Powered by Jasper Roberts - Blog

VALENTINOVSKI TESTER BOX – VELJAČA 2016.


Nisam ni sumnjala da će ovomjesečni Tester box biti u znaku ljubavi, odnosno Valentinova! Kartice s porukom koje se nalaze u svakom boxu uvijek me razvesele i zamisle, a ova pogotovo: „Prava ljubav me čini boljom osobom, ali ne mijenja ono što jesam.“ Mogla bih pisati romane i romane na tu temu, ali to ću ostaviti za neki drugi blog :P Bacimo se na raspakiravanje!




Oduševila sam se kad sam vidjela da se box sastoji od 3 full size proizvoda i to maskare, ruža i pudera. Također mi je jako drago da se u njemu našla i kremica za područje oko očiju koja će biti dostatna za bogato isprobavanje.

PROIZVODI U TESTER BOX-u

Avon Perfectly Matte ruž za usne (Coral Fever) – cijela blogosfera bruji o odličnosti ovih ruževa i baš mi je drago što sam dobila koraljnu nijansu koju i inače volim kod ruževa.

Maybelline New York SuperStay 24 puder (21 Nude Beige) – jako sam uzbuđena zbog ovog pudera i prilično sam sigurna da će mi nijansa odgovarati. Ako ne, pričekat ću do ljeta ili ga miješati sa svjetlijim. Kažu da je puder otporan na znoj, vlagu i dodir. Prilično obećavajuće, zar ne?

Bell HypoAllergenic maskara – za osobe s posebno osjetljivim očima ili kontaktnim lećama. Nemam ni jedno ni drugo, ali mi je drago da imam bar jednu ovakvu maskaru u kolekciji :)


Dr. Brandt Glow krema za područje oko očiju – krema s retinolom kojoj se također jako veselim! Za blistav i odmoran izgled koji mi itekako treba!

CL Med deo stick – dezić bez cinka, alkohola, aluminija, silikona i parafina. Probala sam ga već, ali ne želim još otkrivati dojmove J Super je što je i unisex i hipoalergenski.

Dr. Brandt Needles no more – zanimljiva kremica koja ciljano utječe na mišiće lica uzrokujući zatezanje i zaglađivanje mimičkih bora. Ovo će biti fora isprobati, pogotovo na mami :D

Avene micelarni losion – od 100 ml, pogodan za osjetljivu kožu. Super, nikad dosta micelarnih vodica! Puno sam ih isprobala, no Avene mi nikad nije došao pod ruku. Jeej!


Vrlo sam zadovoljna ovim boxom i puno hvala Testeru i dragoj Ivani što su me iznova iznenadili! :D <3

Ne zaboravite posjetiti Tester.hr, ispuniti podatke i naručiti svoj box. Iščekivanje je slatko jer nikad ne znate što će vas dočekati unutra!


Kako vam se sviđa ovaj box? Što biste voljeli vidjeti u sljedećem? 

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Sadržaj se čini divnim i znam da se ponavljam, ali koncept mi je skroz super za obradovati sebe, s vremena na vreme :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam ovaj dezić i dosta je dobar.
    Taj isti u "normalnoj" verziji (u spreju) mi nije bio dobar.
    Radujem se recenziji pudera ako bude :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta je dobar za recimo po doma :) Sprejeve općenito ne volim još od malih dana, na meni jednostavno ne funkcioniraju.

      Izbriši
  3. Imala sam dezić i micelarnu. Čekam recenziju pudera ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je moj prvi Tester box i presretna sam što sam ga naručila jer su proizvodi baš za mene :D Oduševljena sam i drago mi je vidjeti da su kutije iz mjeseca u mjesec sve bolje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sve bolje i bolje se razvija i sigurno će biti i još bolje! :D Uživaj u njemu!

      Izbriši
  5. Mene i dalje Tester box-ovi ne privlače, kupujem određene stvari koje si zacrtam pa mi ovo nije zanimljivo, ali moram priznati da mi je predivno vidjeti sve to tako zapakirano i slatko :D fotke su ti super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kutije su zbilja predivne i što je najbolje, iskoristive su za poslije :D Većinom i ja idem u tom smjeru, ali ne mogu reći da me ne razveseljavaju ovakve stvari haha.

      Izbriši
  6. Ova kutija je predivna :D Dobro da nisam uzela box za ovaj mjesec jer bi za mene nijansa pudera bila totalno fulana xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbilja je posebna, pogotovo ovaj zlatni logo. Volim zlatno :D Što se tiče pudera, imala sam velika očekivanja, ali..bude recenzija :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!