Powered by Jasper Roberts - Blog

Proljetni komadi ispod 200 kn – spring fashion wishlist



Woohoo, proljeće je tu, sve se budi i nadam se da nas čekaju sve topliji dani :) Vjerujem da većina nas žena voli s dolaskom novog godišnjeg doba obnoviti garderobu i ugrabiti dobre komade odjeće bez da potroši cijelu plaću. SheIn online dućan nudi puno stvari povoljnih cijena pa sam i za vas i za sebe izdvojila štošta zanimljivog.
Ako kliknete na linkove vidjet ćete da su svi komadi ispod 200 kn! Ako može povoljnije uz istu kvalitetu, zašto ne?

Posebno su mi fora majice s printom koje se mogu kombinirati uz sve – traperice, suknje, hlače, you name it. Bitno da nose posebnu poruku :P





Velika želja mi je kupiti tregerice, upravo ovakve s uskim poderanim nogavicama jer odlično izgledaju na gornje majice i uske topiće.






Prugice i točkice nikad ne izlaze iz mode, a ova suknja je jednostavno savršena!





Za cvjetnim uzorkom se nisam prije okretala, no sad me sve više privlači. Na ovu suknju savršena bi bila neka majčica, zašto ne J Treba mi više flared suknja u ormaru!





Košulje obožavam, pogotovo ako su s nekim neobičnim uzorkom poput one moje s mačkama, sjećate se? Evo podsjetnika. Tako su i ove sa zvjezdicama odlične i za posao i za zabavu.





Sigurno ste sto puta čuli da je dobar asesoar ključan dio svakog stylinga, a pod tim prvenstveno mislim na torbe. Iako nemam puno ludih torbi u kolekciji (skoro uopće), to se mora promijeniti asap! Pa sad recite da ove torbe ne bi podigle majicu s printom i tregerice npr. :D




Kako vam se svidio moj odabir? 

Share this:

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Super su mi ove stvari, i mene u tadnje vrijeme privlace lude torbe, samo takve gledam :-p Majice sa printom i tregerice su odlicne :-D
    Dosta bligerica hvali ovaj online shop. Zanima me koliko iznosi postarina?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lude torbe začine sve :D Što se tiče poštarine, više se isplati naručiti stvari preko 30 dolara odnosno oko 210 kn jer je poštarina onda besplatna.

      Izbriši
  2. Ovu torbu sa parfemima po sebi sam uočila na njihovoj stranici još davno!
    Za sebe ne naručujem sa SheIn web shopa, ali zato moja cura voli njihovu odjeću

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je upala u oči tek nedavno :D Ma sigurno bi i ti nešto našla, zašto ne.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!