Powered by Jasper Roberts - Blog

New online fashion spot – Zaful.com wishlist


U moru odličnih šoping stranica, našao se tu i Zaful fashion dućkas.

Čula sam za njih, samo što nisam baš detaljno proučavala što imaju u ponudi. Mogu reći da sam se baš iznenadila jer imaju puno zanimljivih stvari! Jest da su slični stranicama poput SheIn-a, no kod njih sam pronašla i neke stvari koje ovi nemaju.

Suknje, torbe, nakit, stvari za vježbanje, ima svega, a i povoljne su! Detalji na linkovima :)


































Jeste već kupovali sa Zafula? Kako vam se sviđa moj odabir?

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Nisam kupovala jos nista.
    Ne kupujem bas sa stranica koje nemaju free shipping jer se bojim da ce mi postarina biti skuplja od predmeta koji zelim kupiti.
    Sviđa mi se tvoj odabir. Suknja pogotovo a ni kombinezon nije los ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što nisi... nije tako na svim stranicama :) Možeš staviti u košaricu, ići na plaćanje i ako ti iznos oštarine ne odgovara, ne moraš platiti, ali barme znaš kolika je :) Suknja je divna divna!

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!