Powered by Jasper Roberts - Blog

Seksi badići za ljeto 2016./Swimwear wishlist


Još malo i ljeto nam je pred vratima :) Iako mi je badić koji imam od prošle godine sasvim ok, nekako mi se uvijek desi da nabavim bar još jedan za nadolazeću sezonu. Okrivit ću za to sunce, sol, more i sredstva za sunčanje koji nagrizaju tkaninu pa badić i nije ono što je bio.

/Summer is almost here and although my bikini from last season is still wearable, I somehow buy a new one every year./

SheIn online dućan nudi veeeeliki izbor svakakvih badića – bikinija, jednodijelnih, monokinija i xy-kinija; za svakog ponešto i po zaista povoljnoj cijeni!

/SheIn online store has a huuuge variety of swimwear – bikinis, monokinis and some-kind-of-kinis, at affordable price!/

Izabrala sam nekoliko njih koje bih voljela nositi ovog ljeta. Detalji na linkovima :)/I've chosen a few beautiful ones for you and myself :) Click the links to see the price!

1. LINK



2. LINK



3. LINK



4. LINK



5. LINK



6. LINK



7. LINK



8. LINK




Koji je vaš favorit? Volite li više jednodijelne ili dvodijelne badiće?
What's your favorite one? Do you like bikinis or monokinis?

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Broj 4 i 6 mi se svidaju.
    Volim više dvodijelne. Ali ni jednodijelni nisu loši. Ali ne ovi s uzorcima. Nego klasični.
    Dosad sam imala dvodijelne ali 2 poroda su učinila svoje pa mi se čini da ću prvi put nakon 17 godina biti opet u jednodijelnom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je 6. najveći favorit :D I jednodijelni imaju svoje čari i ako se u njima osjećaš ugodnije, zašto ne :) Jednodijelne sam više nosila kao mala, a sad mi se sviđaju samo ovi koje bih navukla nakon kupanja pa preko recimo neka tunika gore.

      Izbriši
  2. 2,5 i 6 su mi predivni i voljela bih imati sva tri :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Petica je baš nekako veselo-ljetna, jelda? :D Pet je odličan elegantni klasik, a dvojka je totalno morska! I ja bih sva tri :))

      Izbriši
  3. ajme, sad si me podsjetila da moram kupiti novi badić...propustila sam već par sezona...lajkam 2 i 6...svi ostali su isto divni, ali ja više glasam za one funkcionalne badiće u kojima se mogu i kupati i sunčati, više nego one koji su za prošetati po plaži...sad, ak me kužiš :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvojka mi je baš nekako za tebe :D Hehe i ja odabirem najčešće funkcionalne, ali moram priznati da bih bar jedan za pokazivanje :P

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!