Powered by Jasper Roberts - Blog

Favorite Avon products - Omiljeni Avon proizvodi


Ako me pratite na Facebook stranici i Instagramu, mogli ste vidjeti da sam nedavno sudjelovala u Avon Makeup Challengeu powered by FashionHrTV u kojem sam odmjerila snage s blogokolegicom Classified Beauty.



Bez obzira što smo se 'borile' jedna protiv druge, odlično smo se zabavile i otkrile da šminkanje sebe lijevom rukom i bez ogledala i nije tako strašno :D



Za one koji ne znaju, u ovom izazovu sudjelujete i vi svojim glasovima za look koji vam se najviše svidio jer možete odvojiti bogat Avon poklon paket. Sve detalje ću vam napisati na kraju ovog posta ;)


KAKO GLASATI?

Glasanje je vrlo jednostavno…sve što trebate napraviti je otići na OVAJ LINK i na sliku reagirati sa smajlićem s otvorenim ustima (WOW) da biste glasali za mene. Curka koja ima najviše glasova ide u sljedeći krug i čekaju je novi izazovi. Hvala svima koji su već glasovali, a ovim putem pozivam i one koji nisu ;)

Video Avon Makeup Challengea možete pogledati ispod:



S obzirom da je Avon Makeup Challenge i dalje u punom jeku, baš mi se nekako pisalo o omiljenim Avon proizvodima pa sam iz svoje kolekcije izdvojila one kojima se uvijek vraćam.

Prije svega moram reći da obožavam parfeme i sve ih više skupljam, među kojima se našlo i dosta Avonovih. Najviše mi odgovaraju slatkasti, slatkasto-voćni i slatkasto-svježi parfemi, a upravo takvi su Avon Attraction, Our Story i Pure.





AVON ATTRACTION
Bočica ovog parfema je dosta neobična, ali je ujedno i elegantna. Ovo je tipičan slatkasto-mošusni parfem u kojem prevladavaju note vanilije, mošusa i ambera.
Možda bi nekima ova kombinacija bila preteška, ali Attraction je sve samo ne napadan. Odličan je u svim kombinacijama – za posao, za popodnevne kavice i večernje izlaske. Postojanost mu je osrednja, ali to me previše ne smeta jer mi se parfem i ne mora cijeli dan zadržati na koži.

AVON OUR STORY
Do ovog ljepotana sam jedva došla jer jako dugo nije bio u ponudi pa sam zgrabila prvom prilikom. 

I u njemu prevladava vanilija koju općenito obožavam u parfemima, ali ono što mu daje poseban štih je šljiva u gornjim notama. Baš kao da jedete slasnu pitu od šljiva i vanilije :) Eto, najjednostavnije rečeno. A i bočica je nešto posebno!


AVON PURE
Uopće nisam očekivala da će mi se svidjeti 'svjež' parfem, ali očito da mi je trebao baš jedan takav.

Avon Pure djeluje jednostavno, bilo da se radi o pogledu na bočicu ili o prvom šnjofanju. On zapravo i jest jednostavan, lagan i osvježavajuć poput ljetnog vjetrića i to mi nevjerojatno odgovara. Glavne note su čaj od bijele breskve, frezija i cvijet orlovi nokti. Savršena mazna kompozicija!

Sada kada sam posvetila odu parfemima, prelazim na njegu tijela, a tu se izdvajaju dva prekrasna proizvoda – Planet Spa Blissfully Nourishing krema za ruke, laktove i stopala te Cocoa Butter losion za tijelo.


AVON PLANET SPA BLISSFULLY NOURISHING HAND, ELBOW AND FOOT CREAM


 Ima li bolje kreme za stopala od ove? Mislim da na takvu nisam naišla. O njoj sam pisala puno puta i opet ću jer je zbilja divna. Zašto? Osim afričkog shea maslaca, sadrži AHA kiseline, točnije glikolnu, koja omekšava tvrdu kožu i zbog toga mi se instant dopala.


Naravno da neće oljuštiti 'kopita', ali ako imalo brinete o stopalima, ova krema bit će točka na i. Najviše je volim namazati navečer nakon pedikure i ujutro su pete tip top. Osim toga, omekšava i ruke i laktove. Ma milina. Moje najiskrenije preporuke!

AVON COCOA BUTTER RICH CREAM


Evo jedne izdašne kremice koju obožavam nanijeti nakon tuširanja jer odlično omekšava kožu, a usto i miriše po kakao maslacu. Njam! Pakiranje od 400 ml jako dugo traje te je stalno na nekim akcijama u katalogu. Bez obzira što praktički miriše po čokoladi, taj miris nije toliko napadan već taman ;)

I za kraj, tu su dva ruža koje obožavam nositi tijekom ljetne sezone – Ultra Color Absolute Creamy Melon i True Color Perfeclty Matte Coral Fever.


 AVON Creamy Melon
Kao što mu i u samom nazivu stoji, ovo je ruž kremastog finiša, a boja podsjeća na neodoljivu lubenicu. Obožavam breskvaste, koraljne ruževe jer mi najbolje stoje, a i naglašavaju preplanuli ten bolje od ijedne druge nijanse, zar ne?

Nije osobito pigmentiran, ali pruža dovoljnu pokrivnost za neke svježije, ne napadne lookove.


AVON Coral Fever
Ako volite postojanije ruževe, oduševit će vas Avon kolekcija mat ruževa jer su bogovski postojani.
Preživljavaju sve – piće, ljubljenje, hranu, a ako ih i uspijem nekako 'skinuti' svim ovim akcijama, na usnama mi ostane prilično dobar stain. Ne bih mogla reći da je ovo mat ruž u onom 'suhom' smislu riječi već ima nekako svileni mat finiš pa ne isušuje usne. A kao što vidite, boja je bomba! Ovaj ruž, malo maskare i dašak rumenila i ništa drugo mi ne treba :)

Koje Avon proizvode vi volite? Pišite mi, volim otkrivati nove stvari :)

Share this:

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!