Powered by Jasper Roberts - Blog

SURPRISE GIVEAWAY ZATVORENO



Dragi svi,

nadam se da ste se dobro zabavili tijekom blagdana, fino jeli, puno se smijali i lijepo dočekali Božić i novu 2016. J Kako bi zaključili blagdanska darivanja, za vas sam pripremila specijalni poklon paket čiji sadržaj neću otkrivati već će ono što pobjednica ili pobjednik nađe unutra biti iznenađenje :D Svi volimo iznenađenja, je li tako? Znam da ste bez obzira na to znatiželjni pa vam evo mali hint: unutra se nalazi parfem, paleta sjenila, maskara… i još puno toga :D

Neću duljiti pa da prijeđem na

PRAVILA DARIVANJA


1. U komentarima ispod ovog posta napišite mi što najviše volite čitati na mom blogu i potpišite se ili ostavite kakav nadimak (obavezno).

2. Pratite Celebren Beauty na Facebook-u i javno podijelite objavu o darivanju (opcionalno, ali dobivate dodatan bod).

3. Pratite Celebren Beauty na Twitteru i retweetajte tweet o darivanju (opcionalno, ali dobivate dodatan bod).

4. Pratite Celebren Beauty na Instagramu i regramajte objavu o darivanju te me tegajte (opcionalno, ali dobivate dodatan bod).


Igramo se do ponedjeljka 11.1.2016. u podne, SRETNO!

~POBJEDNICA DARIVANJA~

Sreća se ovoga puta osmjehnula Katarini Bošnjak :) Čestitke Katarini i molim ju da mi se javi u što kraćem roku! Svima ostalima hvala na sudjelovanju, praćenju, svakom lajku, komentaru, kritici i pohvali :D Najbolji ste!! :*

Share this:

CONVERSATION

67 komentari:

  1. Volim sve o cemu pises..iskreno,nekad saznam nesto novo,a to mi se svida jer dobro je znati i savjet pokoji jr uvijek koristan..volim kad pises recenzije o proizvodima,kozmetici,ruzevima..

    Tea Dorčak

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševila me maska o kojoj si pisala iz Tester boxa :) Veselim se idućim recenzijama iz boxa.

    Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim kada pišeš o frizurama o šminki. Kada uspoređuješ proizvode. Vesna Ivanda Landripet

    OdgovoriIzbriši
  4. Recenzije proizvoda su mi uvijek naj na svakom blogu a posebice kad je to prikazano na najbolji mogući način. Videa su mi nekako najbolja opcija a i voljela bi više čitati i gledati tvoje postove.

    Kristina S. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim precenzije preparative i dekorative i htjela bih više ovih No-no posteva :D Najviše volim fotografije koje su savršene i po meni bez mane pa mi je svaka recenzija i swatch zbog toga super jer znam da neću fulati ako i sama to kupim.
    I volim surprise giveaways :D Instagram zmajat, Twitter majazd21, FB Maja Toncinic.

    OdgovoriIzbriši
  6. Najviše volim čitati recenzije i usporedbe proizvoda koje mi često pomognu pri odluci o kupovini kao i lifestyle postove koji su mi posebno zanimljivi. :)
    FB: Tea Šainović
    Twitter: @TeaSainovic
    Instagram: @tea1983

    OdgovoriIzbriši
  7. Najdrazi su mi postovi o preparativi jer sam otkrila odlicnih proizvoda iako nemamo isti tip koze. U zadnje vrijeme sam zbog tebe otkrila odlicne uriage proizvode. Svidio mi se i post o prahu psenice kao dodatak prehrani i navijavam za vise takvih postova. A odlicni su mi i postovi o odjevnim kombinacijama, imas zanimljiv stil, a i predivna si.
    Twitter i instagram nemam.
    Daniela Š.

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim sve jer jako volim tvoj stil pisanja, ali općenito najviše volim recenzije jer bez njih ne kupujem ništa, a do sada nisam pogriješila prema tvojim uputama :) Malenna :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Najvise volim citati o ruzevima i parfemima i recenzije. Pratim i podijelila na twitteru @Violeta_Du Pratim i podijelila na instagramu @violeta_radic a na fb pratim pod imenom Violeta Radic

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim čitati recenzije,ali ne bih se bunila ni protiv više outfit postova. :)

    Pratim i šerala sam na fb pod imenom Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši
  11. Najviše volim čitati tvoje recenzije proizvoda. Iskreno, više dekorative nego preparative ali to je osobni ukus :) Osim toga super mi je i lifestyle jer mi se jako sviđa tvoj stil.
    fb: Iva Magritte (podijelila sam objavu o darivanju)
    instagram: monoretta (repostala sam objavu i tagirala te)
    twitter: monoretta (retweetala :)

    OdgovoriIzbriši
  12. meni se jako sviđaju tvoji outfit postovi :)
    FB: Dunja Habulin

    OdgovoriIzbriši
  13. Najvise volim recenzije zato sto mi one pomazu pri odabiru kupnje nekih proizvoda,ali moram pohvaliti to sto pises recenzije o proizvodima koje svatko moze kupiti i koji su svima pristupacni i isto tako sto nedugo nakon sto neki proizvod izidje,ti vec imas recenziju,jako brzo sto je stvarno pohvalno :)
    Facebook: Josipa Čačić
    Instač: josipa.xx

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post o Mizon Enjoy Vital-up Time Firming maski. Volim čitati o preparativnoj kozmetici koju koristiš, također i o dekorativnim proizvodima. Recenzije su ti kako se kaže -temeljite :) to mi se sviđa. Pratim na Facebooku: Marijana Šimić, Instagramu: @marijanavp i Twitteru: @ marijanaimi i podijelila na sve tri društvene mreže.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ljiljana Gligorevic Najvise volim citati rezenzije i o ruzevima fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  16. fb Ane Saric
    Volim recencije jer često među njima nađem i svoje favorite kojima ostajem vjerna.

    OdgovoriIzbriši
  17. Najviše volim čitati i gledati tutoriale. Video "one brand makeup" mi je bio odličan, trebala bi više videa snimati. Jako si zanimljiva i ugodna za slušati :)
    Također uživam i u fashion postovima i u recenzijama.

    OdgovoriIzbriši
  18. Najviše volim čitati mini recenzije,jako mi se svidjela recenzija o Colour Pop ružu za usne i svidio mi se post o onoj bijeloj haljini s Romwe stranice koja ti predivno stoji :D. Instagram,nažalost,nemam,al uskoro ću ga imat,sam da uzmem bolji mob ;).
    Facebook: Karolina Jokić
    Twitter: Karolina Jokic

    OdgovoriIzbriši
  19. Volim recenzije proizvoda, naročito koje se tiče njege lica, a pogotovo o čišćenju, tu sam ludi fan, te usporedbe sa sličnima. Zato ti želim u novoj godini puno zanimljivih postova. Pozz Snježana

    OdgovoriIzbriši
  20. Najviše volim čitati recenzije. :-)
    FB: Irena Matković
    Twitter: @saki26sa

    OdgovoriIzbriši
  21. Volim čitati recenzijee..
    Na fb podijelila i pratim pod imenom Sara Vučković

    OdgovoriIzbriši
  22. Recenzije i outfit postove
    FB Tijana Ilić sve drugo tijana sjz

    OdgovoriIzbriši
  23. Volim recenzije, posebno hrvatskih proizvoda.
    FB: Vivian Jusic

    OdgovoriIzbriši
  24. Najvise volim citati o frizurama,sminki,o parfemima a recenzija obozavam jer mi.pomignu kada sam u nedoumici oko odluke za kupnju.
    Slavka

    OdgovoriIzbriši
  25. Najviše volim recenzije dekorative i tvoje outfit postove. :)
    FB: Jedna Jasna
    Twitter: @Jedna_Jasna

    OdgovoriIzbriši
  26. stvarno volim sve o cemu pises ali najvise volim recenzije i favorite :)
    FB: LoveChic

    OdgovoriIzbriši
  27. Najviše mi se dopadaju tutorijali!
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  28. Najviše mi se sviđaju recenzije...pomognu mi oko kupnje kad sam u nedoumici
    FB Lidija Folnegović
    Instagram lidija.fol

    OdgovoriIzbriši
  29. Julijana K.
    Najviše volim lookove, ali moram priznati da većinom gledam u tvoju savršenu boju kose. :D

    OdgovoriIzbriši
  30. recenzije i usporedbe su mi definitivno nešto što najviše volim....super mi je i kad otkrijem neko novo mjesto za shopping ili neki povoljan dupe ;)
    pratim preko twittera i retweetat ću (@sassypout)
    nadimak sassy

    OdgovoriIzbriši
  31. Recenzije su ti divne. Pomazu mi oko odabira kozmetike.
    Pozdrav super si
    Pratim fb,inst,twit
    Jelena jeja Novakovic

    OdgovoriIzbriši
  32. Obožavam čitati tvoje recenzije preparative. Čitajući njih sve sam pronašla puno proizvoda koji mi odgovaraju, od tonika, krema, šampona, intimnih sapuna, ma svega :)
    Tamara Ščuri

    OdgovoriIzbriši
  33. Na tvom blogu jako volim outfit postove i nekozmetičke favorite i općenito lifestyle postove.
    Marija Aščić

    OdgovoriIzbriši
  34. Ono o čemu volim čitati kod tebe su recenzije preparativne kozmetike koju i sama obožavam i najviše je imam. U kupaonici mi je polako gužva ;) Posebno mi se svidjela recenzija o Olival ulju koje ću sigurno probati, a i Afroditini proizvoda jer su mi oni među dražima.

    Pratim te na Facebooku: Nataša Mrkonjić i Instagram: piercelelaina

    OdgovoriIzbriši
  35. Obozavam recenzije.
    Olaksavaju mi kupnju.
    Iskreno pisanje je sto ja cijenim.

    Zeljna sam recenzija proizvoda najvise make up , sampona, regeneratora i maski.

    Claudia Kovacic

    OdgovoriIzbriši
  36. Najviše volim da čitam postove o dekorativi.
    Fb: Desanka Savic
    Twitter: dsavic16
    IG: savicdaca

    OdgovoriIzbriši
  37. Najviše volim čitati recenzije i tutoriale, više one sa slikama nego video jer mislim da se lakše može korak po korak pratiti.
    Fb: Wanna Bee
    Twitter: @ivana_blueivy
    Instagram: ivy_maus

    OdgovoriIzbriši
  38. Najviše volim čitati recenzije dekorative

    Antonia L.

    OdgovoriIzbriši
  39. Recenzija novih proizvoda nikad dosta!

    FB: Ana PEtrinac

    OdgovoriIzbriši
  40. Opećnito volim čitati tvoj blog i ne mogu sada izdvojiti šta najviše volim čitati... neki blog mi legne ili ne legne i to je to... nemam članke koje čitam a koje ne...

    FB Marija Kresic Bandic
    Bloglovin Marija

    OdgovoriIzbriši
  41. Najvise volim citati recenzije proizvoda jer ih smatram vrlo korisnima. Prije kupnje nekog novog proizvoda uvijek procitam sve recenzije i onda se tek odlucim da li cu ga uopce kupiti ili ne. Isto tako zahvaljujuci recenzijama otkrila sam neke odlicne proizvode koje sama mozda nikada ne bih ni primjetila na policama.
    Maja Š.

    OdgovoriIzbriši
  42. I ja sam jedna od onih što najviše voli recenzije. Osobito preparative jer sam jako slaba na taj dio njege.
    Marina M.

    OdgovoriIzbriši
  43. Najviše volim čitati recenzije novih proizvoda jer mi pomažu u kupnji :)

    Facebook:Marina Grubić

    OdgovoriIzbriši
  44. Najviše volim čitati recenzije.
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  45. Volim čitati recenzije koje obavezno čitam prije neke kupovine :D

    FB: Irena Pavlović

    OdgovoriIzbriši
  46. Najviše volim čitati recenzije i usporedbe proizvoda.
    Facebook: Danijela Ale Ra Zagar
    Twitter: alejinad01
    Instagram: alejinad01
    Lajkano, podijeljeno, retvitano, regramano.

    OdgovoriIzbriši
  47. Najviše volim čitati recenzije. Fb: Emina Hlobik

    OdgovoriIzbriši
  48. Najviše volim čitati recenzije zahvaljujući kojima sam pronašla brojne odlične proizvode i OOTD postove, voljela bi češće vidjeti New in i neke lifestyle postove :D Pratim preko FB : Ines Obradović (podijelila sam post o darivanju) i Bloglovina : Chelsea

    OdgovoriIzbriši
  49. Pozdrav!! Sve najbolje u Novoj godini želim! :)
    Najviše volim čitati recenzije kozmetičkih proizvoda - takvi postovi su mi do sada već uštedjeli gomilu novaca i pomogli u odabiru najboljih proizvoda za mene! :)
    FB: Nikolina Vukelić (podijelila post)
    twitter: @Nikolina_84 (podijelila post)
    instagram: nikolina_84 (i tu podijelila post)
    Nikolina

    OdgovoriIzbriši
  50. Volim tvoje modne izlete, uvijek mi daš neku inspiraciju kako iskombinirati nešto na nov način, kako spojiti boje i sl...
    Isto tako volim recenzije dekorative, zadnja kupovina su mi maybelline matte ruževi, i jako sam zadovoljna :)
    FB: Marina Kolar
    instagram: aniramralok

    OdgovoriIzbriši
  51. Što najviše volim čitati na tvome blogu?....eeeee pa nije baš lako odgovoriti na to pitanje jer mi se jaaako sviđa sve što pišeš i sve ali baš sve što se može naći na tvome blogu je jako korisno, zanimljivo, poučno i jako dobro napisano. Uvijek volim dobre savjete o dekorativnoj kozmetici koji mi znaju uvelike pomoći kod mojih dilema što kupiti a što ne jer zašto bacati novac na nešto o čemu ne znam ništa a privuče me svojim izgledom na policama u dućanima. A tek recenzije o preparativi, eee one su mi još draže jer se volim trackat raznim kremicama i uljima a volim dobru preporuku jer nije bitan samo miris koji me primami kod kupnje raznih mazalica za tijelo pa da se ne bih zeznula volim pročitati što imaš za reći i o njima :) A savjet za izradu domaćeg macerata me oduševio jer sam čula da neki to doma rade ali nisam znala kako i od čega se sve može napraviti tako da sam se i ja bacila na mučkanje svojih početničkih i još malo više proučila o njima, a sva sreća pa je ljeto i sunce ove 2015e potrajalo pa su se na suncu uspjeli smučkati hehehe ;) Majka u vrtu ima i lavande i nevena i gospine trave tako da i sljedeće ljeto od svega po malo će biti za ova extra ulja. Imaš ti tu svašta na svome blogu zanimljivoga i sve sam redom pročitala i proučila tako da je teško izdvojiti nešto što mi se najviše sviđa, a tek ova darivanja me jako razvesele pa živim tu malo vremena u nadi da će i mene jednom za rukom poći da dobijem nešto al teško da se sreća za mene zalijepi hehe nisam ja jedna od tih sretnika al bitno je nadati se a i ko ne igra ne može ni dobiti tako da vrijedi pokušati i ovaj put i nadati se da će baš mene iznenaditi ovaj paketić iznenađenja :), a ako me zaobiđe nema veze možda bude više sreće drugi put. Želim ti sve najbolje u ovoj i svakoj sljedećoj godini i samo nastavi dalje s ovim čime se baviš i piši nam i dalje najbolje recenzije i savjete da budemo lijepi i njegovani najboljim proizvodima :) Puuuno pozdrava, Milka Grubić :) (na fejsu sam s istim imenom i prezimenom)

    OdgovoriIzbriši
  52. Preparativa je moja ljubav... Tako da o tome najviše volim čitati :)
    FB Vanja P.

    OdgovoriIzbriši
  53. Najvise volim citati postove u kojima pises za njegu koze jer mi je zimi koza jako suha pa joj moram posvetiti dodatnu paznju. Takodjer, volim recenzije, a tvoj post o Maybelline ruzevima zasluzan je sto se novi Rose rush nasao u mojoj kolekciji :)
    FB: Luce Luce
    Twitter: luce1312h
    Lijep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  54. Najvise volim citati recenzije jer pomocu njih moj odabir pri kupnji nije tezak, vec naprotiv lak i odmah znam sta cu kupiti jer mi recenzije uvijek to olaksaju :0
    suzyy

    OdgovoriIzbriši
  55. Volim da citam recenzije o kozmeticim proizvodima!Divna si!Sve pohvale!na fb Branka Randjelovic

    OdgovoriIzbriši
  56. Voli sve tvoje članke.. Posebno recenzije dekorativnih proizvoda..
    Fb-Jelena Vučković Bednjanić

    OdgovoriIzbriši
  57. Volim kombinaciju beauty i fashion postova na tvom blogu. To unosi raznolikost i razbija jednoličnost tipičnog beauty bloga. ;) FB: Kristina Kemešić

    OdgovoriIzbriši
  58. Najdraže su mi recenzije i to najviše dekorative. Pomažu mi pri kupnji proizvoda, pogotovo ako sam u nedoumici.
    Fb: Matea Sršić

    OdgovoriIzbriši
  59. Najdraže su mi recenzije i to najviše dekorative. Pomažu mi pri kupnji proizvoda, pogotovo ako sam u nedoumici.
    Fb: Matea Sršić

    OdgovoriIzbriši
  60. Pošto sam ljubitelj prirodne kozmetike, volim kada pišeš o nekim novim proizvođačima i proizvodima na biljnoj bazi.

    FB Katarina Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  61. Volim čitati postove o preparativi ! <3

    Diana Verlak (fb)

    OdgovoriIzbriši
  62. Recenzije uvijek rado pročitam, a i u ostalim postovima uvijek naiđem na neđto zanimljivo.
    fb Danijela Šarić

    OdgovoriIzbriši
  63. Najvise volim recenzije proizvoda, i o preparativi i o dekorativi podjednako.

    FB-Ivanica Juu

    OdgovoriIzbriši
  64. Njvise volim postove o ruzevima sve recenzije su super redovno ih citam i pratim ;) l.pozzz fb Cicvara Majda instagram @maidacicvara tw:Maida Cicvara

    OdgovoriIzbriši
  65. Najviše volim čitati recenzije dekorativne kozmetike i new in :D To mi je naj zanimljivije.... I volim gledati tvoje slike...sve :)
    velvet0eyes@gmail.com S.Z.(Fb)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!