Powered by Jasper Roberts - Blog

ORDINACIJA.HR KUTIJICA IZNENAĐENJA (BEAUTY BOX) + UNBOXING VIDEO!


Na našim prostorima odnedavno je zaživio koncept beauty boxa, odnosno kutijice iznenađenja koju si možete priuštiti po sniženoj cijeni, dok je ukupna cijena svih proizvoda unutar nje višestruko veća.

Kutijice niču kao gljive poslije kiše pa je tako i Ordinacija.hr izbacila svoju kutijicu iznenađenja :)

Cijena kutije je 100 kn, dok ukupna vrijednost sadržaja lipanjske kutije iznosi 500 kn. Jako dobro, zar ne?



Još jednom ću spomenuti kako me zaista iznenadilo koliko je kutija u biti bila teška, a nije ni čudo kad se u njoj nalaze čak četiri full size proizvoda, skupa sa četiri proizvoda travel verzije.


U kutijici se nalazi:

Bocassy hidratantna gel krema – 50 ml, 139,90 kn
Acidosalus šampon za kosu ruža – 200 ml, 60 kn
Acidosalus serum za kosu – 100 ml, 200 kn
Curaprox ultra soft četkica za zube – oko 39 kn
Uriage Eau Thermal termalna voda – 25 ml
CL med+ Deo sprej – 20 ml
Curaprox interdentalna četkica
Biobaza testeri

Osim proizvoda, u kutijici još možete pronaći i vodič kako spriječiti krvarenje zubnog mesa što će mi dobro doći jer mi nažalost često krvari.








Kako ste vi zadovoljni sa sadržajem Ordinacija.hr kutijice? Hoćete se počastiti kojom?

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Oduševljena sam ovom kutijicom. Zanimljivi su brendovi, a ukupna vrijednost luda. Čini mi se da ju naručujem za idući mjesec :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takva je bila i moja reakcija! Nadam se da će sljedeća kutijica biti još luđa :D

      Izbriši
  2. Odličaan post :D
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo zbog tvog videa narucila kutijicu kad su pustili dodatne u prodaju.Stvarno sam zadovoljna,jedino me ubilo cekanje 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeee, uspjela si ju nabaviti, baš mi je drago :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!