Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays outfit - Checked


Vrijeme je za malo ležernosti :) Nisam preveliki fan oversized stvari jer sam mala pa me odjeća može lako progutati. No ova karirana košulja, iako veća za koji broj, iznimno je udobna, mekana i topla.

Kao stvorena za ove još hladne dane. Naručiti ju možete na OVOM LINKU.

Da malo začinite look nabacite ruž nesvakidašnje boje kao što je ovaj MAC :) Later guys ;)


Hlače/Trousers – New Yorker
Jakna/Outerwear – no name
Gležnjače/Ankle boots – Nama
Torba/Bag – Nama
Ruž/Lipstick – MAC Liquid Lipstick in Recollection










Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Super kosuljica, i po slikama bi se reklo da je onaj fini, meki materijal :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, baš je mekana i ugodna za nositi :D I grijeee!

      Izbriši
  2. Ne zamjeri, al ja kad sam vidjela RUŽ ništa više nije bilo važno xD SAVRŠEN JE!!! :)
    Imam takvu slčinu košulju u plavoj boji i baš je volim nosit :)
    Podsjetila si me da dolazi ljepše vrijeme i da si moram neke bijele hlače kupit...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bijele hlače su za toplije vrijeme odlične :D Hehe, boja ruža je posebna, ali ne stoji svakome. Osobno ne bih nikad izabrala tu boju, ali mi je ipak fora :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!