Todays outfit - Native Blue


Sjećate se kako sam rekla da ne volim plavu boju? Sve više vjerujem da ono što govorimo i mislimo privlači upravo to u naš život pa me tako plava boja prati u stopu već neko vrijeme.
Par postova unazad upoznala sam vas sa predivnom ponudom odjeće i modnih dodataka u online shopping dućanu SheIn, KLIK. Imala sam prilike izabrati jedan odjevni predmet pa sam se za živo čudo odlučila za ovu predivnu plavu haljinu.



Haljina je kao što vidite dužine do koljena, lepršava, vrlo ugodna na koži i nije mi vruće ispod nje jer je dovoljno široka, a opet lijepo pada. Najljepši detalj na njoj svakako je ovaj bogati vez i špagice s resicama koje me malo podsjećaju na indijance :) Materijal je lagan, sličan lanu/gazi pa se lako gužva, makar na stranici piše da se radi o poliesteru, ali ne bih rekla. Svi znamo kako poliester izgleda.


Kombinirala sam  ju uz crne wedgesice i crnu torbicu te par srebrnih narukvica. Nisam htjela stavljati ništa drugo jer se moja crvena kosa i crveni detalji na vezu izvrsno nadopunjuju :)

Haljina je trenutno na popustu pa ju ugrabite OVDJE .















Dress – Shein.com
Wedges – New Look
Bracelets – no name
Bag – no name

Kako vam se sviđa styling?

*PR proizvod

Oznake: , , ,

<