Powered by Jasper Roberts - Blog

Favoriti u preparativi – ljeto 2016.


Ne želim to reći, ali jednostavno je tako..ljeto nam je na izmaku, šmrc. Ako išta obožavam, to je ljeto, more i sunce.

U zadnjih par mjeseci isprobala sam i trošila puno toga i neke od tih stvari su mi postali ultimativni favoriti :) Kako po ljeti trošim preparativu puno više nego dekorativu, logično je da prve ima više.

Pa da vidimo što mi se to toliko svidjelo i što planiram opet nabaviti kad ću moći.


Naprosto obožavam njihovu spf kremu za lice pa sam morala nabaviti i za tijelo kako bi dečko i ja bezbrižno uživali na moru :) Nisam pogriješila jer ovo je stvarno sve što vam treba od sunscreena. Nemasna formula, ne ostavlja bijele tragove, brzo se upija i štiti – sve ono što po špagi mora biti. A osim toga i odličan sastav! Eto tako da znate što kupiti sljedeće godine za more ;)

Biobaza Deep White pasta za zube s ugljenom


Stvarno mi je dosta više nevaljalih pasti s tko zna čim unutra, tako da ću od sad samo birati prirodno. Jako mi se sviđa ova Biobazina pasta s ugljenom jer kako znate ugljen je prirodna tvar koja uklanja toksine i nečistoće. Što se tiče izbjeljivanja zubi, nisam primijetila neku razliku (valjda mora proći određeno vrijeme), ali kako ova pasta osvježava dah to je čudo! Nije joj ravna ijedna druga! I ne pjeni se, znači da nema uobičajene gadosti u sastavu, što je isto plus. Def kupujem opet kad potrošim.



Nedavno sam pisala o ovoj divnoj stvarčici koja me spasila od komaraca ovo ljeto. Miriše po limunu, a miris opet nije toliko intenzivan da ne možete izdržati, a odbija komančerose. Sprej nije masan i efikasan je. Samo što pumpica zna dosta 'sliniti', ali baš me briga.


Odlična pjenasta mazalica koja je savršena za ljetno vrijeme jer ne otežava i ne ostavlja kožu masnom. Gušt mi ju je koristiti nakon tuširanja jer se brzo upija pa sam gotova u hipu. Više o njoj u linku u nazivu :)

Bocassy hidratanta gel krema

Ovu kremu najviše sam koristila preko ljeta i volim je zato što je lagana kao što i sam naziv govori i nije mi izazvala nikakve prištiće ili nešto slično. O njoj neću pisati zasebnu recenziju jer nema potrebe – lagana dnevna kremica ugodnog mirisa, masnokošci će je obožavati! Kada mi je potrebna dodatna hidratacija obogatim ju s par kapljica hidrstizirajućeg boostera i to je to. Puder na nju sjeda odlično, no za zimu će definitivno prelagana.

Novexpert Booster A La Vitamine C & Hyaluronique Booster*
Dva odlična boostera iz Novexpert kuhinje. Prvi sam potrošila, drugi još trošim. Za njih ću pisati posebnu recenziju tako da vam neću otkriti puno, ali pošto su se našli u favoritima onda možete zaključiti da su dobri :) Nikada nisam koristila serum s vitaminom C tako da mi je on pozitivno otkriće, a booster s hijaluronskom kiselinom divno vlaži kožu, toga nikad dosta!



Ne koristim nijednu drugu četku pored ove, stvarno nema potrebe. Fleksibilni zupci, ne čupa, raščešljava kao od šale i privlačnog je dizajna. Kaj možete više tražiti? :D Više u recenziji.

Kiehl's Daily Reviving Concentrate

Ovo zlato u bočici sam osvojila u nagradnoj igri skupa s noćnim koncentratom koji mi je bio vrh dok nisam probala ovaj. Da se razumijemo, noćni je izvrstan, ali nekada pretežak i premasan, a Daily se brzo upija i ne moram se bojati da će mi ga jastuk navečer popiti. Dugo traje jer ga malo treba, a odlično oporavlja kožu. Iako je 'dnevni' koristim ga kao noćni tretman jer po danu ne volim ulja, osim ako cijeli dan ne nosim šminku. Isplati se uložiti u njega, go for it ;)

Moroccan Oil ulje za kosu – regular i light*

Kosa mi se preporodila otkad koristim ova ulja! Bez zezancije. Nisam znala da su tako dobra. Sad kad ih više nemam :(, sad gruntam kada ću nabaviti full size ili bar male flašice jer ne mogu bez ovog. Obično je skoro isto kao i light po učinku, samo što je gušće i tamnije. Oba odrađuju perfektan posao kod zaglađivanja vlasi, a tek miris! Koristim ih na mokroj kosi prije i tijekom sušenja, a nekad i poslije. Bez premca.


Clinique All About Eyes

Kronično mi je trebala dobra okoloočna krema, a Clinique lovim već dugo, no nisam bila u mogućnosti dati preko 300 kn za full verziju pa sam ovu od 7 ml ulovila na Krpicama. Divna, svakodnevna kremica, nije teška, korektor odlično sjeda na nju i koliko mogu primijetiti, ne izaziva mi milije. Ako želite dobru okoloočnu, trk po Clinique. Ali prvo provjerite forume i slično jer možete proći jeftinije, a sporo se troši, čak i ova mala verzija.

Što ste probali iz mojih favorita? Imate li svoje?

*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Jako mi se dopadaju Novaexpert-ovi boosteri, a i taj Keihl-ov je izgleda odlican. (nikada nisam koristila nista njihovo jer ga kod nas nema, a bas bih htela). Za All About Eyes, sta mogu da kazem-omiljena mi je krema za predeo oko ociju, koristim je 100 godina (rich verziju) i dacu ti tip, buduci da ti se dopada. Ako budes isla negde u Evropu (jer je za sve Balkanske zemlje, osim Grcke isti uvoznik, koji visoko marzira Clinique, na Duty Free shopovima na aerodromima je mozes naci za 30 Eura. Ja to radim i pazarim je obicno ili tako ili na Grckom Duty Free-u

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boosteri su odlični, pisat ću o njima :) Hvala ti na info o Clinique kremici, imat ću to na pameti. Još samo da negdje poletim :D

      Izbriši
  2. Bocassy kremice obožavam, probala sam ih dosta pa i ovu te ne znam koja mi je bolja od koje :D Noveexpert booster s hijaluronskom kiselinom sam imala i mislim da sam puno očekivala od njega pa sam ostala lagano razočarana, dok ovaj s vitaminom C želim probati. Otkako sam probala Clinique All About Eyes sve ostale okoloočne kremice uspoređujem s njom. Krema je stvarno savršena, skupa je, ali mislim da vrijedi uložiti u nju jer traje jako dugo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Bocassya sam probala samo ovu gel, ali mislim da ću nabaviti i jaču za zimu :) Okoloočna mi je super jer nije teška, a opet je bogata i dobor se upija. Milina :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!