Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays outfit - Cat lover


Kao prava ljubiteljica mačaka oči mi narastu na sve što ima veze s tim preslatkim bićencima :D Tako nisam mogla odoljeti ovoj predivnoj bluzici koja, iako djeluje pomalo djetinjasto i razigrano, opet je odlična za kakav poslovni look. Uz nju iskombinirala sam topli, mekani kardigan zanimljivog kroja koji grije kao lud i bilo bi stvarno šteta ne imati ga :)

Da stajling bude catfastičan do kraja, tu su i cateye naočale te naušnice u obliku mačjih glava. Zaista sam se uparila, kaj ne? :P


Samterice/Trousers – Stradivarius
Torba/Bag – no name
         Naušnice/Earrings – Born Pretty Store

















Share this:

CONVERSATION

25 komentari:

  1. That Shirt and Sunglasses are to die for! Im in love with thiss look, you look gorgeous like always <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovo preprepredobro jer obožavam crno-bijele odnose i pola ormara mi je u tim bojama.
    Naušnice, naočale, košulja i čizme = <3
    ma zapravo sve mi se sviđa, lijepo si iskombinirala i pedobro ti stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prema sadržaju mog ormara mogu reći isto :D Makar najviše od svega volim boje... Hvala puno!

      Izbriši
  3. Odlican outfit! Najljepsa mi je ta kosuljica nekako :D
    beautyrebel09.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. sve mi se sviđa i sve bih nosila s ove tvoje kombinacije :D <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Miceki <3 Baš si sve lijepo iskombinirala, a košulja je predivna :) Big like :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te mačje glavice su posebne :D Zahvaljujem draga :*

      Izbriši
  6. Super kombinacija! Kardigan mi se jako sviđa a i cvike su odlične, lijepo ti stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe konačno da je netko primiejtio i kardigan pored košuljice :P Hvala hvala :)

      Izbriši
  7. Oduševljena sam! Redom sve po mom ukusu! Mace su genijalne :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve je preslatko! :D Pogotovo kardigan, obožavam ih, a tijekom zime ih nosim cijelo vrijeme. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, odlični su, savršeni uz svaku kombinaciju :)

      Izbriši
  9. Jako lijepo kao i uvijek :) Sviđaju mi se i lokacije gdje fotkaš :D Nema ljudi, smeća (haha), ružnih zgrada... sve kao kod mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Stela :) Pokušam da je uvijek vani i da je pozadina neka zelenjava. Ne volim baš zgrade :P

      Izbriši
  10. Love your outfit (especially the glasses)

    https://asparklingjourney.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!