Powered by Jasper Roberts - Blog

Favoriti u dekorativi – ljeto 2016.


Dekorativu preko ljeta koristim nešto slabije nego preparativu, čisto iz razloga što mi se ne da stavljati toliko toga na sebe jer želim što prije biti gotova.

Ove godine sam se čak odvažila po gradu hodati bez ičega na licu što se prije nikako ne bih usudila. Možda vam se na slikama čini da je super, ali neispavanost, podočnjaci i prištići čine svoje.


No moram priznati da se od neke šminke nisam odvajala usprkos velikim vrućinama i baš mi ju je bio gušt nositi.

Catrice Blush Artist paleta rumenila - nijansa 02 Corall I Need*

Ova paleta kao stvorena je za ljeto i nju sam najviše koristila što se tiče rumenila. Boje su odlično pigmentirane, onako taman, i savršene su za bilo koji look. Treća nijansa, doduše, ne vidi se baš na licu pa je super za highlight, prva ima sitni shimmer u sebi, a druga je mat. Odlična za brzinski look i praktički nepotrošiva! I da, ne trusi se previše, skoro uopće.


The Balm The Manizer Sisters

Poklon od moje drage prijateljice koji obožavam i nosim svuda sa sobom :D Mary Lou imam već dugo na listi i znala sam da je dobar, ali nisam ni znala da je toliko dok ga nisam probala. Betty Lou i Cindy Liu nisam toliko koristila jer iskreno ne znam za što bi ih koristila, ali naći će se način i za njih. Nema toga što mogu reći o Mary Lou što već nije rečeno. Izvrstan ludo pigmentiran highlighter boje šampanjca koji paše u svako doba dana i noći i dovoljan je tek mali dodir kistom za predivan sjaj.


Kad sam ugledala ovaj fan kist na Ebayu, nisam mogla odoljeti i odmah sam ga uzela i to zbog ničeg drugog nego predivne boje. Nije ne znam što, ali posao odrađuje savršeno. Mary Lou i on = odličan spoj. A dođe sitnu siću.






Fantastične Diva blendere već sam spominjala i dok ne probam kultni Beauty Blender neće mi ništa biti bolje. Koristim ih skoro svakodnevno; puder njima nanosim brzo i lako. Super su što previše ne upijaju proizvod, a i lako se peru. Više u njima u recenziji.

Essence Prettifiying Lip Oil*

Nešto najbolje za usne ikad! Kakva labela, rijetko ih koristim otkad sam dobila ovo u ruke. Nije ljepljivo, a daje olakšanje suhim usnama i predivno miriše. Ako želite nešto jeftino, a učinkovito investirajte u ovo ulje i nećete požaliti.



Ljudi su malo zaboravili na ove ruževe. Nigdje ih se ne spominje, a super su za brzinski look. U slučaju da ste me počeli pratiti tek nedavno, davno sam recenzirala sve nijanse ovih ruževa, a jedan od najdražih mi je naravno breskvasti Peach Petunia. Kremast, sjajan, osvježava ten i daje lijepu boju. Svakako skočite na recenziju da se malo podivite swatchevima :D

Catrice Blush Artist (3 nijanse), Mary Lou Manizer, Avon Color Indulgence Peach Petunia

Šminkate li se po ljeti? Napišite mi neke vaše favorite za brzinski look!

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Potpisujem za Essence ulje! <3
    Neću nikada prežaliti The Balm sestre. :(
    Daj link of fan kistića. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda je odlično? :D Aaa baš mi je žao što ih nisi uspjela nabaviti... Link je u podnaslovu ;)

      Izbriši
  2. Uhhh, jedva cekam da theBalm dodje u Srbiju! Essence ulje deluje super, cim dodje kod nas uzimam ga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu misliti koliko to želiš :D Ulje je fenomenalno, nećeš požaliti ;)

      Izbriši
  3. Baš me zanima to Essence ulje. :) Catrice paleta izgleda prekrasno, pogotovo najtamnija nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najtamnija nijansa je odlična s nekim crvenim ružem jer daje balans :D A Essence ulje, kaj da ti kažem, ekstra je :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!