Tinktura – Tvrdi prirodni šamponi & Black Magic sapun od aktivnog ugljena


Mnogi se odlučuju na kupnju proizvoda za njegu tijela i kose koji su dostupni u drogerijama i dućanima te spremno okreću glavu od popisa sastojaka. Takvi proizvodi su prepuni agresivnih deterđenata, umjetnih konzervansa i kojekakvih štetnih tvari koje se talože u organizmu, pospješuju bolesti (makar vi to ne vidjeli) i skraćuju životni vijek. Vjerujem da bismo svi htjeli duže živjeti, jel tako? :) Zaboravljamo da je koža isto organ, i to najveći na tijelu, te upija sve što stavimo na nju – bilo dobro ili ne. Stoga, birajte prirodno što više možete!

Prošli post o Tinkturinim proizvodima vrtio se oko izvrsnog losiona za tijelo od smilja i balzamu od zelenog čaja. Da vas podsjetim:

 Tinktura je relativno mladi brend prirodne kozmetike koji nudi 100 % prirodne tinkture, odnosno tekuće dodatke prehrani od raznih biljaka, balzame od ljekovitog bilja, šampone, losione, čajeve, kreme. Svi Tinkturini proizvodi sadrže prirodne, biljne sastojke bez umjetnih konzervansa, bojila ili mirisa, a to može potvrditi i HACCP sustav kontrole kvalitete proizvodnje i ISO certifikat za proizvodnju kozmetike. Neki od njihovih najpoznatijih proizvoda su Antiparazitni program za detoksikaciju organizma, Balzam od mrkve te Balzam od zelenog čaja.

O Balzamu od zelenog čaja, skupa s Losionom za tijelo od smilja, pričala sam vam u prošlom postu o Tinkturi. Bitno je napomenuti da Balzam od zelenog čaja ima samo 4 sastojka koji vidno poboljšavaju strukturu kože, reguliraju mašćenje T-zone te daju blistavost tenu. Smilje, kao vrijedna i vječno mlada biljka, u losionu u kombinaciji s odličnim prirodnim uljima i maslacima, intenzivno hidratiziraju kožu. Više o njima svakako pročitajte OVDJE.

Danas su na repertoaru:

1. Tvrdi šamponYlang & Tvrdi šampon 2 u 1*
2. Black Magicsapun od aktivnog ugljena


TVRDI ŠAMPON YLANG & TVRDI ŠAMPON 2 U 1*

Ako redovito pratite moj blog, znate koliko se mučim sa svrabljivim vlasištem i pronalaskom odgovarajućeg šampona. Osim toga, kosa mi se počela pojačano mastiti i nekako je suha, vjerojatno od farbanja duže vremena. Tražila sam prirodni šampon koji puno obećava i naišla na Tinkturin Ylang šampon. Krute šampone još nisam probala, a svidjeli su mi se i sastojci pa sam ga odlučila isprobati :) Šampon 2 u 1 sam dobila na isprobavanje.

AMBALAŽA

Oba šampona dolaze u običnoj zatvorenoj plastičnoj vrećici. Ne znam je li takva praksa kod prodaje krutih šampona, ali bilo bi fora da se npr. prodaju u nekakvim slatkim kutijicama primamljivim oku. Svoje sam primjerke smjestila u male plastične kutijice od potrošenih krema i pilinga. Sva sreća da ih nisam bacila :P Bitno je da posudice u kojoj ih držite uvijek budu suhe i da ih ne držite u tuš kabini.


MIRIS I SASTOJCI

Ylang šampon (žuti) – miris mu je vrlo ugodan; onako osvježavajući, citrusni i prava ga je milina koristiti na kosi. Sadrži eterična ulja ylang ylanga, naranče i jojobe, svježe iscijeđeni sok naranče te sodium coco sulfate (ove male bijele točkice). To je prirodno pjenilo izrađeno od kokosa i navodno nije štetno za kosu i okoliš.

2 u 1 šampon (zeleni) – ima sličan miris prethodnom, ali mi malo vuče na mentu. Sadrži ulja makadamije, argana, jojobe, naranče, vanilije, kakao maslac te sodium coco sulfate. A ono što ga čini 2 u 1 je regenerator koji se u šamponu nalazi u obliku malih prozirnjikavih kockica. Zbilja simpatično!


 PRIMJENA I UČINAK

„Naši kruti  šamponi neće skinuti prirodna ulja s vaših vlasi.“

Ako nikad niste koristili krute šampone, korištenje će vam se na početku učiniti nespretnim, ali je u biti vrlo lako. Samo smočite pločicu šampona i utrljajte ga na tjeme. Možete ga protrljati i dlanovima dok se ne stvori pjena, a zatim ju nanijeti na tjeme i kosu. Dobro je nekoliko minuta masirati tjeme, em zbog cirkulacije, em zbog toga da ova hvale vrijedna ulja umire i nahrane vlasište. Jedna pločica dovoljan je za 50 pranja.

Oba šampona koristim već par mjeseci i to svaki put kod pranja kose. Prirodna kozmetika nema instant učinak, stoga ga nisam ni očekivala. Na prvu loptu, šamponi učinkovito čiste kosu od nečistoća i ostavljaju ju glatkom i mekom. U početku sam ju kao i inače morala prati svaki treći dan, ali nakon izvjesnog vremena ne perem ju po čitavih 5 dana! Prirodna ulja stvarno su napravila dobar posao što se tiče regulacije mašćenja tjemena i održavanja kose čistom. Uopće skoro ne posežem za suhim šamponom. Eno ga, bočica Batist-a još uvijek puna stoji u kupaoni :D



Ako kao i ja često držite masku od ulja na kosi prije pranja, ipak ćete se morati malo više potruditi da isperete ulje s kose ovim šamponima. Jedina razlika između ova dva šampona je u tome što 2 u 1 sadrži regenerator nakon kojeg je kosa ipak malo mekanija nego poslije Ylang šampona.

E sad, prvenstveno sam polagala nadu u to da će mi riješiti svrab tjemena. No, to se nažalost nije desilo. Iako sam si produžila nepranje kose za nekoliko dana, još uvijek se grebem. Tako da nastavljam potragu za šamponom koji će mi to riješiti.

Sve u svemu, od srca vam preporučujem ove šampone jer stvarno rade razliku na kosi i tjemenu nakon nekog vremena! Nema veze što meni nisu pomogli kod svraba; svaka koža i kosa je drukčija. Trebate probati, kako ćete inače znati? ;)

CIJENA:
Ylang - 39 kn
2 u i – 45 kn


BLACK MAGIC SAPUN OD AKTIVNOG UGLJENA

AMBALAŽA

Black Magic sapun dolazi također zapakiran u plastičnu foliju s velikom minimalističkom naljepnicom. Na poleđini se nalazi popis sastojaka te podaci o brendu. Nisam ga imala gdje držati pa sam za njega specijalno kupila držač za obični sapun.


MIRIS, TEKSTURA, SASTOJCI

Sapun nema neki specifičan miris. Onako je neutralan s laganim primjesama mirisa ugljena. Očekivala sam da će biti onako zrnast, odnosno da će se čestice ugljena moći napipati, ali samo se vide male crne točkice te je sapun potpuno gladak. Jedna pločica je ogromna i traje zbilja dugo. U početku je malo teško rukovati njime jer ga ne možete utrljavati na kožu bez da vam ispadne barem 5 puta :P Što se tiče sastojaka, sadrži maslinovo, kokosovo te ricinusovo ulje te shea maslac. Šlag na torti je medicinski ugljen.

PRIMJENA I UČINAK

Aktivni (medicinski) ugljen dubinski čisti kožu jer na sebe privlači toksične stvari. Potpuno je prirodan, na sebe privlači masnoću i dubinski čisti pore. Maslinovo ulje hidratizira, kokosovo njeguje, a ricinusovo regulira lojne žlijezde.

Sapun sam počela koristiti kad i šampone, znači prije par mjeseci. Zbilja mi je fascinantno kako ugljen, prilično banalna i jednostavna tvar, može toliko dobro očistiti kožu, pa čak i zube. Ako ste otrovali želudac, ugljen je tu spas. Isprobano!

Koristila sam ga najčešće navečer, pod tušem, tako da ga protrljam dlanovima i nanesem na lice, vrat, dekolte i svugdje gdje mi se pojavljuju prištići. Nisam ga htjela koristiti svaki dan jer je to ipak sapun, znači lužina, a lužine isušuju kožu. Nakon ispiranja lica postoji lagani osjećaj zatezanja zato je važno nanijeti tonik i bogatu hidratantnu kremu ili ulje.


Često mi izbijaju prištići, najviše po leđima, čelu, bradi i poneki na dekolteu. Stanje je znalo biti i gore prije menstruacije, ali iznenadila sam se koliko je koža čišća u tom periodu kada koristim Black Magic sapun. Što se tiče dubinskog čišćenja pora, ne mogu reći da vidim neke OMG rezultate jer pore uglavnom niti ne primjećujem. Na leđima je situacija isto bolja, makar su ona dosta izmučena tokom godina i treba im poseban tretman.

Kupite ili ne? Kupite! Ugljen je stvarno izvrstan čistač. Čak i ako nemate većih problema na koži, nije na odmet. Može ju samo pročistiti.

CIJENA: 120 g - 35 kn

GDJE KUPITI

Tinkturu možete pronaći na:

1. adresi Malešnica 5/1 Zagreb
2. Na njihovojFB stranici
3. Na njihovojslužbenoj stranici

Jeste li probali što od Tinkture?

U sljedećem postu čeka vas recenzija kreme za lice od smilja i krastavaca.

*PR proizvod

Oznake: , , , , , ,

<