Powered by Jasper Roberts - Blog

BIRTHDAY GIVEAWAY! ZATVORENO


Dragi svi!

Prije točno 28 godina, točno u srijedu kao i danas, rodila se mala Ida i nije ni sanjala kolike će joj predivne trenutke život donijeti. Bilo je i onih manje lijepih, ali to su sve lekcije i iskustva koja moramo svi proživjeti.

Približavam se okrugloj tridesetoj, ali neću kukati :D Čvrsto vjerujem da dolaze najbolje godine mog života, odnosno takvima ću ih napraviti!

Kako bi vam svima ovaj dan ostao u lijepom sjećanju, za vas sam pripremila pravi proljetno-ljetni paketić!

U njemu se nalazi:

Uriage Barie Sun losion poslije sunčanja
Avon Luxe rumenilo
Essence I love extreme maskara
Avon True Colour Perfectly Matte Lipstick
Essence The Vlvets sjenilo
Essence The Jellys lak
Avon kist za rumenilo


A pravila su:

1. U komentarima ispod ovog posta napišite mi kako bi vi proslavili svoj ročkas i potpišite se ili ostavite kakav nadimak.

2. Pratite me na Facebooku i javno podijelite objavu o darivanju i tegajte me.

3. Pratite me na Twitteru i retweetajte tweet o darivanju.

4. Pratite me na Instagramu, regramajte objavu o darivanju i tegajte me.

Vremena imate do 1.06.2016. u 12h, SRETNO!


POBJEDNICA DARIVANJA

Hvala svima na predivnim željama i sudjelovanju, a ovoga puta najviše sreće je imala Marija Habuš :) Molim Mariju da mi se povratno javi! Pratite me i dalje, komentirajte, dijelite savjete i konstruktivne kritike jer se trud itekako cijeni! Pusa :*

Share this:

CONVERSATION

40 komentari:

  1. Napravila bi večeru za svoje najbliže i poslje bi otošla u kazalište sa mužem

    fb Svjetlana Rimoldi

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam 19 godina i voljela bih napraviti tulum doma,pozvati frendice i decka,ali to je neizvedivo zbog mlađeg brata i sestre.Tako da fina večerica za frendice i dečka,a onda u grad proslaviti kako treba!

    Darivanje ti je divno,stvarno!
    Tea Dorčak
    Nemam instagram ni Twitter!

    OdgovoriIzbriši
  3. S obzirom da je vrijeme jako lijepo, napravila bih tulum na otvorenom (dvorište, balkon, neko lijepo mjesto u prirodi) uz roštilj, pivce, glazbu (chillout lounge mix ili ako netko od društva svira neki instrument, npr. gitaru), uz zezanje i meni drage ljude.
    Sretan ti rođendan i sve najbolje na privatnom i poslovnom planu! Lijepo se provedi za rođendan!
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljudi koje najvise volim kokteli i sladoled, i ja sam blizanac pa mozda delimo ukus 😊
    Fb Tijana Ilić

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja nekako zadnjih par godina rodjendane slavim vise dana. Jedan dan u goste stiže roditelji, seka i rodbina. Drugi dan prijateljice a posla a treći dan prijateljice iz srednje škole i s faksa. Kolači, malo cuge, dobra glazba i tri dana divnog druženja.

    Fb: Ines Kristić
    Inst: ineskristic
    Twitter nemam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo, sretan rođendan i nek' bude veseli!
    A što se mog rođendana tiče, uvijek nekako ostane u sjeni jer je preko ljeta kada nikoga nema u gradu, ali voljela bi barem jednom proslaviti uz roštilj s najdražima. A dok se to ne dogodi uvijek mi ostaje moj muž i naše malo slavlje :)

    Fb: Smilja Ribić

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan rođendan! i kao prvo nemaš puuno ;), ja ću za mjesec dana 26, ma to su najbolje godine. :) Neću praviti nikakve fešte i zabave, jer mi nema BF, radi na moru, pozvat ću par prijetelja na tortu, kolač i kavicu, i narezati malo suhomesnatog :)ugodno ćemo pročavrljat i družiti se malo, ionako je svatko na svojoj strani pa je to idealna prilika da se malo družimo. bit će 3 fešte u tjedan dana, prvo kirvaj, nakon toga tri dana svatovi pa nakon tri dana moj rođendan. :)

    fb: Mirela Rastija
    Nemam TW i IG :)

    OdgovoriIzbriši
  8. E pa draga želim prvenstveno da ti čestitam divandanac!
    3. Juna ću ja proslaviti svoj rođendan, i to će biti sedeljka za najbliže prijatelje i braću.
    Od srca ti želim sve najlepše! I definitivno sam sigurna da nas najbolje godine tek čekaju ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Voljela bih proslaviti rođendan na otvorenom jednom finom roštiljadom u društvu obitelji i bliskih prijatelja. :)
    FB: Tea Šainović
    TW: @TeaSainovic
    IG: @tea1983

    OdgovoriIzbriši
  10. Okupila bih svoje prijatelje na roštiljanju u svom dvorištu. Sve uz puno dobre muzike, ića i pića i dobrih vibracija.

    FB: Katarina Ventin Siljan
    IG: @katarinaventinsiljan

    OdgovoriIzbriši
  11. S obzirom da imam 30 god.Nebi nisra previse radila nego bi mapravila tortu i svoje najblize zvala na rucak i kolace.U toplini doma sa svojom obitelji i djecom NEPROCJENIVO ♡
    Pratim na fb Ana Rezic

    OdgovoriIzbriši
  12. S obzirom da imam 30 god.Nebi nisra previse radila nego bi mapravila tortu i svoje najblize zvala na rucak i kolace.U toplini doma sa svojom obitelji i djecom NEPROCJENIVO ♡
    Pratim na fb Ana Rezic

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je 1. aprila bio 30. rordjendan :) provela sam ga sa svojim roditeljima jer zadnjih 7 godina nisam bila sa njima u vreme svog rodjendana :) i bas mi je ta radost sa njima nedostajala :) jedino sto je ovog puta falio dragi ali dobro :D iduci cu gledati da se svi okupimo! Ne mogu da zamislim lepsi provod od okupljanja u svom domu sa sebi dragim ljudima :)
    Srecan rodjendanko i ovde, provedi ga najlepse moguce :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravih da se potpisem :D fb Danijela Bekcic :*

      Izbriši
  14. Što sam starija, to radije provodim rođendane u krugu par dragih ljudi. Nikakvi tulumi, pijačevanja i gluposti :) Par dobrih prijatelja i obitelj je sve što treba za pravi provod.. Možda neki ručkić, večerica i to je to.

    Sretan rođendan! :)
    FB: Petra Kos
    Twitter: @petrablack007

    OdgovoriIzbriši
  15. Otišla bi sa društvom u kino pogledati neki dobar film nakon toga bi išle u slastičarnu,a oni koji ne žele kolačić vodila bi na pizzu i nastavila druženje doma u svojoj sobi uz obilej grickalica i igrali bi neke igre,te pobjednik bi gubitnika morao našminkati ili mu napraviti frizuru ;) MARIJANA FELDES pratim i na IG @marijanafeldes91 <3 Sretan roxx i lijep provod želim! ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Rođendan bih proslavila u krugu najbližih uz tortu i sokove, a uveče bih možda otišla u noćni provod.
    Fb: Desanka Savic
    Twitter: dsavic16
    IG: savicdaca

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako sam ja malo starija, imam 35 god., u 9. mj. ću napuniti znači 36....ja ću još razmislit kako ga budem proslavila, ali 35-ti mi je bio što se slavlja tiče jedan od boljih rođendana i proslava zadnjih godina!!
    Na svu sreću prijateljica ima vikendicu na Platku i plus je još bio što mi je jedan od boljih prijatelja imao rođendan dan prije, a to je bila subota kada smo i počeli slavit, a završili smo sa mojim u nedjelju. Super je što se svi zajedno družimo, pa su sa nama bili svi prijatelji....bilo ih je najprije 120 na spisku, ali onda kako su te vikendice na Platku ipak malo manje morali smo malo smanjit broj ljudi na nekih cca 30-tak. Došlo se u subotu rano i počeo se kuhati kotlić od divljači, za prilog su bili u pripremi njoki. Ekipa je malo po malo počela dolazit, svi smo se na kraju skupili, dobro najeli...bio je i 2 torte, nekoliko kolača, pizza muffina, naravno alkohola u potocima ;) i pčesa, pjesme, zezancije...svega svega :)))
    Znači rođendan slavljen zajedno s jednim od najboljih prijatelja, svo društvo sa nama bar oni najdraži i najbliži šrijatelji, dobra hrana, dobra cuga, preljepa pririda, izlet 2 dana van grada....šta ti više treba?!! Mi smo imali sreću što nam prijateljica ima vikendicu, ali ionako bi iznajmili...možda ove godine uzmemo u Istri kamenu kućicu sa bazenom i napravimo nešto slično?!!
    Sretan rođendan još jednom i tu ti želim i sve naj naaaj...još puno blogova, postova....nagradnih igra... ;) :) Enyoj :*

    Facebook: Ksenija Drča (Xency)
    Instagram: kksenci

    Twitter nemam.

    OdgovoriIzbriši
  18. Proslavila bih ga negdje u prirodi uz dekicu, knjigu i dragu osobu!
    fb Danijela Šarić
    instagram danijela_pr

    OdgovoriIzbriši
  19. Moj rođendan bi bio u nekom velikom vrtu s puno balona i klaunom.
    fb Ane Saric

    OdgovoriIzbriši
  20. Svoj rodendan bi proslavila vani,na plazi uz more. Pozvala bih prijateljice i njihove jace polovice te njihovu djecicu, i uzivali bi s njima moj suprug,kci i ja. Zabava bi pocela predvecer,,divili bi se zalasku sunca,uzivali u finoj hrani i ugodnoj temperaturi mora. :)

    Marija Habuš
    Instagram: marijah_0805
    Twitter nemam.

    OdgovoriIzbriši
  21. Posto sam danas iz zagreba otisla s svojom obitelji u starigrad paklenica to znaci da bi za svoj rockas provela na moru uz obitelj , plazica , kavica , sokic navecer setnja po kalelargi do pozdrava suncu i gledat naj ljepsi zalazak sunca

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja bih rođendan proslavila druženjem s obitelji i najbližim prijateljima a kasnije bih se počastila nekim koncertom! Nek' bude sretan!
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  23. Moj je rodjendan u kolovozu tako da bi sa kcerkicom i muzem predvecer posla do grada (kad su manje guzve ��) na palacinke i sladoled a doma bih napravila finuuu torture :) IG@violeta_radic, FB Violeta Radic i twitter @Violeta_Du

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *tortu :) a ne torture :) zezno me autocorrect

      Izbriši
  24. Pošto je moj rođendan bas usred ljeta,provela bi dan sa frendicama uzivajuci na plaži :D Navecer vecerica i ples do jutra :D
    FB: Sanela Tomić
    twitter: Missalvatore
    instagram: Slavonka_

    OdgovoriIzbriši
  25. Kako će mi ovo biti 20-ti ročkas to se mora proslaviti uz najbolje ljude, finu hranu i ništa bet dobre glazbe :)
    FB: Nikolet Varga
    IG: blonde_niki

    OdgovoriIzbriši
  26. Svoj rođendan bi voljela proslaviti s prijateljicama na kavi i pizzi a kasnije i s dečkom cijeli dan u kinu uz neki dobar film i također nekom pizzom ☺

    Fb: Laura Košak

    OdgovoriIzbriši
  27. Sve najbolje sa zakasnjenjem 🎂

    Znaci,na svoj rockas ne radim,uzimam dan godisnjeg jer je to ipak blagdan.I trudim se bit happy mada ocajavam 3 mjeseca prije zbog krize srednjih godina koja me drzi od 25.,za srecu pomaze c o k o l a d a ,pa sladoled,pa lubenica koja je obavezna od djetinjih dana.
    Onda se mazem,pacam,gustam...cinim sve za svoju tastinu da ostanem mlada,ljepota je relativna.
    I naravno ne zaboravimo najbolji dio rodendana....zazivanje,jer je moj dan i ne radim nista i ne mogu nista i skuhajte mi kavu,dodajte ovo,ono...razmazena kraljica.
    I skoro zaboravili poklone,volim unikatne poklone,homade takoder...ono genijalna sitnica neceg sto pokazuje da me osoba poznaje je bolja od kamiona skupocjenog koje mi nista ne znaci.

    Imam samo fejs Vlatka Inhof

    OdgovoriIzbriši
  28. 30-te su nove 20-te! Najbolji provod je s frendicama! Marta Gašpar

    OdgovoriIzbriši
  29. Ove godine Die Antwoord! Jest da je koncert 3 dana nakon rođendana mi, ali ne može bolje.
    FB: Tea M Bugarin
    Twitter/IG: RedHeadTea

    OdgovoriIzbriši
  30. Rođendan bih proslavila u krugu najboljih prijatelja i obitelji uz ugodno druženje na nekom zelenom imanju :)

    DIANA VERLAK

    OdgovoriIzbriši
  31. Rodjendan proslavljam u krugu porodice. Slavimo u restoranu uz neki dobar rucak i u prijatnoj atmosferi. FB - Visnja Vukosavljevic.

    OdgovoriIzbriši
  32. E pa ja bih imala pidžama party rođendansku proslavu. 😃
    budući da imam dvoje djece i više manje se družim s kolegicama koje imaju malu djecu i svima nama je zajednička jedna stvar - da se dobro i pošteno naspavamo. 😂
    A ja bih nam to omogućila jedan dan barem.
    Počele bi od ranog jutra.
    Znaci, od 8 ujutro.
    Pije se kavica i čaj. Čavrljamo. .
    Nakon toga idemo spavati. 😁
    Pa se probudimo.
    Slijedi rođendanski ručak i torta. Nakon obilnog Ručka i puno finih slastica slijedi veeeliki popodnevni spavanac kako bi imale snage za večernji tulum. (Zato i spavamo, jel) 😜
    E kad se probudimo, presvlacimo se u "svečane" pidžame i radimo si koktele koje ispijamo uz domaće specijalitete. Malo "mezimo" sto bi se reklo.
    Tulumarimo kao da sutra ne postoji.
    Ispijamo pića, koktelcice sa suncobranima, plešemo i pjevamo.
    I već u 23h ne možemo gledati. Što zbog umora, što zbog pića. Haha
    i opet idemo spavati.

    Eto, rođendanska proslava i mom life 🙈🙉🙊

    Pratim pod imenom Aneta Služek

    OdgovoriIzbriši
  33. Kao i svaki prošli i ovaj moj nedavni 22. rođendan proslavila sam u krugu svojih najdržih ljudi, moje obitelji i najboljih prija. Kako nas već u kući ima puno: roditelji, baka, nas pet sestara, zet i nečakinja, uvijek bude zabavno, glasno i nezaboravno, a još se prikljuće i druga baka i djed i najbolje prije i još ako dođe nekoliko tetki i rođaka bude nas trista :) Majka uvijek napravi najdražu tortu, starija sestra isto još jednu da se nađe jer treba nahranit sve nas tortoljubce hehe i još koji kolačić, ma di ćeš bolje. A nakon podizanja šećera u krvi odem sa prijama na piće u najdraži kafić gdje nas svi znaju i lijepo se tamo zabavimo i podružimo ;) Ovako ti izgleda svaki moj ročkas i meni je tako lijepo i najdraže jer za skupe izlaske novca na razbacivanje nemam a ovako se isto tako lijepo zabavim i podružim sa najdražim ljudima :)
    Na instagramu pratim odavno kao @milkagrubic i na fejsu kao Milka Grubić :)
    Sretan ročkas i sve najlijepše i najbolje ti želim, puno ljubavi, sreće, uspijeha, ostvarenje svih želja i naravno najviše zdravlja kojeg i tebi i sebi i svima drugima najviše želim jer odnedavno znam da je ono ono što najviše u životu vrijedi :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Kao i svake godine provodim rođendan u društvu obitelji i najbližih prijatelja! Obiteljski ručak, a popodne naresci, kolači... FB Sanja Prenković, inst sanja_prenkovic, twiter nemam. Odlično darivanje

    OdgovoriIzbriši
  35. Rođendan provodim uz obitelj i prijatelje! Ručak, malo svečaniji nego inače, kolači, torta, kiflice sa sirom i šunkom. I to je to! Tebi želim sretan rođendan sa zakašnjenjem. FB Ana Nikolić, ostalo nemam!

    OdgovoriIzbriši
  36. Rođendan se provodi u krugu obitelji, djeca, snaha, zet i unučad! Ručak, rođendanska torta. Fb Zdena Prenkovic, instagram i twiter nemam!

    OdgovoriIzbriši
  37. Ja sam još jučer poslijepodne podijelila i komentirala, ali ne znam zašto komentara nema :(

    Uglavnom...još jednom
    Želim ti sretan rođendan i sve najbolje povodom njega :)

    Moj rođendan je sredinom kolovoza, a ove godine je jubilarni 20. tako da bih ga proslavila jednim legendarnim izlaskom sa svojim najboljim prijateljicama :)

    Pratim na Facebooku kao Marina Grubić i na Instagramu kao @marinagrubic123 :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!