Powered by Jasper Roberts - Blog

Tester box – siječanj 2016.


Jutro je, ne prerano. Netko zvoni, vidim kombi vani. Mislim si kaj je sad…pa nisam ništa naručila… Sva u čudu otrčim do vrata kad ono dostavljač mi u ruke daje Tester box! Od uzbuđenja nisam mogla čekati pa sam ga otvorila da vidim što se sve krije unutra, a odmah na početku zapljusnuo me divan miris koji još nisam prije osjetila.
Hvala dragoj Ivani i Tester box-u na ovakvom divnom znaku pažnje :D <3 A sad skupa sa mnom prokopajte po kutiji da vidimo što se krije u siječanjskom boxu!





Kao prvo, uvijek me iznova iznenadi dizajn kutije koji je svaki put sve ljepši, kao i kartica s inspirativnom porukom koju držim u vidokrugu kada osjetim potrebu za valom pozitive :)

Sadržaj boxa također je svakim mjesecom sve raznovrsniji i zanimljiviji i drago mi je što se u ovome kriju proizvodi za zube na koje često zaboravljamo te dva odlična parfema! Da, da, to je onaj miris s početka priče :D





ŠTO SE TO KRIJE U BOXU

1. Nivea Repair&Targeted Care šampon i regenerator
2. Vitis Gingival zubna pasta i tekućina
3. Vitis Whiteting zubna pasta i tekućina
4. Cowshed Chamomile Refreshing tonik za lice
5. Eve lom čistač za lice
6. Aura Correct ME tekući korektor
7. Matis Revitalizing Omega 3 krema za lice
8. Nicole parfemi

Ništa od ovoga još nisam isprobala, osim što sam upoznata s Nicole parfemima koje sam kao mala šnjofala satima :D No, kako na kartici ne piše o kojim se mirisima radi, molim vas, ako netko zna točan naziv mirisa nek mi se javi jer preeefino mirišu!! 





Posebno se veselim AURA korektoru i rezultatu nakon nanošenja jer su moje kolegice iz regije oduševljene i prekrivanjem i formulom. Ova će se poznata srpska kozmetika uskoro pojaviti na policama hrvatskih drogerija što svi jedva čekamo :D Nijansa koju sam dobila je 301 Vanilla.

Sve u svemu, drago mi je da smo u mogućnosti isprobati i neke HE brandove koji s obzirom na prosječni budžet ljudi i nisu toliko cjenovno isplativi.



Jeste li naručili siječanjski Tester box? Dojmovi?

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Obožavam tvoje fotke. Jako me razveselila preparativa ovog mjeseca. Jedva čekam utopiti prstiće u svim tim kremicama. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja tvoje draga, uvijek su zanimljive :D Ovo za zube sam sve potrošila :P

      Izbriši
  2. Ova mi je do sada najljepsa kutija, po sadrzaju, ali i izgledom :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobro zvuči Matis krema, a na Aura korektoru zavidim :P
    Nekako sumnjam da će Aura doći i kod mene u grad :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne gubi nadu, sigurno bude. Sve se više šire tako da je sve moguće ;)

      Izbriši
  4. Ova kutija mi ima najzanimljivije proizvode do sada. Baš me zanimaju Nicole parfemi, znaš da su mi oni bolna točka....
    Jedva čekam da Aura stigne, ali sam sigurna da neće doći u Split

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam :D Stvarno su izvrsni, i jedan i drugi. U Splitu je već i ima ;)

      Izbriši
  5. Nisam još ni jednu kutiju naručila, ali moram priznati da mi je ova jako primamljiva, od proizvoda u njoj, do izgleda same kutije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primamljivo je kada ne znaš točno što te čeka pa onaj nalet oduševljenja kad stigne :D

      Izbriši
  6. definitivno najbolja kutija do sada po sadrzaju

    OdgovoriIzbriši
  7. Uzivaj u Aurinom korektoru,odlican je! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene najviše zanima korektor (kao i većinu uostalom) :D

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!