Powered by Jasper Roberts - Blog

Trenutna njega lica/Current Skincare Routine


O proizvodima koji se nalaze u mojoj preparativnoj postavi zadnji put ste mogli pročitati u članku na Fashion.hr-u :)
Od tad je do mene doputovalo puno novih proizvoda, a zadržali su se i neki stari koje volim.
Kao što napomenem svaki put, moja koža lica je blago mješovita, a to znači blago masno čelo s nešto sušim obrazima. Sklona je prištićima i miteserima, pogotovo u određenim danima ciklusa, obično pred menstruaciju kad hormoni podivljaju i tad ranice najsporije zarastaju.






ČISTILICE
Od čistilica svakodnevno koristim Uriage micelarnu otopinu* te pjenu za čišćenje*. Zelena micelarna namijenjena je mješovitoj do masnoj koži i odlično obavlja svoj posao. Ono što je meni najvažnije jest da ne peče za oči, ne ostavlja ljepljivi film na licu, blaga je, a učinkovito skida sve. Pjenu koristim poslije micelarne za dodatno čišćenje kože.


TONICI

Thayers tonici su izvrsni i jedva sam dočekala da konačno mogu opet pazarit po iHerbu. Njihov od ruže sa zadovoljstvom sam potrošila do kraja jer odlično osvježava, bez alkohola je i odlično pripremi kožu za daljnju njegu. Morala sam probati još neki pa sam ovoga puta uzela s krastavcem. U načelu su isti osim što imaju različit miris :) No ipak mi se malo više sviđa verzija s ružom. Zašto? Nemam pojma. Možda zbog mirisa. Thumbs up ovim tonicima odličnog sastava!

Ziaja Manuka Tree tonik kupila sam polu-impulzivno i prilično se iznenadila. Naime, ovo je tonik bogat kiselinama koje vrše blagi kemijski piling. Isto je bez alkohola i ima najsavršeniju pumpicu ikad! Štos je u tome da raspršuje jaaako blagu maglicu i zato traje mjesecima. Špricam ga svaki dan, nekad i prije nanošenja maske na lice. Košta samo 40 kn, jej!




SERUMI I BOOSTERI

Trenutno testiram dva NovExpert seruma*: Vitamin C i Hyaluronique booster. Nikad nisam probala ijedan serum s vitaminom C i mogu reći da polako primjećujem razlike na licu. Nanosim ga ili ujutro ili navečer ispod kreme. Posebnost ovog seruma jest da sadrži visoku koncentraciju stabiliziranog vitamina C, čak 25 %. Trebao bi djelovati na sivilo, hidratizirati i ujednačavati ten. Vidjet ćemo :)

Što se tiče Hyaluronique boostera, njega najčešće umiješam u dnevnu kremu, pojačavajući time sami učinak kreme jer samostalno ostavlja dosta ljepljiv osjećaj na licu. Inače kažu da ovaj booster sadrži najveću koncentraciju hijaluronske kiseline na svijetu pa bi trebao ubitačno djelovati na bore.

Caudalie Vinosource SOS serum dugo mi je bio na wishlisti i očekivala sam čuda kad ga kupim. Ne znam što da mislim o njemu jer je razvio neki čudan miris (a praktički je nov). Probala sam i tester prije njega i oduševila se, a s ovim sam nekako još uvijek na vi. Fino vlaži kožu, ne ostavlja ljepljiv osjećaj, lagan je i super ispod kreme, ali čudan mi je taj užegli miris. Nije moguće da sam dobila pokvarenu verziju :O Je li se i vama slično desilo?




PILING/MASKE

U zadnje vrijeme rotiram ovaj dvojac: fenomenalnu Olival masku s uljem smilja* te Uriage eksfolirajuću masku* koja se može koristiti i kao piling. Masku obilno nanosim na prethodno pošpricano lice Ziaja tonikom i svaki puta otkrivam smirenu, glatku kožu. A Uriage je priča za sebe. Najčešće ju koristim kao piling jer sadrži vrlo delikatne, najsitnije čestice koje tako fino ispoliraju kožu i maknu suhe ljuskice. Puder nakon ovoga sjeda kao beba. Često prvo ispilingiram lice Uriageom, a potom nanesem Olival masku=čudo od kože!




Kremica vrtim nekoliko, bilo kao dnevnu ili noćnu njegu. Navečer najčešće posežem za NUXE Nuxellence IDETOX fluidom* koji regenerira kožu po noći kako bi se ujutro probudila svježa i odmorna. Što jest, jest; ovaj fluid zaista vlaži, omekšava i proljepšava kožu, no ništa me ne može spasiti od muke jutarnjeg buđenja. Jednostavno nisam jutarnji tip i gotovo. Kako je ovo fluid i zna biti nedostatan u pogledu hidratacije pogotovo po zimi, najbolji će biti sigurno tijekom prevrućih ljetnih noći.
Uriage Hyseac 3-Regul* kremu već sam dobrano nahvalila zbog njezinog odličnog učinka na upaljene prištiće i crvenilo. Smiruje ih prilično brzo, matira moje masnije čelo, sadrži moćne AHA i BHA kiseline i odlično se ponaša ispod pudera. Must have!

Afroditinu kremu za područje oko očiju s kamilicom valjda svi poznajete i znate kako je bogata pa je zato nanosim samo navečer u obilnom sloju. Nisam sigurna je li ona zaslužna za par milija koje mi stanuju na licu već neko vrijeme. Lagano je utapkam na okoloočno područje, ali se ne može u potpunosti upiti pa ju tijekom spavanja vjerojatno upije moj jastuk. Sve u svemu, nije revolucionarna, ali je dobra za noć, nikako po danu ispod korektora.




Avon Nutraeffects Balance dnevnu kremu* volim već duže vrijeme jer osim što sadrži SPF 15, bogato hidratizira, a opet je lagana i odlična ispod pudera. Zbilja sam se pozitivno iznenadila ovom kremicom. Kako trenutno nemam neku posebnu okoloočnu kremu za dan, na to područje često utapkam malo Avon kreme i spremna sam za korektor.

Kakva bi to njega lica bila bez bar jednog ulja :) Nedavno sam na nagradnoj igri osvojila Kiehl's Midnight Recovery Concentrate te Daily Reviving Concentrate. Midnight naravno koristim navečer i to najčešće onda kada znam da ću sljedeći dan prati kosu. To radim iz razloga što se, jel, radi o bogatom uljnom eliksiru koji može završiti i na rubu kose. Vrlo se sporo troši jer ga treba prilično malo za pokrivanje cijelog lica, vrata i dekoltea. Posebno volim navlažiti kožu tonikom pa odmah zatim nanijeti eliksir i dobro izmasirati lice i vrat. Skoro u potpunosti se upije i do jutra riješi tvrdoglave dehidrirane dijelove ;)


Koristimo li koji isti proizvod? Primam preporuke za dnevnu okoloočnu kremicu.

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Ej,kako su ti dobri proizvodi, ne znam sta bi prije probala.
    Uriage volim,trenutno koristim njihovu micelarnu i termalnu, a ovu uriage kremu za upaljene akne moram sto prije probati jer mi je lice poludilo. Jel' obavezan SPF jutro nakon nje? Avon kremu isto namjeravam isprobati, a olival proizvodi su vrhunski, a povoljni. Njihove kreme su mi jedne od boljih.
    Milje ti mogu biti od kreme, pogotovo ako je prebogata, tako je i meni bilo od mertz maske za podrucje oko ociju koju sam koristila kao nocnu kremu.
    Raspisa se ja :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj jedno po jedno :) U principu SPF je obavezno nanositi nakon tretmana kiselinama, a pošto ova Uriage kremica sadrži i BHA i AHA kiseline, trebala bi ti krema sa SPF-om, čisto zbog prevencije. Iako ne podržavam prečesto mackanje SPF kremama (čisto zbog zastrašivanja suncem i marktinškog trika), dobro je u kolekciji imati neku kremu sa zaštitnim faktorom 15 ili 20. Što se tiče milija, znam da mi ih krema može izazvati, no nisam sigurna koja mi to radi.

      Izbriši
  2. Volim zaviriti u rutinu njege drugih djevojaka jer onda vidim da koristim otprilike iste proizvode, ili proizvode koji pružaju sličan učinak :) Thayers tonici su mi uvjerljivo najbolji, no muka mi je od naručivanja, pogotovo jer ih ja trošim brzo pa sam se u zadnje vrijeme prebacila na hidrolate. Novexpert booster s hijaluronskom kiselinom sam imala i nije na mene ostavio neki super dojam te mogu reći da imam podijeljena mišljenja. Za dnevnu okoloočnu kremicu mi se super pokazao Alverde Anti-Aging vitamniski serum koji ne košta puno, ima odlični sastav i brzo se upije, a ope osvježi okoloočno područje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, znam što misliš, tako i ja, ali i zato jer otkrijem puno novih stvari. Sad kad si spomenula hidrolate, moram si nabaviti neki :) Thayers mi također prebrzo odlazi, a nije da ga uvijek mogu naručiti s iHerba. Hm, nisam primijetila taj Alverde serum..ide na wishlistu pa pa škicnem :D

      Izbriši
  3. Odlična postava za njegu kože! Meni je također Afrodita okoloočna krema premasna, koristila sam je ovu zimu. Sada isto kao i ti u potrazi za novom kremom. Imala sam tester Dermalogica Age smart okoloočnu kremu, tekstura joj je savršena i razmišljam je kupiti u full size pakiranju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Dermalogicu jako volim, no trenutno se moram zadovoljiti nekim jeftinijim solucijama :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!