Powered by Jasper Roberts - Blog

Catrice jesen/zima 2015. – Glossy Lip Glow & Multi Matt Blush

Catrice je za ovu jesen i zimu priredio puno novih kozmetičkih poslastica, a danas vam predstavljam dva noviteta koja često koristim i volim :)



Nisam fan sjajila jer su većinom ljepljiva i ne sviđa mi se efekt koji ostavljaju – premalo boje koja se skine u roku keks. No priznajem da sam pala na Catrice Glossy Lip Glow* iz razloga što je baš nekako sočno – i pakiranje i četkica i samo sjajilo.



Pakiranje je klasično, minimalističko, a opet nekako upečatljivo. Ono što je posebno kod ovog sjajila jest što to nije obično prozirno sjajilo već mijenja boju prema pH faktoru vaših usana, odnosno naglašava njihovu prirodnu boju :D Nisam prije isprobala nešto slično pa me efekt jako iznenadio. Kada se nanese, prozirno je, ali nakon par sekundi boja može varirati od nježno roze do boje fuksije i što ga više nanosite, to je boja jača. Fora, zar ne?
Nanosi se s lakoćom i nije ljepljivo. Ali nimalo. Još jedan faktor zašto ga volim! Stalno ga nosim u torbi jer je odlično ako u žurbi zaboravim staviti ruž, a želim malo boje na usnama. Trajnost je kao i svako sjajilo – dok se ne pojede :P

Cijena: 31,90 kn


Drugi voljeni novitet je što drugo nego rumenilo i to mat :) Catrice Multi Matt rumenilo* dolazi u dvije verzije – 010 Love, Rosie! i 020 La-Lavender, a mene je dopala ova prva.

Mat rumenila nikad dosta, pogotovo ovako lijepih nijansi koje se mogu nositi svaka sama za sebe ili u kombinaciji. Obično ga nanosim velikim RT Blush Brushom koji i nije baš najbolji za hvatanje pojedinačnih nijansi, a nekako mi je najbolje zahvatiti cijeli spektar i obrazima dati svježinu. Četiri nijanse idu od jako svijetle baby roze do tamnije ciklame/berry nijanse. Rumenilo i nije nešto previše pigmentirano, tako da se na mojoj neutralno-žutoj koži i ne vidi toliko, osim ako ga ne apliciram nekoliko puta. No, ipak mi daje onaj svježi flush :)



Ne trusi se, lako se blenda i užitak mi ga je koristiti iz ovako lijepog pakiranja. Trajnost mu je solidna – lako izdrži cijeli dan ako se ne dirate po licu, no važno je zapamtiti da se mat rumenila obavezno moraju stavljati nakon pudera u prahu, inače ih tekući puder samo upije i ne mogu se dobro izblendati.

Cijena: 31,90 kn

Jeste li probali što od Catrice noviteta?


*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Ni ja ne volim sjajila, na ovom mi se sviđa samo boja aplikatora. :D Rumenilo mi je lijepo, ne volim jako 'igmentirana jer mi se ne da tri godine blendati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja aplikatora je luda :D Voljela bih imati točnu takvu boja ruža recimo. Hehe, kužim što hoćeš reći, kad se šminkamo na brzinu nikome se ne da blendati :P

      Izbriši
  2. Rumenilo mi izgleda predivno, bas steta sto nije malo vise pigmentirano. A ovo sjajilo je totalno fora, iako nisam bas preveliki fan sjajila ovo mi se bas svida.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prava šteta, ali bude ok ako se prijeđe par puta :) Nisam ni ja, zato mi je baš fora :D

      Izbriši
  3. Super je sjajilo, ali sam ga ja proslijedila mami, njoj se baš svidjelo. Rumenilo mi je malo svijetlo, ali može proći :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je odlično za one jako svjetlopute i plaviše općenito :) Super za mamu, nek uživa!

      Izbriši
  4. Sjajilo mi je baš fora ni ja nisam baš njihov najveći fan :P Rumenilo mi je super,volim kad nisu baš upečatljiva:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nema mi goreg nego vidjeti dva crvena fleka na obrazima :P

      Izbriši
  5. Ne volim sjajila nit ih previše nosim, ali moram priznat da ovo zvuči zanimljivo. Možda je i vrijeme da ubacim koje sjajilo u svoju kolekciju, ko zna...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo rumenilo mi se čini super, a sjajilo izgleda zanimljivo no sumnjam da ću ga probati jer generalno nisam preveliki lkubitelj sjajila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja, ali eto, ovo mi se svidjelo :) No priznajem da ne bih za njim posegnula u dućanu čisto iz razloga jer preferiram ruževe.

      Izbriši
  7. I rumeno i sjaj sam probala, ali sjaj mi je veci favorit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako obožavaš sjajila, def je pun pogodak! :)

      Izbriši
  8. obožavam ovo rumenilo <3 a sjajilo još nisam isprobala :D

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!