Powered by Jasper Roberts - Blog

One brand makeup tutorial & first impressions! VIDEO – „Late Summer“ makeup feat. AVON


Kao prvo, željela bih se zahvaliti na mnogobrojnim pogledima i pozitivnim komentarima na moj prvi video, kao i na savjetima kako bih bila još bolja :)
Nažalost sam to zaboravila spomenuti u videu pa vam zahvaljujem ovim putem. Hvala svima od srca što ste se pretplatili na moj YT kanal i što vas iskreno zanima što imam za reći i pokazati! Bez vas ovo sve ne bi imalo smisla, znate i sami. Tako da, hvala svima na svakom thumps up-u i gledamo se i dalje :D

Već neko vrijeme surađujem s Avonom i mislim da većina zna koliko osoba koja stoji iza imena podupire rad blogerica i zato hvala Luciji za kontinuiranu podršku i priliku za suradnju.

Ljeto je polako na izmaku i koliko god želim da traje i dalje, jesen već kuca na vrata. No temperature su još itekako visoke pa sam za vas pripremila jedan jednostavan makeup look „Late summer“.
Kasno ljeto me asocira na boje koje vežemo uz jesen – tamnonarančasta, smeđa, brončana, ali kako je uvijek ljeto, na licu je bitno zadržati ljetni sjaj.

I ovdje i u videu reći ću nešto o svakom od proizvoda koje sam koristila za look.



LUXE puder – Nude bodice & Medium Bisque
- kremast, dosta tekuć, fino se nanosi
- nije težak na licu, ima srednje prekrivanje i polumat finiš
- izabrala sam jednu svijetlu i jednu tamnu nijansu jer sam još uvijek malo preplanula u licu pa da mi se dese dvije krajnosti
- trajnost je solidna i po vrućinama, lako izdrži i do 6 sati



IDEAL FLAWLESS kremasti korektor – Medium
- jako kremast pod prstima
- lako se razmazuje
- prekrivanje mu je zavidno, ali meni nedostatno
- uvlači mi se u borice (možda vama neće jer se meni svaki korektor uvlači u borice)




2u1 set za obrve (vosak+sjenilo)
- jedna nijansa – srednje smeđa koja neće odgovarati onima sa vrlo svijetlim ili vrlo tamnim obrvama
- dolazi sa dvostranim kistićem koji je dovoljno čvrst i iskoristiv
- sjenilom se solidno mogu popuniti obrve, ali osobno volim jači efekt na krajevima obrva koji ne mogu postići ovim sjenilom
- nedovoljno pigmentirano za moje potrebe jer su mi obrve dosta tamne
- vosak nisam probala jer ne koristim slične stvari




Baza za sjenilo – Light Beige
- kremasta, lako se nanosi i blenda
- lagano roskaste boje za neutraliziranje sjena na kapcima
- isprobala sam ju i prije pa mi se nije svidjela jer je brzo „progutala“ sjenila, odnosno uvukla se u pregib
- nakon što sam joj dala drugu šansu u ovom tutorialu, držala je iznenađujućih 5 sati
- najbolje će odgovarati onima sa suhim kapcima, masnima bi mogla raditi probleme




True Colour Quad paleta sjenila – Go Natural
- dolazi u 4 nijanse: najsvijetlija sedefasta, druga po redu maslinasto-smeđa, izvrsna zagasito-narančasta te mat topla smeđa
- odlično je što paleta sadrži bar jednu mat nijansu kojom možete definirati pregib
- za look sam koristila 1., 3. i 4. nijansu
-sjenila su pigmentirana, ali se znaju trusiti što mi je malo onemogućavalo nanošenje
- uz dobru bazu traju cijeli dan




Big&False Lash maskara
- nova Avonova maskara koja obećava efekt umjetnih trepavica
- ima „običnu“ vlaknastu četkicu; takve četkice meni više odgovaraju od gumenih (vidljivo u videu)
- lijepo podigne trepavice i da im volumen
- ne sljepljuje trepavice ako ste pažljivi s nanošenjem
- može se naći u trenutnom katalogu po cijeni od 45 kn




Glow brončane perle – Warm
- simpatične perlice koje licu daju suptilni, a opet divni brončani sjaj
- unutra se nalaze perle u dvije boje – zlaćanoj i brončano-narančastoj
- pigmentiranost im je srednja, ali može se pretjerati ako niste lake ruke





Ultra Colour Lip Tint Pen – Hazelnut
- svojevrsni ruž u olovci koji ostavlja „stain“ na usnama koji traje dosta dugo
- pigmentiran na ruci, ali na usnama sam ga morala stalno prepravljati
- naglašava suhe dijelove usana
- nakon prvog korištenja nema toliki intenzitet
- dosta se osjeti alkohol u sastavu
- nijansa Hazelnut jako lijepo odgovara samom look-u


Swatchevi

S lijeva na desno: Avon Luxe Nude Bodice& Medium Bisque, Avon Ideal Flawless korektor Medium, Avon baza Light Beige, Avon Glow Bronze Pearls Warm



True Colour Quad & Lip Tint Hazelnut



Kompletan tutorial pogledajte u videu J






Kako vam se svidio look? Prijedlozi?

Share this:

CONVERSATION

17 komentari:

  1. Ovo je kompliment :D tebi bi stajala i vreća na glavi dobro jer si prirodno predivna....imaš toliko posebne oči i pogled da šminka samo to malo uljepša....divan look jednostavan a opet poseban....ovaj look ću sigurno kopirati :D i da divni proiz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. divni proizvodi (krivo sam napisala )

      Izbriši
    2. Haha, trebala bi ju isprobat xD Hvala ti srećo, puno mi ovo znači! :* Nadam se da ćeš i slikicu staviti :)

      Izbriši
  2. Dakle, Ida...Pa prekrasna si!! <3 I odličan si look složila, stvarno ti odgovara. Znam da muku mučiš s podočnjacima kao i ja, ali stvarno si predivna i bez šminke. I tako mi je drago da si počela snimati videe, i navijam da što češće radiš ovakve jer mi te je baš gušt gledati kako se šminkaš. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeeej, drago mi je da ti se sviđa :D Ma joj znaš kaj, da neam te podočnjake, hodala bih češće bez ičega po vani. Ali ne osjećam se najugodnije, kaj da ti velim. Hvala ti na komplimentima :D :*

      Izbriši
  3. Eye makeup savršen, odlično si uklopila nijanse, no ovo čudo za usne je težak fail... šteta. Ali vrlo iskrena recenzija. Samo nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Flomić ko flomić xD Nisam se čak puno ni razočarala, kao da sam znala da će biti ovako. Thx!

      Izbriši
  4. E ne znam kako ovu paletu nisam primijetila u katalogu, a uvijek obratim pažnju na palete i nikad bez naočala xD Da nema narandžaste ne bi bila tako zanimljiva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda? :D Narančasta je ovdje baš bomba boja. Paletica bi bila predosadna :P

      Izbriši
  5. Divna si i obožavam gledati tvoje videe, tako da se veselim novim :D baš si opuštena i prirodna, velika pohvala za to :D znaš da volim zemljane boje, tako da mi je look odličan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na tako lijepim riječima! Uvijek me razvesele :D Snimala bih i češće da ne ovisim o dnevnom svjetlu, ali kaj je tu je. Bit će ih još ;)

      Izbriši
  6. Predivna si :D I video je super :)

    OdgovoriIzbriši
  7. narančasta je prekrasno pigmentirana, meni s lavim očima bi super pristajala. evo tek jutros dođe na mail obavjest o novom videu a to mi sa prvog kanala nikad nije došlo a imam preko 60 pretplata

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično bi ti stajala, slažem se :D Predivne okice imaš! Hm, ne znam zašto je to.

      Izbriši
  8. Odlican video i lep look :) Imas vrlo prijatnu boju glasa pa mi je bilo zadovoljstvo gledati i slusati te. Imas moje iskrene pohvale od srca ! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da je tako :D Inače sebi uvijek zvučim gore nego uživo :P Puno hvala Kristina! :*

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!