Powered by Jasper Roberts - Blog

Organix: Argan Oil of Morocco



Vjerojatno ste svi već čuli za novu liniju proizvoda koja je nedavno stigla u Kozmo drogerije. Radi se o liniji američkog branda Organix, specijaliziranog za njegu kose. Moram priznati da nisam skoro ništa znala o ovom brandu, samo sam čula da svi bruje o tome kako će doći u Kozmo pa sam veselim korakom skočila do trgovine i ugrabila jedno ulje iz linije :) Prije dojmova o samom ulju moram spomenuti par stvari vezano uz sam brand.

Prva stvar koja mi je upala u oči je to što njihovi proizvodi ne sadrže sulfate, parabene, sadrže optimalan pH faktor te koriste organski uzgojene sastojke. Proizvodi nisu testirani na životinjama, a Organix također tvrdi da proizvodi neće izblijedjeti obojenu kosu.

Iako je naš Kozmo uveo tek 6, Organix sadrži čak 19 različitih linija (wow!) za određene tipove kose. Neću nabrajati svih 19 linija jer popis možete naći na njihovoj službenoj stranici. One koje kod nas možete pronaći su: Marokansko arganovo ulje, Keratin ulje, Brazilska keratin terapija, Ulje makadamije, Kokosovo mlijeko te Biotin i kolagen. (Osim linija za kosu, Organix nudi i 4 linije za njegu tijela, no u Hrvatskoj ih zasad nema.)

Ulje koje vam danas predstavljam pripada liniji Argan Oil of Morocco, odnosno Marokanskog arganovog ulja koja je ujedno najveća od svih 19.



Što kaže Organix:

"Savršeno za mekoću, zavodljivost i svilenkastost kose. Ova egzotična mješavina marokanskog arganovog ulja prodire, vlaži, obnavlja i daje mekoću i snagu kosi. Istovremeno štiti kosu od štetnih UV zračenja i topline uređaja za oblikovanje kose. Izuzetna formula, stara stoljećima, osigurava prirodni vitamin E i antioksidanse. Obnavlja strukturu vlasi i stvara mekoću.“





Moji dojmovi

Same pohvale za ovo ulje! Čim sam ga probala, uvrstila sam ga u svoju redovitu njegu kose o kojoj sam pisala u ovom postu. Zaista čini kosu mekom, svilenkastom i predivno mirisnom. Primijetila sam i da mi je kosa zaglađenija te bez problema prstima prolazim kroz nju čak i prije češljanja. Što se tiče vrhova, nisu suhonjavi kako su znali biti. Evo, treći je dan od pranja kose i još je nevjerojatno mekana! (Ovog trena prolazim prstima kroz nju i divim se, kad vam kažem :D) 

Ulje opasno konkurira Loreal Mythic Oil-u kojeg sam prije koristila i jako zavoljela. Dosta je gusto, ali ne otežava kosu niti ju ostavlja masnom ako slučajno malo pretjerate ;) Pogodno je za sve tipove kose.


Sastojci

Koristim ga na polu-prosušenu kosu tako da ga malo zagrijem među dlanovima i tada lagano prolazim kroz kosu cijelom dužinom te ga naposljetku umasiram u vrhove. Meni je dovoljan jedan stisak, eventualno dva, ako želim pojačati djelovanje. Sporo se troši što je još jedan veliki plus. Sviđa mi se i elegantno zlatno pakiranje koje sam brzopleto bacila prije nego što sam ga uslikala, ah. Valjda od uzbuđenja :) 

Osim zlatnog pakiranja, i samo ulje podsjeća na žuto zlato, kao što se vidi na slikama. Ono što se ne vidi i u što ćete se morati uvjeriti sami je božanstven miris, kao da ste izašle iz salona. Upravo taj osjećaj :) A miris ne bih znala opisati; dosta je intenzivan i zadržava se na kosi, ali ne pretjerano dugo. Ako vrijeme provedete u zadimljenoj prostoriji, neće se više osjetiti.

Što reći na kraju? Meni se ulje jako dopada i nastavit ću ga koristiti. Ne mogu garantirati da će pomoći vašoj kosi jer smo svi drugačiji i tako je u biti sa svim proizvodima. No nećete znati dok ne probate, jel ;)

Cijena ovog ulja od 100 ml kao i svih ostalih Organix proizvoda je 59,99 kn.

Ako ste ga isprobali, kako vam se sviđa? Imate li koji Organix proizvod?

Pusa,

Ida


Share this:

CONVERSATION

33 komentari:

  1. Odlična recenzija ovog divnog proizvoda koji još nisam isprobala, kao ni ništa od Organix proizvoda, ali svakako planiram :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su sva ulja od argana odlična - marokansko zlato, doista.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad sam probala samo ovo, ali planiram i neka druga ako naletim :)

      Izbriši
  3. Arganova ulja su mi `must have` ! Obožavam!! Ovo nisam isprobala, ali hoću obavezno!

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam isprobala ali pošto sam na kraju sa sadašnjim uljem Orofluido mislim da cu isprobati Organix

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću i ja probati taj Orofluido, hvale ga na sva usta :D

      Izbriši
    2. Kupila sam ga od svoje frizerke za 60 kn i jakooooo dugooooo traje,sad imam kratku kosu pa mi još duže traje. Ali za dugu kosu je jako dobro jer ne masti a kosa bude mekana i glatka i sjajna.....meni je odlično i kad sam bila dugokosa i sad kad sam muškić :D.....ako imas priliku probaj svakako.

      Izbriši
    3. Hvala ti na preporuci :) Super je što kažeš da ne masti kosu i dobro njeguje, to mi je jako bitno kod takvih proizvoda. Ne volim stavljati bilo što na kosu :)

      Izbriši
  5. Imam ga i jako, jako volim. Sve više mi se taj Organix sviđa. Kupila sam još i šampon i serum i sve mi je ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću i ja nabaviti još nešto od njih, jako me privlači!

      Izbriši
  6. Ovo bih rado probala, ali nažalost u BiH nema koliko ja znam :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je, puno toga dobrog nema u ovom dijelu Europe :/

      Izbriši
    2. moram se ubaciti - ima ih na britanskih online shopovima koji dostavljaju u ovaj dio svijeta :)

      Izbriši
  7. Hvala ti na ovoj recenziji, definitivno uzimam! stvarno mi kronično fali nekog ulja za njegu, i s obzirom na pozitivne dojmove, najbitnije mi je da vrijedi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijedi probati, svakako, nadam se da će ti pomoći ;)

      Izbriši
  8. Eh, koje smo (ne)sreće mi iz BiH, kod nas ništa nije dostupno :D odlično izgleda, još bolje zvuči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I stvarno je odlično :) Imaj nade, doći će :D

      Izbriši
  9. Nisam probala ulje, ali općenito mi ulja dugo traju. Po sastavu mi zvuči super, a jedino što me kod ulja uvijek brine je da će mi zamastiti kosu. Ide u bilježnicu pa ga možda kupim nakon što potrošim Lorealovo koje trnutno koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristiš Mythic Oil ili neko drugo? Mogu ti reći da stvarno ne masti. Fino se da umasirati. Jedino ako se ne stavi tri kile, onda bi svačija kosa bila masna :D

      Izbriši
    2. Ol Magique po preporuci prijateljice. Nemam problema s vrhovima, već s brzim mašćenjem tjemena pa mi ovo stvarno služi svrsi tj. zagladi mi kosu bez da dodatno masti. Samo se sporo troši, a ja volim isprobavati nove stvari pa mi je već malo dosadilo :p

      Izbriši
  10. imam šapon od kokosovog mlijeka i obožavam ga, a i makadamijino ulje im je fino, ali nisam ga dovoljno dugo testirala da kažem više o njemu
    no i ovo mi se sviđa iz tvoje recenzije, imam tek otvoreno mythic oil i organix makadamiju, no kad ih potrošim, kupujem ovo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mythic Oil i ovo od Organixa stvarno mogu ruku pod ruku, barem što se mene tiče :) Kokos obožavam i čini mi se da ću i njega nabaviti kad ću ponovo uzimati nešto od Organixa.

      Izbriši
  11. Odlična recenzija :D
    Sad me baš interesira ovo ulje za kosu i možda ga kupim ako bude novčeka u novčaniku u trenutku kad budem u dućanu hah

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš si me dobro pogodila sa postom :) Trenutačno sam na zadnjim kapima Mythic oil i razmišljam kupiti ovo ili ne....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj ako budeš u mogućnosti :) Tko zna, možda se iznenadiš :)

      Izbriši
  13. Stavljam ga na WL iako imam previše ulja za kosu koje nikad necu potrositi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to je tak kad dugo traju, ali doći će i taj dan :P

      Izbriši
  14. djeluje primamljivo ovo ulje :)
    možda ga nabavim kad potrošim koje imam :)
    vjerujem da je miris božanstven :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je odličan, a ulje pravo malo zadovoljstvo za kosu :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!