Powered by Jasper Roberts - Blog

TODAYS LOOK – Telepathic teddy


Znate ono kada vam nešto ne ide  i skoro biste se rasplakali, ali duboko udahnete i krenete ispočetka?

Eto, isto se može primijeniti i na šminkanje. Priznajem bez beda da ne znam nanositi šminku tolikom lakoćom i brzinom kao što to radi hrpa drugih cura, ali sve je stvar prakse.

Želim da vi učite sa mnom i ja s vama i da si međusobno dijelimo savjete jer kako ćemo inače naučiti?

Sigurno mnogo cura muči kako povući savršenu crtu tušem i brzo ih obeshrabri kada vide gomile slika i videa kako to blogerice obavljaju u roku keks. Curo, potpuno te razumijem jer ni sama ne znam nanijeti tuš bez da, da prostiš, zaserem cijeli kapak.

I da, pišući ovo dobila sam ideju! Palo mi je na pamet da počnem snimati videe za sve vas koji se tek uče šminkati, a ovako bih se i ja sama praksala. Videi bi sigurno bili prepuni failova, uništenih kapaka s nejednakom crtom tuša, ali bi na ovaj način, drage moje, učile kako popraviti stvar ili – krenuti ispočetka.


Što mislite o ovoj ideji? J






Lice/Face:

Maybelline Affinitone – Light Sandbeige
Artdeco Camouflage Cream 6
Pixi Concealing Concentrate – Brightening Peach
Catrice Liquid Camouflage 020
Aura Geisha Mattifying Powder
Catrice Blush Apropos Apricot
Nyx Taupe
The Balm Mary Lou Manizer

Obrve/Brows:

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

Oči/Eyes:

Catrice Chocolate Nudes
Colourpop Telepathy
Maybelline Lash Sensational Mascara
Eveline Celebrities eyeliner
Red Cherry Lashes – Demi Wispy

Usne/Lips:

Nyx Lingerie - Teddy


Share this:

CONVERSATION

9 komentari:

  1. Meni se bas svida kako je ispalo i nikad ne bi rekla da si zakakila cijeli kapak :) ja muku mucim sa blendanjem sjenila ali pokusavam i vjezbom ide bolje

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja svog malog sina učim da samo vježbom može doći do savršenstva... Kad me pita zašto mora pisati zadaću,zašto ima dopunsku ja mu objasnim na takav način..samo vježba i vježba.
    Isto je i sa šminkom,što više radiš to si bolja. Mi sve znamo teoriju, ali praksu trebamo usavršiti. Uvijek dođe dan kad je onaj loš, kao da imaš dvije lijeve.. Hehehh
    Kad odem šminkati druge onda tek vidim koliko još moram učiti i vježbati.
    Voljela bih da snimaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Snimaj i to podhitno. Eyeliner je moj najveci neprijatelj i nikad u zivotu nisam kupila ni jedan. Ne znam nanijeti ni crnu olovku. Uvijek imam izgovor: sitne oci i uvucen kapak, a nemam hrabrosti ni gledati kako to azijatkinje rade s eyelinerom jer bih se morala prisiliti da i ja pokusam. A o bronzeru i highlighteru da ne pricam, oci su mi dva zrna graska a obrazi okrugli ko krafne i uvijek se samo izmrljam. Snimaj da vjezbam skupa s tobom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nije da cesto vidim zuti make-up...ali ovo na tebi izgleda pre presavrseno! Kaj drugo za rec, ne? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. simpa i originalan look :D
    ideja da snimaš videe za početnike je odlična :D :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Želimo videe, presimpatična si! Ideja je super i nadamo se da će biti puno ovako neobičnih lookova, samo naprijed ;) ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. može, zanimljiva ideja ;)
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice post, and beautiful photos! they look so nice! At this place, you can see more fashion things.

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!