Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays look - Vivid Matte Nude


Jeeej! Evo Ide konačno s umjetnim trepavicama :D Dok ih nisam stavila, uopće nisam skužila koliko mi u biti fale. Donirate mi za par kutijica? :P

Baš sam se lijepo poigrala s ovim lookom, a u naslovu se krije jedan proizvod koji sam koristila za izradu. Pogađate koji? :)








Lice/Face:

Lumene Longwear Blur Foundation – Classic Beige
Artdeco Camouflage Cream 6
Pixi Concealing Concentrate – Brightening Peach
Catrice Liquid Camouflage 020
Catrice Prime and Fine Mattifying Powder
Catrice Shimmering Bronzing Powder
Makeup Revolution Highlighter Golden Lights

Obrve/Brows:
BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

Oči/Eyes:

The Balm Nude Dude Palette
Sleek Original Palette (soft green eyeshadow)
Sleek Ultra Mattes Palette V2
BeautyUK High Brow Eyebrow Kit (black/gray eyeshadow)
Maybelline Lash Sensational Mascara

AURA Slightly Nightly lashes

Usne/Lips:

Maybelline Vivid Matte Liquid – Nude Thrill

Share this:

CONVERSATION

26 komentari:

  1. Jako mi se sviđa look, točno ono što bih i ja nosila, a tebi odlično stoji ;)
    Također mi se sviđa i ova nijansa Vivid Matte ruževa, imam već jednu, ali ću si uzeti i ovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je divna! :D Najdraža mi je od ovih koje imam. Hvala ti na lijepim riječima :D

      Izbriši
  2. Stvarno si predivna i odlično ti stoji ovaj look. Mislim da mi se ruž najviše sviđa :) :) I ja sam trebala neko vrijeme da se uskladim s umjetnim trepavicama. Imam Aurine 01 koje se skroz mogu nositi i u dnevnim lookovima :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti puno :D Rado bih trepavice nosila stalno, ali ne zalijepim ih uvijek od prve, a često žurim pa bi to bio kaos :P

      Izbriši
  3. Super ti je look i divno ti stoji. :) Ja sam s trepuškama još uvijek na vi, treba to promjenit. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, treba :D Meni malo fale da dođemo na ti hehe. Hvala ti :*

      Izbriši
  4. Predivna si, te tvoje obrve uvijek izgledaju savršeno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da te one uvijek oduševe :D Hvala :*

      Izbriši
  5. Prekrasna si, look je odličan i Maybelline Nude thrill je savršeeen :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan look, vrlo rado bih tako nešto i sama nosila :) Ti - prelepa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado bih ovo vidjela u tvojoj izvedbi :D Hvala!

      Izbriši
  7. Look je divan, ali isto tako nemogu ne primjetiti boju tvoje kose, predivna mi je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe thx :D Sad si me podsjetila, moram se asap pofarbati!

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!