Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays look - Pink And Purple



Prije kreiranja ovog look-a bila sam sva u nekom pink purple mood-u pa je look takav i ispao :) Iako je ovo klasični proljetni look, nosiv je i ljeti, zašto ne. Eksperimentirajte!


Lice/Face:

Lumene Longwear Blur Foundation – Classic Beige
Artdeco Camouflage Cream 6
Pixi Concealing Concentrate – Brightening Peach
Catrice Liquid Camouflage 020
Catrice Prime and Fine Mattifying Powder
Essence Wakeup Spring Blush 01 Hello Sunshine

Obrve/Brows:

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

Oči/Eyes:

Sleek Original Palette
Sleek Ultra Mattes Palette V2
Maybelline Lash Sensational Mascara
AURA So Dolly Lashes – Look At Me

Usne/Lips:

Essence Wakeup Spring Lipstick Pen

Nokti/Nails:

Essence Gel Nail Polish – Va Va Voom
Essence Wake up Spring Nail Stickers



Share this:

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Sviđa mi se look. Lice nekako izgleda svjeze a oci otvorene i da prekrasne su ti trepavice :)
    I ja volim eksperimentirati sa ocima i isprobavati nijanse. Mislim da cu definitivno isprobati...tebi ova boja stoji na smeđe oci mislim da ce i meni na zelene iako mi vise ide ljubičasta. Hvala za ideju. Odlicna si. Pusa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Mislim da look ne bi bio baš nešto da nema tih umjetnih trepavica. One daju to nešto... Zelene oči i ove boje defnitivno da! Tebi će još više doći do izražaja ;) Pusa!

      Izbriši
  2. A kazes da ne mozes precizno naljepit trepavice :D Obrve su ti prva liga, a i sve ovo skupa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ovo je bilo iz trećeg puta. Na trepavicama je bil ovaljda 3 sloja ljepila xD Stavljaj, miči, stavljaj miči... Al na kraju je zadovoljavajuće :P Trebala si vidjet prvi pokušaj xD Hvala :*

      Izbriši
  3. Divan look, jednostavan i super za go to coffe in town :). Ove godine nekako i sama više furam pinki boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Tina :D Nekako uvijek završim na ovakvom look-u :P

      Izbriši
  4. Odličan je look. Baš nekako proljetno-ljetni :) I nisam neki ljubitelj roza boje, al u zadnje vrijeme su mi se počele sviđati roze nijanse. Jako lijepo istaknu smeđe oči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe thx :D Nisam ni ja bila, sjećam se još iz srednje škole, ali znaš da se ukus mijenja s godinama pa eto. Slažem se! :)

      Izbriši
  5. Divna ♥ Odlično ti stoje te rozene nijanse, baš ti lijepo osvježe lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kako samo odlično pašu uz crvenu kosu, tko bi rekao :D Hvala ti ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!