Powered by Jasper Roberts - Blog

Nikad dosta pulovera, pletiva i kaputa – Zimska modna wishlista


Iako mi jesen i zima nisu najomiljenija godišnja doba, moram priznati da imaju čara zbog lijepe atmosfere, ali i zanimljivih krpica. Samo sada možemo nositi divne, tople kapute i slatke pulovere kojih stvarno nikad dosta.

SheIn je prepun takvih stvari i to po zaista odličnim cijenama pa sam i zbog vas i zbog sebe napravila malu wishlistu da vidite što se nudi.

Kaputi i kardigani



Ovaj rozo-sivi kaput sam vidjela kod kolegice i zaista je sveeee! Ove dvije boje se odlično slažu, a i recenzije su pozitivne. DETALJI NA LINKU



Dugo sam odolijevala prslucima, ali kako volim mucasto, ne bih se bunila na jedan ovakav. I to baš sivi :) DETALJI NA LINKU



Mislim da nisam vidjela ljepši kardigan od ovog. Obožavam točkice, a već se na slici vidi koliko je mekan! DETALJI NA LINKU

Puloveri



Božić se bliži, a ovaj pulover kao da mu odaje počast. Moram imati barem jedan takav festive komad :D  DETALJI NA LINKU



Ovaj zeleno-sivi pulover super je za posao i casual dane na neke dobre traperice ili suknju.  DETALJI NA LINKU




Nešto mi je posebno u ovom senf puloveru, možda zbog mašne koja je točka na „i“!  DETALJI NA LINKU

Suknje



Krasne su mi suknje od brušene kože, a ova mi je posebno zapela za oko.  DETALJI NA LINKU



Kožu također obožavam, a ova suknja an falde bila bi odlična na onaj božićni pulover.  DETALJI NA LINKU

Što najviše volite nositi zimi? Kupujete li sa Shein-a? Kako vam se sviđa njihova ponuda?

Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Kaputic na prvoj slici je vrh!
    A svidja mi se jako i suknja od brusene koze :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se svida osim kaputa i prsluka.
    Kardigan mi je posebno naj! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kardigan je odličan, nisam nigdje vidjela sličan :D

      Izbriši
  3. Ne kupujem online, seljo u meni nema pp. :D Jednog dana i ja ću se odvažiti na kupovanje odjeće izvana. Na ovaj post me privukel onaj rozo sivi kaputić, prekrasan je, a dok sam vidla ostale komade koje si si poželjela, bome svi su mi se svidli, obožavam pletivo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auuu, pa moraš si ga napraviti :D Nije tako komplicirano. Hehe drago mi je da ti se sviđa. Vidjet ćeš, čim kupiš prvu stvar online, više nećeš oklijevati ;) Tako se može uštedjeti puno love.

      Izbriši
  4. Rozi kaputic je stvarno presladak! A ova prsluk bundica je ko stvorena za jednu moju frendicu -moram joj link prosljediti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo daj :D Nisu bili moj đir, ali sada bi ih nosila :P

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!