i HACCP sustav kontrole kvalitete proizvodnje i ISO certifikat za proizvodnju kozmetike. Neki od njihovih najpoznatijih proizvoda su Antiparazitni program za detoksikaciju organizma, već spomenuti Balzam od mrkve te Balzam od zelenog čaja o kojem ću vam danas i pričati :)


BALZAM OD ZELENOG ČAJA

AMBALAŽA

Balzam dolazi u simpatičnoj plastičnoj kutijici s limenim poklopcem od 50 ml s jednostavnom naljepnicom, dok se na dnu nalazi opis, sastojci i podaci o brendu. Kutijica jest plastična, ali nije „jeftina“ i neće se oštetiti. Meni je pala par puta, ali ništa joj nije :) Poklopac je na odvrtanje tako da se ne može desiti da vam balzam ikamo pobjegne.


MIRIS, TEKSTURA, SASTOJCI

Miris je pravi biljni, zaista po zelenom čaju što mi je odmah pasalo za nos. I na prvi pogled se vidi da je balzam dosta masan i gust, tako da vam je za lice dosta ovoliko koliko imam na prstu, a sigurno bi bilo i za vrat.
Sastojci, a što da vam kažem! Pomamim se za svačime što ima što manje sastojaka, a da su prirodni i koncentrirani. Na prvom mjestu je ekstrakt zelenog čaja, zatim pčelinji vosak, maslinovo ulje i biljno ulje suncokreta. Zeleni čaj je prirodni antioksidans, a maslinovo ulje kožu vlaži i čini je glatkom i elastičnom.


UČINAK

Regulira žlijezde lica, dubinski čisti, djeluje na podočnjake, bore, tamne mrlje. Podupire sposobnost obnavljanja kože. Namijenjen osjetljivoj koži.

Ne sjećam se zašto sam točno kupila ovaj balzam, odnosno kakav sam učinak htjela postići, no odmah mogu reći da me balzam oduševio!
Da rezimiram, koža lica mi je inače mješovita s ponekim izbijanjima, masnijim čelom i ponekim suhim ljuskicama oko nosa, usana i između obrva. Nanosila sam ga kao noćni tretman jer je stvarno bogat i masan pa se stoga ne preporuča kao podloga za šminku, čak ni ekstremnim suhokošcima. Koliko god ga umasiram, neće se skroz upiti, ali to me uopće ne smeta jer ga ionako imam po noći. Jedino što može nastradati je jastučnica :P

Koristila sam ga preko mjesec dana, a u tih mjesec dana sam primijetila poseban učinak na mašćenje čela – kao što je i obećao, regulirane su mi žlijezde lojnice i čelo mi se manje masti! Osim što je koža glađa te suhih ljuskica nema ni u tragovima, jutro poslije se odmah vidi zdravi sjaj i „probuđenost“ kože. Znate kad ne možete objasniti što točno vidite, ali kužite da je koža drugačija u pozitivnom smislu :D E to!


Nanosila sam ga i na vrat, dekolte i na sva mjesta gdje mi je koža bila eventualno gruba i oštećena i stvarno djeluje. Na dekolteu mi se često znaju pojaviti prištići kojih se ne mogu riješiti tolikom brzinom kao na licu, ali za njihov brži nestanak itekako je zaslužan ovaj balzam. Što se tiče djelovanja na podočnjake i mrlje, mojim podočnjacima ništa ne može pomoći jer su genetski, ali bez obzira na to, okoloočno područje mi je nakon balzama glatko i nahranjeno. Mrlja na licu nemam, tako da o tome ne mogu govoriti, ali ponavljam, što se tiče ožiljaka od prištića, balzam definitivno ubrza proces zacjeljivanja. Jedino gdje imam mrlje su leđa, i to od akni, ali na njima ga nisam isprobala jer bi mi sigurno trebalo više kutijica.

Bez obzira što vam je potrebna mala količina kod jednog nanošenja, brzo sam potrošila ovaj balzam jer 50 ml ipak nije puno. Fora bi bilo da postoji i u većoj mililitraži :)

CIJENA: 50 kn za 50 ml


LOSION ZA TIJELO OD SMILJA*

AMBALAŽA

Ambalaža losiona je također plastična i jednostavna – flašica s poklopcem od 200 ml koji se pritisne prema dolje pa se ukaže otvor. I volim i ne volim takve poklopce jer iako kroz njih ništa ne može iscuriti, potrebno je više puta stepati flašicu kad ste pri kraju proizvoda da bi nešto iscurilo. Naprijed je naljepnica s nazivom, a otraga se nalaze sastojci i ostale informacije.

MIRIS, TEKSTURA, SASTOJCI

Mmmmm, smilje! Miris smilja je nešto posebno. Iako u nekim preparatima zna biti „overpowering“, odnosno prejak, ovaj losion vas neće onesvijestiti svojim mirisom jer je blag i pomalo citrusni. Recimo da je srednje gustoće, lako se razmazuje i upija te ne ostavlja nikakav ljepljiv niti težak trag na koži.
Ekstrakt smilja je na drugom mjestu, zatim slijede bademovo ulje, shea maslac, ulje Ylang Ylanga, ulje slatke naranče te nekoliko prirodnih konzervansa. Nemojte se preplašiti Benzyl alkohola jer je to aromatski alkohol i nije štetan. Smilje je svima poznato kao biljka nad biljkama koje zacjeljuje, hrani, vlaži i održava kožu mladom i napetom. Bademovo ulje i ulje Ylang Ylanga pridonose očuvanju mekoće i vlažnosti suhe kože, dok ulje slatke naranče osvježava i opušta.


UČINAK

Revitalizira, regenerira te pomlađuje sve tipove kože. Omekšava i njeguje suhu i hrapavu kožu.

Smiješno je što sad smilje skoro pa iskače iz pašteta, a prije se za njegovo djelovanje niti nije znalo. Puno brendova nudi preparate sa smiljem, a unutra smilja ni od korova, zato uvijek čitajte sastojke!

Moja koža tijela je prilično suha, pogotovo nakon nekih isušujućih gelova za tuširanje pa ju moram redovito mazati. Kad sam prvi puta nanijela ovaj losion, brzo se upio i to je bilo to. Nisam imala osjećaj da mi je koža nahranjena, a čak nije bila niti glatka što me razočaralo. No nakon nekoliko sati, bolje reći idući dan ujutro iznenađenje! Koža je glatka, mekana i umirena. Očito tako djeluje prirodna kozmetika – na prvu ništa, a onda BUM :D


Jako brzo se upija pa je potrebna malo veća količina da pokrijete cijelo tijelo. Znala sam prolaziti po dva puta po dijelovima koji su losion već upili, ali to je nepotrebno jer se njegov pravi učinak osjeti tek satima kasnije. Redovito ga nanosim i na bikini zonu poslije depilacije koja zna biti iritirana i s onim malim crvenim točkicama koje losion uspješno umiri.

Primijetila sam da losion blagotvorno djeluje i na moja jadna flekava leđa, no za neki veći učinak trebalo bi ga koristiti konstantno i to godinama. Kako bi vidjeli djelovanje prirodne kozmetike, morate biti strpljivi jer i sama priroda je strpljiva, nije to andol da vas riješi bolova :P

Sve u svemu, losion od smilja zadržat će vlažnost i pružiti vam osjećaj meke i nahranjene kože, a zbog toga što je iznimno lagan, odličan je za vruće ljetno vrijeme!


GDJE KUPITI

Tinkturu možete pronaći na:

1. adresi Malešnica 5/1 Zagreb
2. Na njihovoj FB stranici
3. Na njihovoj službenoj stranici

VAŽNA NAPOMENA: Tinktura šalje i van Hrvatske pa ih slobodno kontaktirajte ;)


Jeste li probali što od Tinkture?

*PR proizvod

U sljedećem postu čeka vas recenzija dva kruta šampona i sapuna od ugljena :)

Oznake: , , , ,

<