Powered by Jasper Roberts - Blog

Mjesečni favoriti – lipanj&srpanj 2015./Monthly favourites


Skužila sam da jedno-mjesečni favoriti neće funkcionirati jer nisam revna po pitanju traženja novih favorita. Kad neki proizvod volim onda mi je favorit na duži period pa imam osjećaj da bih se ponavljala. Stoga, favoriti će nadalje obuhvaćati dvomjesečje, tromjesečje ili čak cijelo godišnje doba. Ne želim pisati postove reda radi, već ako vam stvarno imam što za pokazati. Slažete li se da je tako najbolje? J

Ovoga puta sakupilo se nešto proizvoda koje sam koristila na dnevnoj bazi u lipnju i srpnju jer su mi jednostavno bili fantastični! Pa krenimo, shall we?



Avon Hidrokolor Indulgence Daffodil Petal* (recenzija)

& Ultra Colour Absolute Creamy Melon

Savršene nijanse za ljeto! Ne mogu vam dovoljno reći koliko volim breskvaste, koraljne nijanse ruževa i općenito šminke jer mi apsolutno laskaju tenu i najbolje mi stoje. Ove dvije nijanse opasno su slične, no Creamy Melon je nešto narančastiji od Daffodil Petala i traje duže na ustima. Osvježe svaki look, kremasti su i lako se nanose, no zbog toga nisu postojani. Osobno mi to nije važno jer mi nije problem popraviti ruž :)

Essence olovka za usne Satin Mauve

Već i komarci znaju koliko su ove olovke dobre i kako onda ne bi bile među favoritima? :D Definitivno konkuriraju ruževima i po pigmentaciji i po postojanosti, a cijena je prava sitnica. Imam nekoliko ovih olovaka, ali nekako sam u zadnje vrijeme uvijek posezala za Satin Mauve nijansom jer je odlična i po danu i po noći. Obično ju nosim kad mi se ne da stavljati sjenilo (a to je češto). Malo maskare, highlightera i ova olovka – ou jea!


Tinktura losion za tijelo sa smiljem (recenzija)*

Nedavno sam pisala o proizvodima mladog hrvatskog brenda prirodne kozmetike Tinktura, među kojima se našao i ovaj losion. Sadrži ekstrakt smilja, a svi znamo koliko je smilje blagotvorno za kožu. Iscijedila sam čitavu bočicu, tako da je losion spreman i za Emptiese, šmrc. Obogaćen odličnim sastojcima, izvrsno umiruje kožu poslije depilacije i fino miriši. Zainteresirani? Skoknite na recenziju asap!

Tinktura balzam od zelenog čaja (recenzija)

Još jedan Tinkturin proizvod u favoritima i to zasluženo! O njemu sam pisala u istom postu kao i za losion od smilja. U sebi stvarno ima ekstrakt zelenog čaja koji je prirodni antioksidans i oživljava ten koji nakon nekog vremena korištenja izgleda fenomenalno. Ako još niste ništa probali  od prirodne kozmetike, probajte ovo. Kažu da djeluje i na napuhnute podočnjake ;)


Oleo Theraphy hladno prešano ulje koštica marelice

Ulja su mi neizostavna u njezi kože, uvijek moram imati nekoliko bočica. Nedavno sam obnovila zalihu hladno prešanih ulja, samo nisam znala koja da odaberem. Avokadovo moram imati, makadamiju isto, a koje izabrati kao treće? Prije sam imala badem – univerzalno ulje za njegu kože, ali sad sam htjela nešto novo pa je odluka pala na marelicu. Marelica je inače lagano, brzoupijajuće ulje koje intenzivno hidratizira pa je kao naručeno za njegu poslije tuširanja. Još se brže upija ako ga nanesete na vlažno tijelo! Isto tako je super za večernju njegu lica. Jeftino je, a dobro – 32,15 kn u Kemigu!

Bourjois 123 Perfect CC krema

Odustala sam od azijskih BB krema preko ljeta jer, iako izvrsne, za ljeto su preteške i presvijetle. Cure su mi preporučile Bourjois CC kremu kao laganiju alternativu i baš sam je ulovila na popustu u Kozmu. Odabrala sam nijansu 32 Light Beige za koju se ispostavilo da mi je prenarančasta. Ili mi se tako u početku činilo jer sam pretjerala u količini. Dosta je tekuća, ali vam ne treba puno za dobar efekt. No, može se nadograđivati, samo budite laganije ruke.
Uglavnom, krema ima 3 različita pigmenta koji rade korekciju nedostataka. So hard to believe, ali stvarno djeluju. Kako već znate da su mi podočnjaci očajni, s ovom se CC kremom manje vide. Manje nego kada stavim korektor što me stvarno ugodno iznenadilo. Prekrivanje je srednje, ostavlja lagani dewy efekt na licu i baš lijepo ujednači ten tako da izgleda zdravo i prirodno. Čini mi se da će biti još bolja kad dodatno potamnim na moru. Sve u svemu, odlična zamjena za puder u vruće vrijeme!

Koji su vaši favoriti u zadnje vrijeme?


*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Uuuu ruževi-prekrasni! Imam par favorita, preporučujem ti Avon gel kremu skin so soft, savršena je, rashladi i osjveži kožu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx! Nisam ju probala, ali ću ju imati na pameti :D

      Izbriši
  2. Jooj, ta CC krema, svaki dan sve više pudera koje želim kupiti su mi u glavi. I svi mi trebaju. :D I Bourjois CC krema, 123 perfect, Flower Perfection. I Catrcie All Matt Plus jedan i drugi, Revlon Colorstay..

    THE STRUGGLE IS REAL!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha jelda? Me too :D Stalno nešto novo iskače da mi "treba" xD

      Izbriši
  3. Ruzevi su divni i zaista ti lepo stoje te nijanse :). U pravu si za Avon Absolute, imam Pure Peony koji obozavam i cesto ga nosim ali nestane sa usana dok se okrenes. Svejedno, volim ga :D. Essence olovke vec odavno standardno dobre ( i komarci znaju <3, haha ). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Pure Peony mi je isto jedan od omiljenih, samo ga trebam češće nositi. Meni ne smeta kaj se brzo briše, nanesme ga opet :P

      Izbriši
  4. Lijepo probrani favoriti ;) Posebno mi se dopadaju ove prirodne stvarčice i mogla bih baciti oko na njihovu ponudu :)
    Meni se čini da sam ja jedina koja ne voli ovu cc kremu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Tinktura je vriejdna pažnje, svakako pogledaj. Haha, a eto, svatko je različit :D Meni je sada presvjetla kad sma pocrnila, a mislila sam da mi bude taman xD

      Izbriši
  5. Dopada mi se ova CC krema, deluje odlicno. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Creamy melon je baš predivan, a olovku satin mauve imam i baš je lijepa. Balzam od zelenog čaja sam imala prije jedno dvije godine i za okoločno područje mi je bio super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da balzam ima poklonike i među ostalim blogericama :) Creamy melon obožavam nositi po ljeti, baš se lijepo ističe na suncu.

      Izbriši
  7. Da moram imati samo jedan proizvod.. To bi svakako bila kemigova marelica.. All day, every day , ultimativni proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! To ulje je nešto izvrsno, skoro ću potrošiti flašicu, a nedavno sam ga kupila :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!