Powered by Jasper Roberts - Blog

TODAYS OUTFIT - POLKA DOT DRESS


Točkice su slatke, točkice su uvijek nosive, točkice su jednostavno – točkice :D Pogotovo ako su u ovako elegantnoj izvedbi kao ova plava SheIn haljina s bijelim točkicama.
Od predivnog je laganog materijala s podstavom, odlična za ljetno vrijeme jer ispod nje čak ne morate nositi grudnjak. Tako je krojena da se ništa ne vidi ;)

Iskombinirala sam ju sa udobnim ravnim sandalama, smeđom torbom i nešto nakita te predivnim Gerard Cosmetics ružem u jedinstvenoj nijansi Invasion.

Volite li točkice i slične uzorke? Kako vam se sviđa moja kombinacija?

Sandale/Shoes – Planika
Torba/Bag – Nama
Ruž/Lipstick – Gerard Cosmetics; Invasion





Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. E super si!
    Haljina je preee i uopće nije ni skupa. Totalno se isplati kupiti je!
    A i torbica mi je odlična.
    Ma sva si tip top 😘

    OdgovoriIzbriši
  2. baš divan ljetni look, a nije onako tipično girly :D odlično si skombinirala haljinu i ruž, divno ti stoji oboje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je elegantniji od girly :P Hvala ti Ivana :*

      Izbriši
  3. Super su mi tvoji modni postovi pa tako i ovaj :-)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!