Budget friendly - Najbolje iz drogerija do 10, 20, 30 kn



Post ovog tipa imam već neko vrijeme na pameti jer kao i mnogi od vas koji ovo čitate raspolažem s ograničenim budžetom (bar zasad!) i uvijek mi je drago kad naiđem na jeftini proizvod koji je ujedno i dobar. Znam da granica „jeftinog“ varira od osobe do osobe i da nešto što je nekome jeftino ne mora biti i drugome. Ipak, uzela sam si slobodu da tu granicu podvučem ispod 30 kn, ali i da vam skrenem pažnju na neke meni odlične proizvode koji se mogu naći čak za ispod 10 kn u većini drogerija.

Pa, krenimo s njima J

Neke slike su posuđene jer trenutno nemam te proizvode kod kuće.


Proizvodi do 10 kn

Merz Special okoloočna maska4x1 ml, oko 8 kn

Izvor: http://download.merz.de/media/public/bilder/consumercare/merz_spezial_produkte/pm_092309_augenmaske_300dpi.jpg

Odlična maskica za intenzivnu hidrataciju područja oko očiju. Dolazi u 4 vrećice od 1 ml koje traju prilično dugo ako ju ne koristite svaki dan. Kada osjetim neko zatezanje ili suhoću, posegnem za ovom maskom koja preko noći bez premca obavi svoj posao. Hvalospjeve su joj pisale i druge kolegice pa ju obavezno uzmite u obzir.


Eveline Mini MAX lakovi  - 5 ml, oko 9 kn



Ovi malci su pravo čudo. Stvarno mogu reći da su najtrajniji lakovi koje sam isprobala do sada jer uz svo pranje suđa, ribanje, itd. traju sigurno tjedan dana s minimalno vidljivim oštećenjima. Prva dva ste mogli vidjeti ovdje i ovdje, a druga dva sam nabavila nedavno.


Balea nevenova mast – 250 ml, 10 kn



Nevenovu mast treba imati svaka kućna ljekarna jer pomaže kod raznih kožnih oštećenja kao što su osip, peckanje, zatezanje, opekline, posjekotine te omekšava hrapavu i suhu kožu. Mislim da je 250 ml za 10 kn stvarno izvrstan deal.


Proizvodi do 20 kn

Afrodita Hydra Thermal Nutri Active hidratantna maska– 2x6 ml, 12 kn



Jako volim ovu masku jer je koža odmah nakon korištenja meka, nahranjena i hidratizirana, a efekt drži i sljedeći dan. Sadrži prirodnu mineralnu vodu s dodatkom hijaluronske kiseline i ne ispire se. O njoj sam pisala u postu „Oh, što volim Afroditu“.


Barfuss maska za stopala – 100 ml, oko 15 kn

Izvor: http://makeupandother.files.wordpress.com/2014/07/20140715_131034.jpg?w=640

Nisam baš čovjek od maski za stopala, ali ova stvar me ugodno iznenadila. Fino omekša zadebljalu kožu, ali ne očekujte da će vas riješiti „kopita“ :P Za to ipak treba brus, plovučac ili nešto treće. Nanosim je u nekom srednjem sloju, malo umasiram i zatim navučem čarape i voila. Limitirana verzija u vrećicama još bolje miriše od obične, na limunsku travu i mentu što stopala dodatno osvježi.


Look By Bipa kist za usne – 15 kn

Kist koji imam već dosta dugo i prvenstveno ga koristim za nanošenje korektora/kamuflaže na prištiće i manje nepravilnosti. Dovoljno je malen za tu funkciju, ali dobro obavlja i nanošenje ruža.

Essence kosi kist – oko 12 kn

Ovaj kist za tuš/obrve sam nabavila nedavno i toliko je dobar da sam odmah morala uzeti nova dva just in case. Tanak, precizan, odličan! Njime konačno mogu nanijeti cake eyeliner, a da rezultat liči na nešto. S gel eyelinerom ga još nisam probala, ali jedva čekam :D Super je i za precizno popunjavanje obrva, kao i za naglašavanje luka obrva korektorom.



Body&Soul četkica za čišćenje lica – 15 kn

Povoljna alternativa skupljim spravama koja solidno obavlja svoj posao. Kažem solidno jer ne znam kakav bi rezultat bio s nekom drugom, ali zadovoljna sam. Dovoljno čvrsta, a opet ne toliko gruba. Malo se je scufala, ali kaj sad :)


Eveline 8in1 Total Action – 20 kn

Ovog malca svi sigurno znate i znate koliko je dobar. Moji nokti vječito vode neku svoju politiku - prilično se listaju te nisu čvrsti. Mislim da bi nokte trebalo „liječiti“ prvenstveno iznutra, no bez obzira na to, lak je odlična terapija za izmučene nokte. Najčešće ga koristim kao bazni lak.


Afrodita uljni gel za tuširanje s uljem jojobe i karite maslacom – oko 20 kn



Još jedna Afroditina poslastica, ovaj put tuširalica. Ne mogu se naužiti ovog prekrasnog bogatog mirisa vanilije, a usto i meke kože nakon tuširanja. Bez parabena, parafina i silikona! O njoj sam već pisala ovdje.


Proizvodi do 30 kn

Look By Bipa Lash unlimited maskara – 25 kn

Trenutno moja HG maskara jer zaista radi sve što obećava. Uz malu pomoć uvijača za trepavice, daje mojim kratkim i ravnim trepušama i dužinu i uvijenost. U početku je mokrija, dok vremenom postaje suša što mi osobno odgovara. I da, klasična četkica – nema bolje!

Beauty UK set za obrve – 29,90 kn

Koristim ga svakodnevno uz Jordana Brow Powder, a rutinu sam vam pokazala u tutorialu o obrvama. Kao što vidite, u setu se dobiju tri boje mat finiša, s malim obostranim kistom i pincetom. Kosi kistić je čak i dobar i radi precizne linije ako ste u žurbi, odnosno nemate kod sebe kist za obrve, tako da nije potpuno useless. Sa sjenilima je odlično raditi; minimalno se truse, iznimno su pigmentirana te ih često koristim i na kapcima.



Olival piling za lice s uljem smilja– 29,90 kn

Često spominjan piling u blogerskim krugovima jer je zaista krasan. Sadrži ulje smilja i zrnca koštica marelice koja obavljaju nježan, a učinkovit piling. Svaki put se iznenadim koliko mi je koža mekana nakon ovog tretmana, a puder sjeda k'o lud. Skoro pa se osjećam fotošopirano haha :D Jedino što mislim da se ne bi svima svidjelo je intenzivan miris po mixu smilja i još nečega (jer sâmo smilje miriše preeeeviše intenzivno, na granici smrada), ali meni je i više nego ugodan.

Body&Soul kist za rumenilo– 30 kn

I za kraj još jedan odličan kist koji možete prati svaki dan, a neće mu ispasti niti jedna jedina dlaka. Mekan kao paperje, super je za rumenilo samo što ćete ga ipak morati malo dulje blendati jer ga zbog svoje gustoće ne raspoređuje ravnomjerno kao npr. Sigmin kosi ili RT Blush Brush. Što se tiče konturiranja, možda mi je malo prevelik za to. Sve u svemu, isplati se!


Nadam se da vam je ovaj popis koristan, a sad da čujem vaše budget friendly prijedloge. Jeste li što probali s liste?

Oznake: , , , , , , , , , , ,

<