Powered by Jasper Roberts - Blog

Mini recenzije #3 - Afrodita, Avon, Bobbi Brown, Green Girl, Kevin Murphy


Hey dragi moji, opet se tokom prošlih mjeseci skupilo nekoliko kandidata o kojima ću vam reći ono najbitnije :) Osobno volim čitati mini recenzije, a znam da i vi, jer su korisne i brzo možete saznati ono što vas zanima – valja li ili ne!

Mini recenzije su zamišljene kao kratke recenzije proizvoda o kojima vrijedi podijeliti dojmove u par crta te im ne treba cijela zasebna recenzija, pogotovo ako se radi o nečemu o čemu se već naveliko pisalo ili nešto što mi je dobro, ali ne i odlično.


Afrodita kremasti gelovi za tuširanje*

Kad su došli, svi su rejvali o njima zbog njihovog božanstvenog mirisa. Malina, pistacija, vanilija i naranča. Mirišu po najfinijem najkremastijem sladoledu, ali to je jedino što me oduševilo. Miris se, doduše, tek kratko zadržava na koži nakon tuširanja. Što se tiče njege, tu vas moram razočarati. Iako u sastavu par tih gelova ima dragocjenih ulja, kožu mi nisu nešto posebno nahranili niti omekanili. Čak sam primijetila da ju lagano i isušuju, a to je zahvaljujući sulfatima (jakim detergentima) koji mi sve više štete. Ako vas sulfati ne smetaju, go for it.


Avon Advance Techniques BB linija za kosu (šampon, balzam i leave-in tretman)*

Ova je linija nadahnuta njegom kože, odnosno BB kremama, te bi trebala pružati zaštitu kosi od vanjskih utjecaja. Jako sam skeptična prema šamponima jer znate da se mučim sa svrabom vlasišta pa me tako ni ovaj šampon nije pretjerano oduševio. Fino miriše, lijepo opere kosu, ali po tome što se jako pjeni znam da ima kila sulfata unutra što mi ne odgovara.
Balzam je druga priča. Svaki put kad ga stavim kosa mi je mekana, zaglađena i sjajnija te miriše satima. Kad ga ne stavim odmah se vidi razlika – nije toliko podatna, ne pada lijepo nego je više kuštrava.
Leave-in tretmanu sam dala dvije šanse i obje je zeznuo. Kako prirodno imam gustu, tešku kosu, od ovoga mi je još bila teža i kao kaciga. Možda bi bolje funkcionirao na nešto tanjoj kosi.


Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation SPF 40 (2.5 Warm Sand)*

Inače ne recenziram testere jer nema smisla, no moram spomenuti ovaj puder koji sam nedavno dobila. Oduševilo me što ga ima dosta za poštenu probu, tim više jer se radi i o ne tako povoljnom brandu. Bobbi Brown kaže da je ovo kombinacija intenzivne njege njihovog poznatog Intensive Skin Supplement seruma (koji nisam probala) i pokrivnosti pudera. Puder me stvarno oduševio jer mu je prekrivanje zavidno, ne naglašava suhe dijelove nego baš djeluje kao serum – hidratizira i koža ima zdravi sjaj. Warm sand nijansa je odlična za ljeto kad sam malo tamnija, no i sad ju mogu isfurati bez problema. Na koži izdrži sigurno preko 5-6 sati, a uz puder u prahu je još i izdržljiviji. Vrlo je ugodan na koži i ako osvojim loto, kupujem ga u full size verziji :D



Byphasse deodorant

Stalno sam u potrazi i za dobrih dezićem, po mogućnosti bez aluminijevih soli. Nažalost, ovaj dezić ima aluminijeve soli, ali zažmirila sam na to iz razloga što miriše po bademima (!!!) i s njim mi pazusi konačno nemaju čudni miris. Nevjerojatno koliko je fin, koliko se brzo suši i koliko je baršunast na koži. A miris, ljudi moji, za pojest. Mislim da nikad nisam naišla na dezić koji ovako fino miriše tako da mu opraštam malo otrova xD

Green Girl My Own Gentleman ulje za čišćenje

Ulje koje vole mnoge žene i s pravom! Konačno sam isprobala nešto od famozne Green Girl i mogu reći da sam prilično zadovoljna. Zašto prilično? Kao prvo, ulje se nanosi na suhu kožu s full makeup-om i lagano se masira da otopi šminku, potom se doda malo vode i još masira, a zatim se ispere s puno tople vode. Jest, ulje jako lijepo otopi šminku, makar ima problema s uklanjanjem nekih maskara (kao što je omiljena Maybelline Sensational), ali sve u svemu koža je čista. No, ono što mi se ne sviđa kod ulja je što na koži nakon završnog ispiranja svejedno ostaje masni sloj i tad moram posegnuti za pjenom ili gelom kako bih sa skinula. Ne znam u čem je stvar, ali meni ovo ulje ne predstavlja jedini korak u čišćenju lica upravo zbog prethodnog.


Kevin Murphy Untangled Leave-in balzam*

Na nedavnom Kevin Murphy eventu dobili smo ovaj predivan balzam koji se ne ispire. Jedna riječ – famozno! Znate onaj miris kose kad izađete iz frizerskog salona? E s ovim imam upravo i taj miris i taj osjećaj. Ne znam kako bih opisala po čemu miriše, samo znam da se ne odvajam od tog balzama. Njegom sam isto oduševljena, fino zagladi i omekani kosu, ne čini ju teškom nego sjajnom i mirisnom! Njam njam!

Jesam li vas zainteresirala za nešto s popisa?

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Baš me zanima ovaj Kevin Murphy balzam za kosu!
    Ja se također borim sa osjetljivim vlasištem i pomno biram šampone za kosu.
    GG uljni gel nisam koristila, ali svi ostali proizvodi nemaju mi zamjerke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. KM balzam je odličan, da samo osjetiš koji je to miris, ajme! Nikako na zelenu granu s tom glavom, ali mora postojat nešto da to umiri. Kad nađem, javim!

      Izbriši
  2. Definitvno me zanima KM leave in :) Obožavam proizvode za kosu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me too me too :D Pogotovo ulja i ovakve fine balzame!

      Izbriši
  3. Byphasse deziće planiram probati, ali nikako da dođu na red. Od Afrodita tuširalice probala sam jedino malinu i to u ljetnim mjesecima i bila mi je ok, iako mi je žao što se miris ne zadržava duže na koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih mislim 4 vrste i svi su super, ali ovaj bademasti mi je najfiniji :D Da, i meni je jako žao jer je baš za pojesti.

      Izbriši
  4. Željela sam uzeti BB set od Avona za kosu ali sada nisam sigurna da hoću,imam njihovu Natural masku i ok mi je ne svrbi me vlasište i solidna je za kratku kosu. Byphasse dezić sigurno uzimam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, nisam probala tu Natural masku, moram googlati :) Uzmi, divan je!

      Izbriši
  5. Bobbi Brown puder mi se bas dopada, bas mi se dopada efekat koji daje..:) P.S. Prelepa si <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Efekt je odličan! Jako volim kad puder ostavlja onako suptilan sjaj, koža onda izgleda zdravo i odmorno :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!