Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays outfit - Let it snow


Koliko god hejtali zimu, bijeli prekrivač ipak može izazvati divljenje i izvrsna je pozadina za photoshooting :) Uz bjelinu sve boje više dolaze do izražaja. U fokusu je ovoga puta ova zanimljiva trobojna bundica sa She In online shopa koju sam jedva dočekala! Mekana je kao paperje i dovoljno topla ako ispod nje obučete kakvu vunenu dolčevitu.



Detalje možete vidjeti na sljedećem LINKU

Uživajte u slikama ;)








Bunda/Faux fur coat – She In
Hlače/Trousers – New Yorker
Čizme/Boots – Shoe Box
Kapa/Hat – H&M
Torbica/Bag – Mohito

Share this:

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Idaaa <3 ovo mi je najdrazi OOTD do sad, a znas da ih sve obozavam. :D Bundica je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja :* Bundica je mekanaaa ko paperje :D

      Izbriši
  2. Dakle prekrasna! Nemam rijeci, stajling je za 5+, a kako si i sama napisala uz bijeli snijeg sve nekako dolazi jos i vise do izrazaja <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga trudim se :P Snijeg je baš dobro došao!

      Izbriši
  3. Preeedivno Ida, ne znam šta mi je ljepše :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da bi se margareti svidio ovaj flafach! :D ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D Pa kolko znam i ti voliš flafasto :D

      Izbriši
  5. Tebe na snegu ne bih promašila :D Divna si, jako lepa. Model. Imaš taj IT faktor ;) Pantalone su prekrasne, boja je divna i sad ih želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš, trebala sam bit u manekenskim vodama još kao mala, ali nisam htjela :P Gdje bi sad bila hahah. Hvala ti :*

      Izbriši
  6. Ida, prelijepa si! Fotke su odlične, bundica, čizmice....sve <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga Marijana, drago mi je da si se sviđa :D

      Izbriši
  7. Bundica i čizme su savršene! I drago mi je da je netko iskoristio snijeg da napravi ovako lijepe fotke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma najljepše se slikat u prirodi, barem meni, pogotovo ovako kad je sve netaknuto :D Hvala ti!

      Izbriši
  8. Prekrasan look i divno si sve iskombinirala, meni jedino ruž bode u oči te mislim da bi neki bordo bolje odgovarao u cijeloj kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda i bi, tj. sigurno bi, ali ovaj posebno volim pa sam ga morala staviti :)

      Izbriši
  9. iako znam da je bundica zvijezda posta, ne bi tako lijepo izgledala bez ove kul kape :D još mi u takvoj boji fali u kolekciji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha jelda? :D Kapa je, mislim, točka na i cijelog outfita! :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!