Powered by Jasper Roberts - Blog

Christmas giveaway ZATVORENO


Kao i svakog Božića, za vas sam pripremila slatke paketiće kozmetike za koje jedva čekam da dođu u sretne ruke :)
Uvijek darujem od srca i nadam se da će vas razveseliti ono što sam vam spremila!

Da ne okolišam, u božićnom darivanju možete osvojiti dva paketića u kojima se nalazi:

Paketić br. 1



AURA kozmetika Geisha kolekcija – Maiko rumenilo
AURA kozmetika Geisha kolekcija – Maiko tekući ruž
Avon spužvica za nanošenje šminke

Paketić br. 2



Avon narukvica
Avon Perfect Reds ruž u nijansi Poppy love
Avon Perfect Reds lak u nijansi Real Red

Što trebate napraviti:

1. U komentarima ispod ovog posta napišite mi svoje najljepše božićno sjećanje i potpišite se ili ostavite kakav nadimak te koji paketić želite.

2. Pratite me na Facebooku i javno podijelite objavu o darivanju.

3. Pratite me na Instagramu i regramajte objavu o darivanju.

Darivanje je za sve čitatelje, a igramo se do četvrtka 29.12.2016.

Sretno svima i sretni blagdani! :*

A paketiće su osvojile:

Vlatka Inhof (Aura) i Mirela Rastija (Avon) :) Čestitam curama i hvala svima na sudjelovanju!

Share this:

CONVERSATION

41 komentari:

  1. Svaki Bozic je poseban...obozavam taj praznik...
    Fb-Slavica Milovanovic
    imst-slavicamilovanovic90

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje najdraze sjecanje je kad je moj pokojni ujko dosao na moj 7 rodjendan i rekao:Ivanice moja,ja sam tvoj poklon :( Fali mi moj najdrazi ujko i po tome cu ga pamtiti najvise..Ovaj Bozic posvecujem svom ujki ♡ Ivana,fb: Ivana Baranj

    OdgovoriIzbriši
  3. Naljepša uspomena mi se dogodila jedne zime.Imala sam tad 5 godina (ne sjecam se tocno),sjedila sam s mamom pored bora,za malim stolicem i gledali smo televiziju,ja sam bila užasno nestrpljiva.Stalno sam se vrzmala uokolo,iz sobe u sobu, i svaki put kad bi pogledala nije bilo nikakvih naznaka poklona pod borom.U nervoznom iscekivanju docekala sam i 11 sati te mi je mama rekla kako je vrijeme za spavanje,bila sam se pomirila s cinjenicom da toga bozica za mene poklona biti nece.Mama mi je objasnila kako je ove zime djed bozicnjak sigurno jako zaposlen i da jednostavno nije stigao svoj djeci dostaviti zeljene poklone.Krenule smo prema sobi...Odjednom se na vratima dnevnog boravka pojavio tata s nevjerojatno velikom duguljastom kartonskom kutijom,kutija je bila veca od mene, unutra je bila divovska lutka u bijeloj dugackoj haljini,lutka visoka otprilike kao i ja,bila sam presretna,treba li reci da tu vecer nisam mogla spavati od uzbudenja i u iscekivanju jutra. Bilo mi je to jedno od najljepsih bozicnih sjecanja...

    Antonija

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam kada se porodicno okupimo i slavimo zivot, ljubav i praznike. <3 Ovoga Bozica ce nas biti vise, jer ocekujem prinovu - kcerkicu <3
    Dragica Vukomanovic
    Pratim i na inst - @dragce86, ovde na blogu i na fb

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. najlepsi je poklon br.2, crveno je moja boja :D

      Izbriši
  5. Okupljanje obitelji, pogotovo kad smo mali bili, par godina razlike između nas bratića i sestrični, nas 9 <3, kad se skupimo kao zbor pa pjevamo, pa plešemo, igramo se zajedno, na badnjak ujutro se dignemo pa pucamo petarde ko klinci i gledamo kako se peče pečenka, bilo je snijega, sanjkali se, ma bilo je super preedivno davno prošlo vrijeme.
    fb: Mirela Rastija , pratim na fb, nemam instagram.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaki mi je Božić posebno drag, ne mogu izdvojiti samo jedan događaj. Pravljenje kolača s mamom i sestrom, zajedničko kićenje jelke i gledanje Sam u kući po stoti put su favoriti. :)
    FB: Tea Bandić

    OdgovoriIzbriši
  7. Moje najdraže sjećanje na Božić je posljednji Božić sa bakom. Nosili bi joj na badnjak bor, bili kod nje na večeri do dugo u noć, okitili drvce, a ona bi ispekla topli, vrući kruh i makovnjaču. Još i sad se sjećam tog mirisa i te sreće... Nešto neopisivo..
    FB: Lidya Mlinarić
    IG:lidya_lily

    OdgovoriIzbriši
  8. Hmmm toliko volim Bozic da su mi ocekivanja ogromna,hocem filmski,a kad ne ide postanem Grinch.
    Stoga cu kao idealan izdvojiti predstojeci,je da radim,ali sam opustena,vecina kolacica je gotova,kuca okicena kao nikad,znam i poklon,mrak,mrak,mrak haljina,ono druga u mom zivotu (prvu ljetos obukla),tako da imam dobar predosjecaj i ovo ce biti moj najbolji Bozic,garantiram 😊

    Fb Vlatka Inhof

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Btw za Aurin paketic igram posto se s njom jos nikad nisam susrela 😁

      Izbriši
  9. Ljiljana Gligorevic Svaki mi je Bozic poseban.ali najvise mi ostaje u sjecanju Bozici kada sam bila dijete kitili smo bor i radovali se poklonima.

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaki Božić je poseban na svoj način, ali najposebniji su mi bili Božići kad sam kao mala sa bakom, djedom i prabakom kitila bor i u iščekivanju čekala poklone, cijela obitelj bi se okupila i skupa smo večerali, razmjenjivali poklone i radovali se u toplini našeg doma, gledali božićne filmove... ☺❤💋
    FB: Ivana Cindrić
    IG: ivana_3006

    OdgovoriIzbriši
  11. Bożić je posebno doba u godini kad mi je srce puno i nema kraja mom veselju. Kad se svi okupimo u kućnoj atmosferi i pod borom nađemo svako po koju sitnicu, a crvena je moja boja a ovo darivanje je prekrasno Celebren Beauty ��
    FB: Jasna Jurić
    IG : @jasnajurić

    OdgovoriIzbriši
  12. Najljepša sjećanja su ona u vrijeme dok sam bila mala...i ona radost otvaranja poklona na božićno jutro...miris topline doma,i onog divnog ozračja sa najmilijima... <3 Jelena :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Najljepše sjećanje je kad sam bila mala...imala sam sedam godina,i za poklon sam dobila bebu koja je plakala,imala svoju robicu,bočicu,dudu...nisam ju ispuštala iz ruku,noosala sam ju,uspavljivala i hranila...kao prava...i dan danas se sa radošću sjetim toga vremena,bezbrižne igre,i onog iskrenog dječijeg smjeha :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Moj najdrazi Bozic je kada smo svi na okupu i tako svake godine. Svaki Bozic mi je posebno drag i bas svakom se veselim jer je tradicija da smo svi zajedno <3
    FB. Suzana Kišiček

    OdgovoriIzbriši
  15. Uvijek mi jelijepo za Božić, jer se okupi cijela obitelj i skupa blagujemo i zajedno slavimo! FB Nediljka Jakšić

    OdgovoriIzbriši
  16. Najljepša sjećanja s ona iz djetinjstva kad je otac unosio slamu u kuću i pravio malu štalicu. Često smo znali zaspati na slami uz božićne pjesme.FB Ane Saric

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja imam nekoliko smjesnih uspomena - kao npr. svaki put dan prije Bozica brat je rovao po ormarima da nadje sta cemo dobit dok sam ja morala dosadjivati mami i tati; budjenje ujutro u 5 i galama po kuc, trcanje do bora i sjedenje ispod bora i jedenje cokoladica jer nismo mogli docekat normalno vrijeme i suzdrzat se da ne pojedemo isti dan sve sto smo dobili. Cestitanje svim bliznjima Bozic i ona radost kad dobijes cokoladu, jabuku ili neki mali znak paznje od bilo njih.
    A naaaajvise od svega mi je zanimljivo kako smo mjesec pa cak i vise prije Bozica morali biti dobri jer nam Djed Bozicnjak nista nece dobiti. Slucajno ako brat napravi nesta mama samo spomene Djeda Bozicnjaka i postanemo dobrice:D Naravno nakon Bozica je isla recenica: Moras biti dobar jer ti zeko nista nece donijeti. Bila su to dobra vremena :))
    Fb: Vedrana Majer

    OdgovoriIzbriši
  18. Najdraze bozicno sjecanje je na moj i muzev prvi Bozic, tj. Badnje vecer kada me zaprosio 😍
    Fb Katarina Ventin Siljan

    OdgovoriIzbriši
  19. Moje naljepse sjecanje je kada mi je dosla obitelj i daljni rodaci koje nisam vidjela godinama na sami Bozic i tako me iznenadili. Posto slavim rodendan odmah dan iza Bozica odmah smo svi nazdravili i za moj rodendan i tako se svi zajedno super zabavili a meni su izmamili suze na lice ;) fb - Lana Branka Sa

    OdgovoriIzbriši
  20. Sjećam se svog prvog susreta s djedom Božićnjakom. Bilo je to u ratno vrijeme, kada se nije imalo mnogo ali kada si bio zadovoljan sa svim sitnicama koje čine život. Tako smo nas tri žene - mama, sestra i ja skromno proslavile Božić bez oca, koji nije mogao biti s nama. Kitile smo bor, slušale radio, smijale se i družile, kada je moja sestra rekla da nešto mora obaviti i da se brzo vraća. Nedugo zatim, zvono na vratima je zazvonilo. Ja sam potrčala da otvorim vrata i veoma me iznenadilo ono što sam vidjela. Na vratima stajao je djed Božićnjak s vrećom punom darova. Srce mi je počelo jako lupati, bila sam sretna i uzbuđena te od radosti nisam znala da li bih skakala, plesala ili vrištala. ''Ho, ho, ho'' govorio je djed Božićnjak, onako debeo i rumen, dok je ulazio u dnevnu sobu. Posjeo me u krilo i pitao jesam li bila dobra. Imao je poznate oči i poznati glas. Crveni nos, napravljen od polovice crvene plastične ambalaže Kinder jajeta, istovremeno je bio i smiješan i simpatičan. Prepoznala sam svoju sestru. Sestru, koja je tada i sama bila još uvijek mala, koja je i sama zaslužila da se raduje djedu Božićnjaku, malo stariju sestru koja je preuzela brigu o meni i zamijenila tatino mjesto. Nisam htjela da ju rastužim pa joj nisam priznala da sam ju prepoznala. Kada je djed Božićnjak otišao, vratila se sestra i ja sam joj uzbuđeno prepričavala što je propustila dok se ona zadovoljno smješkala. Taj Božić ostat će mi zauvijek u najljepšem sjećanju jer sam imala najboljeg djeda Božićnjaka!

    FB: Jelena Kovačević (instagram nemam).

    Iskoristila bih ovu priliku te poželjela tebi i svim tvojim čitateljicama svako dobro za Božić i sve najbolje u Novoj 2017. godini

    OdgovoriIzbriši
  21. Najdraže sjecanje na Bozic mi je kad sam prije 2 godine 24,12 postala baka :) fb svjetlana rimoldi
    paketić br 1

    OdgovoriIzbriši
  22. Pratim pod imenom Karolina Tušek :)
    Najljepse bozicno sjecanje mi je to da je cesto za Bozic bio snijeg. Daje neku posebnu caroliju svemu. Nasi bi mene i sestru sanjkama vozili po cesti do bake.. pa smo kod nje isli u goste, pili bambus, jeli kolace i sarmu. Glupirali se, valjali u snijegu, otvarali poklone zajedno. Sad kad smo odrasli osjecaj je nesto blazi, sve je uzurbano a snijega nema :( zelim bar jedan da ove blagdane osjetiti onaj bozicni duh koji sam imala u sebi prije 15ak godina <3

    OdgovoriIzbriši
  23. Kad se sjetim prijasnih Bozica bilo je to dobro vrijeme Mama je pripremala kolace , ranije da malo odstoje ,sa tatom sam isla u sumu gdje smo odsjekli manji bor koji smo onda nosili kuci .Kod kuce smo kitili sa bonbonima koji su bili umotani u sarene papire ,stavljali jabuke ,ako netko donesao malo oraha ,onda nije bilo raznih kuglica kao danas .na badnju vecer tata je donesao slame pa stavio ispod stola onda smo moja sestra i ja od radosti skakale po slami ,kad se blizila ponoc onda smo isli u crkvu na polnocku ,
    u vani cica zima ,inje se hvatalo a tri kilometra trebalo do crkve ,ali bili smo radosni i veseli ,u ono vrijeme nije bilo puno naroda jer se nije smjelo ici bas u crkvu .kod nas je obicaj bio da se rano ustane za Bozic , nije bilo spavanja ., susjedi muski prvi su bili cestitari ,da godina bude sretna i plodna .Za rucak nam je dolazila rodbina , na stolu svijeca sa zitom gorila ,kasnije se kruhom i vinom gasila ,da se vidi kakva nas godina ceka ,hoce biti rodna ili ne .
    fb Maja Novi
    ig ulalaajam

    OdgovoriIzbriši
  24. Najljepša sjećanja na Božić,vežu me uz djetinstvo. Kićenje jelke,pjevanje božićnih pjesama sa prijateljima kroz susjedstvo. Odlaženje rano na spavanje tako da Djed Božićnjak dođe što prije.


    FB: Marija PB

    OdgovoriIzbriši
  25. Najljepši Božić ikad doživjela sam lani, kada me je dragi odlučio iznenaditi i posjetiti me u moj grad- naravno, to ne bi bilo neko veliko iznenađenje da živimo u krugu od sto ili par stotina km, no mi smo u vezi na daljinu, dijeli nas 1000 km i bilo je jako romantično što je samo sjeo na avion i došao bez najave, impulzivno, mlado, ludo, preslatko. Božić je prilika pokazati ljudima do kojih nam je stalo koliko ih volimo, i svi se jadni raspekmezimo i do nas dopre suština života, ono što je uistinu bitno, a to je ljubav, u svim svojim oblicima- bila to ljubav prema obitelji ili srodnoj duši. A sve to sam ja iskusila na svoj najljepši Božić. <3 Hvala ti na postavljenom pitanju koje me razveselilo i podsjetilo na lijepa vremena. Uživaj u blagdanima i mnogo ti hvala na giveawayu!! Pozdrav, Laura Banko https://www.facebook.com/profile.php?id=100014679344046

    OdgovoriIzbriši
  26. Bio je to Božić 2001.<3 Ja i seka smo bile još male..:) Nedavno prije tog Božića, u jednom dućanu, vidjela sam najljepša dječja kolica na svijetu, no oduvijek sam bila skromna i nikad nam nije palo na pamet žicati mamu ili tatu...ja sam ta kolica odvozil po cijelom dućanu i ispred blagajne se s velikom tugom rastala od njih. Mama je vidjela koliko su mi se svidjela i odlučila me iznenaditi. Na božićno jutro, ona je raspakirala kolica i stavila ispred moje sobe, ja sam se probudila i nisam moglaa doći k sebi i samo sam ispitivala ''to je za mene??????'', naprosto nisam bila svijesna da sam ih dobila....kažu da mojoj sreći nije bilo kraja....danas ta kolica čuvam na tavanu kuće nadajući se da ću ih jednog dana proslijediti svojoj djeci <3 <3 <3 to je moje najslađe sjećanje <3 <3

    Diana Verlak

    OdgovoriIzbriši
  27. Najljepse Bozicno sjećanje je to na dane kada sam imala 7,8 godina i kada bismo brat i ja isli kod tetke na blagdane.
    Brat i ja nismo bili spavalice a tetka je.
    I tako smo se mi na Bozicno jutro probudili u 6 ujutro i brzo otisli vidjeti sto nam je Djed Bozicnjak donio.
    Umjesto srece i veselja ostali smo iznenađeni i pomalo razocarani jer pod borom nije bilo nista. Brat i ja smo se tuzno pogledali i otisli nazad u krevet. Zaspali smo i probudili se oko pola 8. I onda smo opet otisli vidjeti imali li što. Ovaj puta je bilo punoooo poklona.
    I kazemo mi tetki i bratiću kako smo se jutros probudili i kako ništa nije bilo, a onda nas je bratic uzeo u krilo i ispričao nam kako su se Djedu Bozicnjaku pokvarile saonice, pa da su sobovi bili gladni i nisu htjeli ici i da su na kraju zapeli na granici s Mađarskom. Hahah
    Moj bratic je oduvijek imao cudne price i znao nam ih pričati kao djeci ali ova mi se urezala u pamćenje! 😂

    Aneta Služek
    Instagram: aneta_91

    Ako mogu birati ja bih paket broj 1. A ako ne.. nema veze. Oba su lijepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahahahaah.....istina živa....uvijek je valjao gluposti ( pa i sada), a tek Zečevi za Uskrs na granici hahahahhahha....baš vas je obmanjivo joj joj ;)

      Izbriši
    2. Svi bi zapeli na granici hahah
      A tek prica o crvenkapici ajooj haha
      Ee, to su bila vremena 😋😁

      Izbriši
  28. Najljepše uspomene me vežu za djetinstvo,kad si mali sve se čini toliko bezbrižno i sretno.
    Božić uz obitelj,baku i djeda sa kojima bi braća i ja u kuću unosili slamicu i igrali se na njoj,pogasili bi sva svjetla,samo bi sjale Božićne lampice i svjećica na stolu.
    Baka i mi bi ispekli kolačiće u obliku (mudlica)na boriće i zvjezdice prelivene čokoladom,sjećam se da smo to,,hrdali"ko glodavci pod stolom.Svi smo si bili,,akcijski".
    Plesali bi uz Božićne pjesme i vrtili se u krug dok nebi popadali.
    Bili smo mali i nemirni 😊,roditelji su otišli na polnoćku a mi smo se sa bakom prošetali selom da vidimo kako su druge kuće okićene,još kad bi padao snijeg uvijek smo ju nagovorili da nas vuče na sanjkama.
    Nekad se pitam zašto moramo odrasti i stariti kad je u djetinjstvu sve tako čarobno i udarac ne boli kao kad si odrastao.

    Tihana Vučić

    OdgovoriIzbriši
  29. Najljepša uspomena mi je kada smo za Božić kao mali bilo kod bake u zagorju i kitili cijelu kuću uz Božićne pjesmice ♡♡ paketic broj 1 ♡
    Nives Holajn
    Instagram: @nives.holajn

    OdgovoriIzbriši
  30. Najljepši blagdani su mi ovi sada.
    Moje curke kite bor i vesele se svakoj šarenoj kuglici. Smijeha i veselja puna kuća. Mbogobrojna obitelj na okupu, prepričavanje raznoraznih priča, smijeh i samo smijeh! :-)

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja bi se složila sa Anetom Služek ( sestrična ) dok smo bili mali bilo je svega, ona i njezin brat, mlađi od mene i moga brata...vjerovali su u djed Božićnjaka, a mi stariji smo znali kako to ide, ali nismo im ništa govorili da se ne razočaraju i da uživaju u djetinjstvu i blagdanskom duhu....to su bila vremena, kada se duh Božića osjećao, ovo danas nije to to...nažalost...
    Paketić broj 2.
    Sanja Prenković

    OdgovoriIzbriši
  32. Dok sam jos bila mala moji su imali tradiciju dati mojoj sestri i meni veceru (inace nikad nismo imali "formalne" vecere) prije nego dodje Djed Mraz. Tocno se sjecam jednom kad smo jele pizzu, a ja nisam mogla vise pa me tata uvjeravao da Djed Mraz nece doci dok sve ne pojedem. Onda bi nas potjerali u wc jer je to jedina prostorija koja je imala vrata,da nista ne vidimo, dok je mama otisla van pozvoniti a tata se u drugoj sobi pretvarao da razgovara sa Djedom Mrazom...u sto sam ja cak i povjerovala xP. I apsolutno svake godine smo dobile novi paket Lego kocki sto mi je bilo najvece veselje! =P
    Mislim da mogu reci da im se masta u poklanjanju nije poboljsala ovih godina, pa bi si ja popravila ovogodisnje iskustvo sa paketicem broj 1. =)
    FB:Andrea Benc
    IG:andrea_benzo

    OdgovoriIzbriši
  33. Sjećam se kad je cijeli Badnjak padao snijeg i uz darove pod jelkom je osvanuo bijeli Božić sa pola metra snijega.Ili se meni malenoj činilo da je pola metra.Nažalost već dugo nemao bijeli Božić,ali mu se i dalje svake godine nadamo.

    fb:Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši
  34. Meni su svi Božići najdraži, ne mogu izdvojiti niti jedan, jer ga provodim sa obitelji i najmilijima...
    Ana Nikolić
    Paketić broj 2

    OdgovoriIzbriši
  35. Svi su mi Božići bili odlični, ne sjećam se da je bilo nešto loše, ali ipak naljepši su mi od kako su se djeca skrasila, pa sada svaki Božić dolaze sa svojim boljim polovicama i djecom na ručak...a uskoro dolazi još jedan bebać, tako da mi je ovaj bio baš poseban..moja obitelj, djeca i unučad <3
    Zdenka Prenković
    Paketić broj 2.

    OdgovoriIzbriši
  36. Paketić pod brojem 1 <3.
    fb: Medija ZK
    Ne slavim Božić ni ostale praznike

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!