Powered by Jasper Roberts - Blog

SPREMNI ZA LJETO? SHEIN NUDI FREE SHIPPING!!!


Pozor fashionistice koje vole kupovati preko online trgovina. Naime, donosim vam ekskluzivnu vijest! Bit ću kratka i jasna, čitajte dalje.

Ako ste do sada punile wishlistu najdražim komadima, ali se niste odvažile na kupnju, sad je pravi trenutak za to jer:

SheIn online store nudi BESPLATNU POŠTARINU na cijeli site i to bez minimalne narudžbe, ali morate biti brze jer ova ponuda traje samo 24 sata!

Kad? 20.4. u 12h do 21.4. u 12h (po našem vremenu)

Super je što je puno stvari sniženo i do 85 % i može se pronaći od odjeće, obuće do torbi, nakita, svega! Skoknite na ovaj 



Podsjetite se na neke super SheIn komade koje sam nosila u fashion postovima za inspiraciju ;)





KOMBINEZON: http://bit.ly/1XHy5kz












Ready, set, GOOOO!

Share this:

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Divnaa si, jako mi se svidja tvoj blog i dodala sam te. Bila bih zahvalna da uzvratis.

    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno što me pratiš, navratim i ja na tvoj :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!