Powered by Jasper Roberts - Blog

Koža i pletivo za hladnije dane – Wishlista



Ako redovito pratite moj blog, znate da obožavam ljeto, a hladnije dane jedva podnosim. No, ne mogu reći da ne volim pulovere, kardigane, čizme i lijepe kapute i to je jedan od razloga što jesensko/zimsko vrijeme čini podnošljivijim :)

Obožavam pletivo i kožne modne komade pa sam u skladu s tim sastavila novu wishlistu na SheIn online dućanu. Kod njih se stvarno svašta može naći i cijene su među povoljnijima.

Držala sam se pretežito tamnih, neutralnih tonova, no što se tiče torbica, volim da su zanimljive.


Za bolji prikaz i detalje skoknite na linkove ;)





























Što vam se najviše sviđa? Volite nositi pletivo i kožu?








Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. čizme i kožna suknja su super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđaju mi se čizmice. Ja sam nedanvno kćerki poručila majicu sa Shein i kada je stigla bila sam pomalo razočarana. Pisalo je u sastavu majice 100% pamuk, a majica je čista sintetika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čizmice su mrak! Hm, čudno, obično sastav piše pod opisom proizvoda. Baš šteta...

      Izbriši
  3. Haljina, cizme i zadnja torbica, ali opcenito mi je napeta ta kombinacija crne koze i vestica :D Zivjela zima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa zadnjim se ne slažem jer sam ljetno dijete :D Ali da, s lijepim puloverima je lakše :P Def mi u ormaru treba više takvih kombinacija!

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!